Tourzomer.nl is terug voor de Giro!

1 2 3 »
ivo001

Week 1 had ik 1001 punten. Week 2 had ik de deadline gemist, dus zat met de opstelling die ik voor de start van de Giro had ingevuld. Slechts 160 punten xD.
Dan maar voor een mooie score in week 3 gaan.

pirazzi

Bij een paar teams Roman Bardet gezien voor week 3; waarschijnlijk al eerder gemaakt en vergeten aan te passen of geen tijd voor gehad.

Dirk

Ja, die fout heb ik ook gemaakt, ik had 'm gereserveerd in week 3, maar niet goed gekeken tussen alle bedrijven door..

Ik heb inmiddels een toevoeging gedaan wat betreft de deadlines, alles voor de Tour en Vuelta heb ik op 11 uur gezet. De starttijden worden nu ook automatisch ingeladen:
https://www.tourzomer.nl/nl/giro-2022/etappes

Wel mooie etappe vandaag!

pirazzi

Gelukkig geen bergtrui voor Ciccone maar wel voor Koen Bouwman!🥳

John Berger

Ik had ook gegokt op de bergtrui voor Ciccone en hem daarom in de ploeg gedaan. Ook lang getwijfeld om Hindley als kopman te nemen om het verschil te maken met de anderen maar vond het risico toch te groot. Iedereen veel suc6 in week 3 en hopelijk krijgen we een spannende ontknoping om het roze.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Laatste wissels waren Koen Bouwman voor Guillaume Martin en Simon Yates voor Emanuel Buchmann. De ene pakte wel goed uit, de andere niet.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Yates DNF.

pirazzi

Affini opgesteld in week 3 eigenlijk voor de tijdrit maar hij haalt vandaag ook al punten!

jappe666

Verdorie, kom nu pas tot het besef dat ik Bouwman vergeten spelen ben. Ik was er van overtuigd dat ik die al had ingezet in WK2, maar dat was Rosa toen nog met de bergtrui... :( Gaat me de (kans op de) eindoverwinning kosten :(

SvenVDB

Hier geëindigd op een 28e plaats, niet tevreden met mijn deelname. Dit is een spel dat me normaal beter ligt ;-) Voornamelijk de foute kopmannen gekozen, op week 3 na.

In de hall of fame sta ik momenteel nog 4e, wordt die stand eigenlijk na elke speeldag bijgewerkt? M.a.w. is die nu up2date?

Dirk

Net boven SvenVDB geëindigd, heb ook een aantal verkeerde keuzes gemaakt, hopelijk bij de Tour beter.

De Hall of Fame wordt elke 30 min bijgewerkt, die is inmiddels up-to-date.

Leuk dat iedereen meedeed. Ergens deze week zet ik de Tour live, hopelijk tot dan!

jappe666

Mijn vrees wordt bewaarheid... Met die 150 punten van Bouwman had ik eindklassement binnen :( Zonde!

John Berger

3e in de eindstand giro 2022. Zeer tevreden over week 1 en 2. In week 3 toch niet helemaal gelukkig met mijn keuzes maar over het geheel mag ik niet klagen. In the hall of fame sta ik nu 1e. De uitdaging zit hem nu erin om deze 1e plaats te verdedigen tijdens de Tour en de Vuelta. We gaan ons best doen. Blijf het een leuk concept vinden om wekelijks een nieuw team te maken. Wel is de invloed van het kiezen van de juiste kopmannen van erg groot belang en het heeft ook een groot effect als je een verkeerde keuze maakt. Nu de voorbereidende koersen voor de Tour maar eens goed in de gaten houden en het parcours van de tour bestuderen zodat ik eind juni in elk geval mijn team voor de 1e week goed kan kiezen.

SvenVDB

Ik vind de truipunten misschien iets te beslissend. Zo gaat iedereen in week 2 en 3 voor de kopman die op dat moment 1 of meerdere truien bezit.

pirazzi

Niet iedereen hoor.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.