WFL: Vuelta 2022 - Wielerflits Fantasy League

1 2 ... 6 7 8 9
pirazzi

Roglic kwam met zijn elleboog tegen die van Wright, zie NOS Sportjournaal.

Drossard Kudus

Voor de laatste dag van het reguliere seizoen een overzicht van de mogelijke scenario's in deze speelronde

#3 Seed
De strijd om de #3 seed gaat tussen rivalen Zwartebroekengeletrui en Rabbiej. Aangezien Rabbiej een niet aantastbare tie-breaker in zijn voordeel heeft geldt hier winner takes all.

#4 Seed
De strijd om de #4 seed gaat wegens de beschermde status van divisiewinnaars tussen bastaix en Drossard Kudus. Wegens gelijke stand geldt ook hier winner takes all.

#5 Seed
In de strijd om de beste ongeplaatste seed zijn er meerdere scenario's mogelijk. Mocht Zwartebroekengeletrui vandaag verliezen van Rabbiej is de #5 seed zijn laagst mogelijke positie. SvenVDB kan bij winst wel op gelijke hoogte komen, maar Zwartebroekengeletrui heeft dan de tie-breaker. Om kans te maken op de #5 seed moet SvenVDB zelf winnen tegen King Kelly en hopen op winst van Zwartebroekengeletrui.

#6 Seed
Bij winst van Zwartebroekengeletrui en SvenVDB is Rabbiej de #6 seed. Lager dan #6 kan Rabbiej niet zakken. Bij winst van Rabbiej en winst van SvenVDB is SvenVDB ongeacht andere resultaten zeker van de #6 seed. Ook Mithrandir maakt nog aanspraak op de #6 seed, bij winst van King Kelly op SvenVDB en door zelf te winnen van vernis. Rabbiej is buiten schot wegens winst in de Season Series.

#8 Seed
#4 of #8, nogal een verschil, maar ook de realiteit. De speler die aan het kortste eind trekt in het duel tussen bastaix en Drossard Kudus is niet divisiewinnaar maar slechts #8 van het pak. Bij winst van vernis op Mithrandir zou de verliezer van dit duel nog qua record gelijk kunnen staan, maar Mithrandir heeft de tie-breaker over ons beiden.

#11 Seed
Ten slotte nog de strijd om plek 11 tussen Arry1338 en vernis. Arry1338 heeft de tie-breaker in handen en is bij winst op Bonorrie zeker van de #11 seed. vernis moet dus hopen op averij en zelf winnen tegen Mithrandir.

Ab Normaal

Roglic exit.
Dure valpartij gisteren voor mijn team.

pirazzi

Mail gestuurd met een wissel voor de reservebank maar ik bedoel etappe 17, er staat etappe 18 in het onderwerp, excuus.

Drossard Kudus

Etappe 17: Aracena > Monasterio de Tentudía - Rival Round
De laatste Regular Season duel was er qua spanning vooraf een om van te smullen, maar qua spanning in de duels niet om naar huis te schrijven. Op één etappe na eindigden alle duels in een blowout. Enkel het 'betekenisloze' duel tussen pirazzi en Ab Normaal was spannend. Sterker nog, dit duel ging zelfs naar overtime door een gelijke stand. Daarin geeft Kenny Elissonde als best geplaatste renner de doorslag. pirazzi wint daardoor van Regular Season Champion Ab Normaal.

De 'belangrijke' duels dan. Eerst Zwartebroekengeletrui vs. Rabbiej. Zwartebroekengeletrui doet wat hij moet doen en wint met ruim verschil van zijn directe tegenstander. Zwartebroekengeletrui dus als #3 seed door naar de Play-Offs, terwijl voor Rabbiej het draaiboek wordt opengetrokken. Daarvoor kijken we naar het duel tussen SvenVDB en King Kelly. Hier is het SvenVDB die een sterke zege pakt op de beste #2 en daarmee de #5 seed voor de neus van Rabbiej wegsnoept. SvenVDB gaat dus als #5 naar de Play-Offs en Rabbiej als #6. Zij zullen daar Arry1338 of vernis treffen. vernis moest vandaag winnen om nog van de laatste plaats af te komen en deed dat ook, in duel met Mithrandir.

