Ja, die fout heb ik ook gemaakt, ik had 'm gereserveerd in week 3, maar niet goed gekeken tussen alle bedrijven door..
Ik heb inmiddels een toevoeging gedaan wat betreft de deadlines, alles voor de Tour en Vuelta heb ik op 11 uur gezet. De starttijden worden nu ook automatisch ingeladen:
https://www.tourzomer.nl/nl/giro-2022/etappes
Wel mooie etappe vandaag!
Ik had ook gegokt op de bergtrui voor Ciccone en hem daarom in de ploeg gedaan. Ook lang getwijfeld om Hindley als kopman te nemen om het verschil te maken met de anderen maar vond het risico toch te groot. Iedereen veel suc6 in week 3 en hopelijk krijgen we een spannende ontknoping om het roze.
3e in de eindstand giro 2022. Zeer tevreden over week 1 en 2. In week 3 toch niet helemaal gelukkig met mijn keuzes maar over het geheel mag ik niet klagen. In the hall of fame sta ik nu 1e. De uitdaging zit hem nu erin om deze 1e plaats te verdedigen tijdens de Tour en de Vuelta. We gaan ons best doen. Blijf het een leuk concept vinden om wekelijks een nieuw team te maken. Wel is de invloed van het kiezen van de juiste kopmannen van erg groot belang en het heeft ook een groot effect als je een verkeerde keuze maakt. Nu de voorbereidende koersen voor de Tour maar eens goed in de gaten houden en het parcours van de tour bestuderen zodat ik eind juni in elk geval mijn team voor de 1e week goed kan kiezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.