Arry's 'CQ-Vueltaspel 2022'

1 2 ... 7 8 9 10
Arry1338

Ik vind het echt moeilijk om een favoriet aan te wijzen. Wel heb ik vertrouwen in mijn eigen tactiek voorafgaand aan de eerste biedronde. Wanneer mijn renners naar mijn verwachting presteren denk ik rond de 1200 punten te kunnen eindigen, waarmee ik meedoe voor winst.

Dit is mijn top 10:

**** Bonorrie,
*** Arry1338, SvenVDB
** Guido Maltempi, Rabbiej, Bastaix
* Mithrandir, Sjonge Jonge, Tempo789, Vunky

tempo789

Ik zou mezelf wel een sterretje extra geven hoor. 😜
Ben behoorlijk tevreden over mijn team.
Almeida: één van de favorieten die in veel etappes punten kan scoren
Pedersen: één van de beste sprinters in deze ronde die zichzelf 8 kansen toedicht. Dat gun ik hem van harte!
Sivakov: steekt in uitstekende vorm en is wat mij betreft de tweede man bij Ineos.
Vendrame: aanvaller met sterke sprint. Hopelijk gooit ie zich ook in ee massasprints
Molano: was een beetje een opwelling na de val van Ackermann op het EK. Als die toch fit is, verwacht ik niet veel punten van hem.
Molard: toonde goede vorm in Tour de l'Ain en heeft geen kopman om zich voor weg te cijferen. Kan aardig een muur op.
Pinot: hopelijk gaat ie voor de bergtrui. Kan zomaar een sloot punten opleveren, maar wel erg onzeker.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Met het uitvallen van Quintana mogen Pier Tol en Jappe666 weer bieden. Doe het maar in deze thread. Pier Tol eerst (1460), Jappe daarna (863).

Bode80

Arry heeft niet zoveel vertrouwen in Roglic ;-)

Arry1338

Niet om een heel team te tillen zoals Pogacar, Vingegaard of van Aert in de afgelopen Tour. Je moet er wel echt een hele goede subtopper bij hebben verwacht ik.

Bode80

Ik heb hoge verwachtingen bij Kelderman. Hopelijk start hij goed zodat hij niet hoeft te knechten

Pier Tol

Doe voor mij dan maar Fred Wright….

Arry1338

Verwerkt Pier, laten we hopen dat hij de pannen van het dak gaat fietsen. In de Tour maakte hij alvast het verschil voor Bastaix of Sies dacht ik.

Jappe, nu is het nog aan jou :)

jappe666

Doe Landa dan maar...

Wel kl*te, ik heb eerst al mijn resterende punten aan Pozzovivo verspild omdat ik dacht klaar te zijn, toen viel Haig uit en heb ik maar de volle pot ingezet op Lutsenko, en nu valt Quintana uit en heb ik teveel punten weggegooid om Merlier te nemen :(

Maar Landa mag me verrassen en de pannen van het dak rijden.

Burn

In eerdere edities is het me niet gelukt vanuit de opgelegde favorietenrol dus dit keer probeer ik het als underdog.

Higuita, Coquard en Hindley hebben geen hint nodig, van Elissonde gaan een aantal het nog zonde vinden dat ze die niet hebben en ook Reichenbach is in topvorm, maar ik zal me nog niet rijk rekenen en begin als underdog.

Sies

Ik vrees dat ik mijn titel niet ga prolongeren. Hoogtestage in Colombia tijdens de biedrondes was achteraf toch niet het beste plan, maar wie weet gaat mijn team verrassen!

Guido Maltempi

Penalver start niet ivm covid. Is dat meteen de eerste uitvaller voor Mithrandir en Pier Tol, of mag er nog gewisseld worden?

Mithrandir

Ik heb Arry via PB gevraagt om te wisselen.
Ik weet niet of hij dit toestaat.
Anders start ik met 6 renners.

Vunky

Poeh de ploeg mag hem niet wisselen, dan lijkt het dus een DNS en dus eerste uitvaller te zijn?

Sjonge Jonge

Zolang de ronde nog niet is begonnen lijkt het me geen probleem om nog te wisselen.
Dat Burgos geen vervanger mag oproepen lijkt me geen argument voor dit spel.

Maar goed, uiteindelijk beslist Arry hier gewoon over.

BlingSagan

Voor wat het waard is. Eens met Sjong Jonge.

BlingSagan

Mijn favorieten voor dit spel:
Guido Maltempi
SvenVDB
Tempo789

Arry1338

Jullie mogen wisselen. Ik zal het morgen verwerken, ben nu zelf in Utrecht en druk tot morgenmiddag dus dat komt wel met vertraging!

pirazzi

Er was dan toch nog iemand met 0 CQ: REPA Vojtech.