Slecht nieuws echter voor vernis, ook Arry1338 weet vandaag te winnen in duel met Bonorrie. Daardoor blijft Arry1338 11e en zal morgen dus tegen Rabbiej spelen. vernis treft op zijn beurt SvenVDB. Dat andere duel om de divisiezege dan nog, tussen mijzelf en bastaix. Voor de derde keer op rij kon ik geen vuist maken tegen bastaix, die daarmee de titel pakt in de Divisie Jaune en als #4 seed naar de Play-Offs gaat. Ik tref als #8 morgen pirazzi in de eerste fase van het knock-out toernooi.

Uitslagen
pirazzi (*72 - 72) Ab Normaal
SvenVDB (110 - 57) King Kelly
Drossard Kudus (45 - 82) bastaix
Bonorrie (51 - 105) Arry1338
Zwartebroekengeletrui (119 - 21) Rabbiej
Mithrandir (33 - 127) vernis

Season Series B (Collaú Fancuaya | Alicante | Monasterio de Tentudía)
pirazzi (1-2*) Ab Normaal
SvenVDB (*2-1) King Kelly
Drossard Kudus (0-3*) bastaix
Bonorrie (*2-1) Arry1338
Zwartebroekengeletrui (1-2*) Rabbiej
Mithrandir (*2-1) vernis
* = winst in bonusronde

Stand
1 @ Ab Normaal (15-5) Regular Season Champion
2 @ King Kelly (13-7) Beste #2
3 * Zwartebroekengeletrui (13-7) Winnaar Divisie Rojo
4 # bastaix (11-9) Winnaar Divisie Jaune

5 @ SvenVDB (12-8)
6 * Rabbiej (11-9)
7 * Mithrandir (10-10)
8 # Drossard Kudus (10-10)
9 @ pirazzi (9-11)
10 # Bonorrie (6-14)
11 # Arry1338 (5-15)
12 * vernis (5-15)

Laatst gewijzigd
Drossard Kudus

Etappe 18: Trujillo > Alto del Piornal - Plaatsingsronde
Morgen de eerste ronde van de Play-Offs. Vier deelnemers zijn geplaatst en spelen enkel om de beste uitgangspositie voor de kwartfinales. Dit zijn de duels:

Ab Normaal (1) vs. (2) King Kelly
Zwartebroekengeletui (3) vs. (4) bastaix

De winnaar van het eerste duel zal spelen tegen de op papier makkelijkste tegenstander in de kwartfinale, de verliezer tegen de op één na makkelijkste, de winnaar van het tweede duel tegen de op één na moeilijkste en de verliezer van het tweede duel tegen de op papier zwaarste tegenstanders. Deze zullen stromen uit de ongeplaatste duels. Dit zijn:

SvenVDB (5) vs. (12) vernis
Rabbiej (6) vs. (11) Arry1338
Mithrandir (7) vs. (10) Bonorrie
Drossard Kudus (8) vs. (9) pirazzi

De winnaars van deze duels gaan door naar de kwartfinales, terwijl de verliezers naar het eerste troosttoernooi gaan en daar zullen strijden om de #1 pick in de draft van een volgend spel.

Ab Normaal

Vine ook al exit. Gaat niet goed zo.

pirazzi

Nu ben ik benieuwd of Drossard Kudus Robert Gesink op de reservebank heeft of niet.

Arry1338

Ik ben Chaves, Coquard, Battistella en Pacher kwijt. Mooi man, net na de rustdag.

Drossard Kudus

Etappe 18: Trujillo > Alto de Piornal – Plaatsingsronde
Een topfavoriet die op het moment surpreme wordt verslagen door een tegenstander die daar eigenlijk geen aanspraak op zou mogen maken. Dat noemt men in de Amerikaanse sport een upset. Een klassiek voorbeeld blijft de We Believe Warriors die in 2007 met de hakken over de sloot de Play-Offs haalden als de #8 seed. De tegenstanders waren de #1 Dallas Mavericks, geleid door MVP Dirk Nowitzki. 25 winstpartijen was het verschil tussen beiden in het reguliere seizoen, in de Play-Offs hadden de Warriors, geleid door Baron Davis en Jason Richardson, slechts 6 duels nodig om gehakt te maken van 'het beste team in basketbal'.

