Geen slechte start vandaag met MvdP en Girmay, wel jammer van Ewan, maar vallen hoort bij deze sport. In the hall of fame ook van 3 naar 2 gestegen. Eens kijken of Dumoulin mij morgen kan helpen richting een nog betere positie. Daarnaast alleen naar sprinters voor dr rest van de week dus hopelijk gaat dat mij niet op breken. Blijft een leuk concept dit spel
Gefeliciteerd Dirk. Ik had gekozen voor Dumoulin in de verwachting dat hij vandaag won en de roze trui zou pakken en die ook een paar dagen zou dragen. Na gisteren twijfelde ik al of hij de verloren tijd op MvdP zou goed maken. Maar totaal niet verwachrpt dat Simon Yates sneller zou zijn. Wellicht was een keuze voor Cavendish achteraf beter geweest. Maar toch wel blij met mijn team voor deze week en mijn kopman MvdP. Kan in week 2 en 3 nog genoeg toppers kiezen als kopman. Dus nog veel vertrouwen om te stijgen naar de top 10.
Dat ik de enige was die hierop antwoord gaf betekent niet dat de andere deelnemers alleen maar Tourzomer spelen, dus wie weet hebben zij ook tips voor je Dirk.
Kijk ook eens bij Wijnreder, dat is ook een leuk spel met veel mogelijkheden.
https://www.worldcyclingstats.com/nl/spellen
5e in de 1e giro week 2022 en 1e in de hall of fame. Gaat best lekker tot nu toe. Voor week 2 gekozen voor kopman Lopez , daarbij gegokt dat hij deze week zijn 1e plaats in klassement en jongere trui behoud en dus een hoop punten verdubbeld gaan worden, maar het is een grote gok die ook fout kan uitpakken. Daarnaast gekozen voor Rosa (bergklassement punten), Cavendish, Consonni, Albanese, Schmid, Cort en Vendrame. Hopelijk een goede mix voor de sprint en de heuvel etappes in deze week. Benieuwd hoe dit uit pakt en welke keuzes anderen hebben gemaakt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.