Top3 Spel Giro 2022

1 2 3 4 5 6 7
arjenzvob

Kleinigheidje, maar wil je mijn naam correct spellen? :)

Bizziecle

Done

Ab Normaal

Hmm, dacht even simpel 3 namen in te vullen maar heb er 4. Toch 1 keuze maken nog.

Bizziecle

Zat net tourzomer te bekijken. Lijkt er wel een beetje op. Hier mag je dezelfde renner echter wel in verschillende periodes opstellen.

Limal

Ik wacht toch maar tot donderdag met het insturen van mijn top-drietje, want in 2022 weet je nooit ;-)

Bizziecle

Beste deelnemers.ter herinnering, morgenavond 23 :59 is de deadline voor het insturen van je eerste 3 renners

pirazzi

Dank voor de reminder. Eerste top 3 verzonden.

Bonorrie

Zojuist de eerste 3 klasbakken verzonden.

Limal

Bizziecle, ik heb al een tiental keer geprobeerd om mijn eerste 3 renners te DM'en maar krijg steeds volgende error:

"Er is een fout opgetreden en uw PB is niet verzonden. Probeer het opnieuw."

Kan je misschien mij eerst een berichtje sturen, waarop ik dan kan (proberen te) antwoorden?

SvenVDB

'@Limal: je kan enkel privé berichten sturen via het mobiel internet (3g/4g), niet via WIFI. Probeer je wifi maar eens uit te zetten en het opnieuw te sturen.

Dat is bij mij alleszins het probleem :)

pirazzi

Het kan ook zijn dat de ontvanger meer dan 50 berichten heeft bewaard in zijn inbox.

Limal

Het zal misschien dat laatste geweest zijn, want nu ging het wel. Steeds geprobeerd via de laptop/browser (ik gebruik de app niet), dus aan 3g/4g vs WIFI kan het niet gelegen hebben. Desondanks een goede tip, SvenVDB!

Bizziecle

Je kunt ook je top3 insturen via e-mail [email protected]. PB hapert nogal eens.

Gerrit Glomser

Heb volgens mij al ingezonden, maar twijfel of dit is overgekomen...

Bizziecle

Je team is al binnen ja

jappe666

Al meteen serieuze dilemma's, maar heb eerste drietal ingestuurd.

Bizziecle

BrackenRidge, Kaboutertje en Joop Bahamontes hebben nog ruim 41/2 uur voor hun selectie

BrackenRidgeCycling

Too3 verzonden

Bizziecle

Hulde! 21 spelers hebben op tijd hun eerste 3 renners ingestuurd. Er is wel enige variatie in de gekozen renners maar niet te veel zodat het lang spannend kan blijven. De sheet waar je de resultaten kan volgen
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rplJc3zJiPCuA4LqR-MIXYm24Ajf6TP-UxCMKI-X5MI/edit?usp=drivesdk

Bizziecle

De deadline voor het insturen van je renners voor steppe 4 tot 9 is maandag 9 mei 23:59. Stuur je geen renners in dan speel je verder met de eerste 3 renners.

Bizziecle

3 deelnemers hebben een pikstart met 3 scorende renners, Jappe666, Capra en Danusz1986 mogen zich gedeeld koploper noemen.

Limal

Oh, nog tot laat bezig geweest Bizziecle! In elk geval bedankt, de resultaten zijn goed te volgen in het excelletje.

Voor ongeveer de helft van ons had het er beter uitgezien als Ewan zichzelf niet had uitgeschakeld 25 meter voor de meet...

Bizziecle

Haha was duidelijk al niet te helder meer want ook Xander23 is medekoploper

Bizziecle

Xander24

Bizziecle

Capra 60
Jappe666 60
Danusz1986 60
Xander 24 60
Kaboutertje 58
Sven VDB 57
Burn 54
Maillot à Pois 40
Rahimns 40
Pirazzi 40
Limal 40
Bonorrie 40
Kokkie1975 40
Arjenzvob 38
AB Normaal 38
Gerrit Glomser 38
Jemhadar 38
Mauri Maler 38
Rije Rudy 38
BrackenRidgeCycling 38
TVM 38

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.