Ook mijn team zojuist verzonden.
Ik zou mijn team dit jaar willen vernoemen naar 'Enric Mas':
Enerzijds omdat het toch een beetje als 'net niet' voelt', de eerste twee weken billenknijpend meedraaien gaat worden, om er dan in de 3 week bovenuit te komen...
... maar vooral omdat ik verwacht 'mas' punten te gaan halen dan iedereen hier natuurlijk ;)
De teams staan op pagina 1. Op volgorde van binnenkomst definitieve team.
Allereerst het verzoek om je eigen team na te kijken. Ik heb zoveel teams zitten verwerken dat er best een foutje ingeslopen kan zijn. Is dat het geval, stuur me dan even een berichtje.
Van Kanibaal heb ik geen team mogen ontvangen. Toch een trouwe speler. Erg jammer, maar de één zijn dood is de ander zijn brood en dus verwelkomen we HeldS.
Danusz1986 heeft een ongeldig team ingestuurd. Hij heeft de waarde van één renner (Brent van Moer) van 2022 genomen i.p.v. 2021. Met de waarde van 2021 werd zijn team te duur. Aangezien zijn team pas ingestuurd is om 19.40 opende ik die als één van de laatste, na half 11. Omdat Danusz vaker meedoet heb ik dit gezien als een oprechte vergissing en geen bewuste fout. Daarom heb ik Danusz1986 niet uit de competitie verwijderd.
Vervolgens ben ik van onderaf gaan strepen, wat eigenlijk de ongeschreven regel is bij Wielerflitsspellen.
Zijn goedkoopste renner was Kämna en die heb ik dus uit het team verwijderd.
Daarmee was zijn team nog steeds te duur. De volgende op de lijst was Van Moer. Met van Moer weg kwam de CQ waarde weer onder de 9000 en dus geldig.
Dit had ik ook kunnen bereiken met enkel Brent van Moer weg te strepen maar dat vond ik niet fair t.o.v. de andere deelnemers.
Als je last minute instuurt ben je zelf verantwoordelijk voor de correctheid van je team.
Ik ga nu nog een paar uurtjes slapen, morgen vroege vlucht.
Uitslag volgt helaas later morgenavond en Zaterdag ook al vanwege een BBQ.
Ik zal mijn bestand zo nog even mailen naar Koning Statistiek Jefgodfather. Misschien vind hij nog ergens tijd voor wat statistieken.
Sorry, ik was de voorbije dagen bezig met mijn talloze andere spellen. Ik docht net aan deze te beginnen (had de deadline niet gezien), maar echt veel werk had ik er niet meer kunnen in steken. Veel succes dus aan de reserve en aan de andere deelnemers. Misschien een volgende editie nog eens van de partij.
Ik kon het niet laten dus even snel de pickrates van alle renners (43 teams toch?):
VLASOV Aleksandr 40
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe 38
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas 34
GROENEWEGEN Dylan 32
PEDERSEN Mads 31
EWAN Caleb 29
JAKOBSEN Fabio 27
VAN AERT Wout 25
PINOT Thibaut 25
GUERREIRO Ruben Antonio Almeida 22
KÄMNA Lennard 22
THOMAS Geraint 17
KRISTOFF Alexander 13
VAN DER POEL Mathieu 12
MEINTJES Louis 11
O’CONNOR Ben 11
CORT NIELSEN Magnus 9
DAINESE Alberto 8
JUNGELS Bob 7
MATTHEWS Michael 7
FUGLSANG Jakob 6
BISSEGGER Stefan 5
POGACAR Tadej 5
BETTIOL Alberto 4
CARUSO Damiano 4
QUINTANA ROJAS Nairo Alexander 4
BARDET Romain 4
HAIG Jack 4
LEKNESSUND Andreas 4
ROGLIC Primoz 4
SAGAN Peter 4
GANNA Filippo 3
BARGUIL Warren 3
PIDCOCK Thomas 2
JORGENSON Matteo 2
VUILLERMOZ Alexis 2
STORER Michael 2
KRON Andreas Lorentz 2
PHILIPSEN Jasper 2
THOMAS Benjamin 2
TEUNS Dylan 2
URAN URAN Rigoberto 2
WALSCHEID Maximilian 2
LATOUR Pierre 1
CATTANEO Mattia 1
IMPEY Daryl 1
SCHACHMANN Maximilian 1
BJERG Mikkel 1
TURGIS Anthony 1
SCHULTZ Nicholas 1
SIMMONS Quinn 1
GAUDU David 1
SENECHAL Florian 1
COSNEFROY Benoît 1
MOZZATO Luca 1
VAN KEIRSBULCK Guillaume 1
WRIGHT Fred 1
GROSSSCHARTNER Felix 1
ROLLAND Pierre 1
CICCONE Giulio 1
Mooi werk Ab!
Van de top 12 gekozen renners heb ik er 11, enkel voor Pinot heb ik Fuglsang. Dat zegt nog niks maar is wel een redelijk voorspeller op in ieder geval ver komen. 12 man met een hogere CQ, dat is minder comfortabel.
Zin in, succes jongens!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.