Bode80

Wat een start! Zowel de nummer 1 als de nummer 2 in het team. :-)

Arry1338

Jumbo Visma was dominant in de domstad en gaf hiermee Gesink een leuk cadeau aan het eind van zijn carriere.
Bode80 had hierop gerekend en heeft naast Gesink ook Roglic in zijn team opgenomen. Bastaix blijft in de buurt dankzij Teunissen, Dennis en Geoghegan Hart. Het laatste plekje is voor het Nederlandse team van WIDMollema? die punten haalt met Teunissen, Oomen en van Baarle.

Uitslag Etappe 1: Utrecht - Utrecht
1. Bode80 - 120
2. Bastaix - 91
3. WIDMollema? - 87
4. Bonorrie - 63
5. Rabbiej - 60
6. Erveedeeee - 58
7. Sies - 58
8. King Kelly - 56
9. Mithrandir - 53
10. Pirazzi - 28
11. Sjonge Jonge - 26
12. Tempo789 - 26
13. BlingSagan - 25
14. Guido Maltempi - 19
15. Vunky - 19
16. Ab Normaal - 16
17. SvenVDB - 7
18. Arry1338 - 0
19. BrackenRidgeCycling - 0
20. Burn - 0
21. Jappe666 - 0
22. Pier Tol - 0
23. SammySosa - 0
24. Zwartebroekengeletrui - 0

Etappeoverwinningen
1x Bode80

Arry1338

Etappe 2 is voor SvenVDB voor Bastaix (tweede keer tweede) en WIDMollema? op plek 3 (voor de tweede keer). Sven dankt zijn overwinning aan de combinatie Bennett + Ackermann. Bastaix komt in de buurt met Teunissen, Stewart en Vendrame en houdt WIDMollema net af die zijn goede score behaalt met Teunissen, Oomen en van Poppel.

Uitslag Etappe 2: 's Hertogenbosch - Utrecht
1. SvenVDB - 99
2. Bastaix - 88
3. WIDMollema? - 85
4. Rabbiej - 75
5. Sies - 71
6. Sjonge Jonge - 71
7. Tempo789 - 61
8. Zwartebroekengeletrui - 60
9. Vunky - 58
10. Erveedeeee - 56
11. Arry1338 - 49
12. Bonorrie - 46
13. BlingSagan - 42
14. Ab Normaal - 24
15. Pirazzi - 20
16. Bode80 - 19
17. King Kelly - 18
18. Mithrandir - 17
19. Burn - 6
20. Guido Maltempi - 6
21. BrackenRidgeCycling - 0
22. Jappe666 - 0
23. Pier Tol - 0
24. SammySosa - 0

Etappeoverwinningen[/u]
1x Bode80 & SvenVDB

In het klassement leiden de mannen die beide dagen op het podium stonden, én beiden Teunissen in het team hebben opgenomen. Bastaix houdt er 5 punten meer dan WIDMollema? op na, en op de derde plaats vinden we de winnaar van etappe 1; Bode80.

We zijn vertrokken. Nog één dagje in ons warme kikkerlandje en dan na de eerste rustdag kunnen we voor de niet sprinters ook echt gaan beginnen.

Klassement na etappe 2
1. Bastaix - 179
2. WIDMollema? - 172
3. Bode80 - 139
4. Rabbiej - 135
5. Sies - 129
6. Erveedeeee - 114
7. Bonorrie - 109
8. SvenVDB - 106
9. Sjonge Jonge - 97
10. Tempo789 - 87
11. Vunky - 77
12. King Kelly - 74
13. Mithrandir - 70
14. BlingSagan - 67
15. Zwartebroekengeletrui - 60
16. Arry1338 - 49
17. Pirazzi - 48
18. Ab Normaal - 40
19. Guido Maltempi - 25
20. Burn - 6
21. BrackenRidgeCycling - 0
22. Jappe666 - 0
23. Pier Tol - 0
24. SammySosa - 0

SvenVDB

Mooi om nu al een eerste etappewinst binnen te halen!

pirazzi

Gisteren Stef Cras uitgevallen (1x gekozen?). Vandaag Michael Woods, 2x gekozen.

Laatst gewijzigd
Arry1338

'@Pirazzi

Gisteren is inderdaad Stef Cras uitgevallen. Hij is gekozen door Mithrandir en mijzelf. Helaas pindakaas, ik had er wel het een en ander van verwacht. Daarnaast is vandaag ook Woods uitgevallen. Deze beste man was gekocht (voor een enigszins hoger bedrag) door Ab Normaal en Pier Tol. Ouch!

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.