Meer recentelijk, ook op de basketbalvloer, denken we aan het afgelopen NCAA tournament, ook wel bekend als March Madness. NBA leverschool en NCAA-powerhouse Kentucky kreeg een lastig bracket onder de neus geschoven, met onder meer Baylor en North Carolina aan hun kant van het schema. Echter, daarbij werd al haast vergeten dat zij het in de eerste ronde nog op moesten nemen tegen St. Peter's, een kleine school uit New Jersey, dat pas voor de vierde keer het toernooi haalden. Het werd een deceptie voor de Kentucky Wildcats. De Peacocks van St. Peter's wisten de Wildcats via een overtime periode in shock achter te laten. De nummer 15 versloeg zo de nummer 2 van dit bracket. Miljoenen volgers konden hun voorspellingen gelijk in de prullenmand werpen. St. Peter's zou na knappe zeges op Murray State (#7) en Purdue (#3) doorstomen naar de Elite Eight, de nationale kwartfinales. Daarin bleek de uiteindelijke vicekampioen, North Carolina (#8) een maatje te sterk.

Dit alles om te zeggen: nogal wat upsets vandaag. Zowel op de fiets als daarnaast. De vluchters leken lange tijd de muis in het bekende kat-en-muisspel te zijn voor het peloton. Toch maakten zij dan weer kans op de slotklim, met een ijzersterke Robert Gesink die de favorieten af wist te houden. Juist op het moment dat de upset compleet leek, ontvouwde zich weer een nieuw scenario en werd de Condor alsnog gegrepen in de slotmeters. Wellicht ook een upset te noemen. Ook een drietal upsets bij ons in de eerste ronde van de Play-Offs, daarover dadelijk meer. Ten slotte nog nieuws wat eerder upsetting is. Met het niet starten van Samuele Battistella en het uitvallen van Jay Vine en Quentin Pacher vallen er niet alleen drie smaakmakers weg, maar ook zes waardevolle renners in de selecties van onze keuzeheren. Arry1338 heeft daardoor bijvoorbeeld nog maar 6 renners over, Zwartebroekengeletrui nog maar 7.

Leukste duel van de dag zonder meer dat tussen de nummers #1 en #2 van ons spel, net als vandaag op de fiets. 2 punten scheidden Ab Normaal slechts van King Kelly, maar die eerste wint dat duel wel en treft morgen dus de laagst geklasseerde overgebleven tegenstander. Bij de geplaatste deelnemer één upset. bastaix wint met ruime cijfers van Zwartebroekengeletrui. Niet alleen Remco Evenepoel, maar ook Ben O'Connor en Thibaut Pinot doen een flinke duit in het zakje.

Ongetwijfeld de grootste upset vandaag: de nummer 5 tegen de nummer 12. vernis kent een superdag en schuift SvenVDB zo eenvoudig opzij. Heel de ronde in goede doen, en dan toch weer in het troosttoernooi belanden. Bijzonder slechte timing voor SvenVDB. Om maar gelijk alle upsets achter de rug te hebben het duel tussen mijzelf en pirazzi. Met uitvallers Battistella en Vine en Robert Gesink op de bank zat het er voor mij nooit in vandaag. Aan de overwinning van pirazzi valt echter niets af te dingen, ook gezien de bankpunten. Zo verslaat de nummer 9 de nummer 8. Rabbiej en Mithrandir volgen de statistieken wel. Rabbiej schoof de onfortuinlijke Arry1338 opzij, terwijl Bonorrie het Mithrandir nog behoorlijk lastig wist te maken met veelvraat Remco Evenepoel.

Uitslagen
Geplaatst
Ab Normaal (122 - 120) King Kelly
Zwartebroekengeletui (81 - 181) bastaix

Ongeplaatst
SvenVDB (34 - 136) vernis
Rabbiej (75 - 29) Arry1338
Mithrandir (55 - 96) Bonorrie
Drossard Kudus (55 - 96) pirazzi

Drossard Kudus

Etappe 19: Talavera de la Reina > Talavera de la Reina
Morgen een grote ronde rond Talavera de la Reina. Deze zal twee keer afgelegd moeten worden. Bij ons strijdtoneel voor de kwartfinales. Daarin zullen de volgende duels worden afgewerkt.

Ab Normaal (1) vs. (12) vernis
Zwartebroekengeletrui (3) vs. (6) Rabbiej

bastaix (4) vs. (7) Mithrandir
King Kelly (2) vs. (9) pirazzi

Bij de afvallers volgt morgen de eerste ronde van het troosttoernooi. Het gaat hier om plaatsing voor de halve finale op zaterdag. De duels:

SvenVDB (5) vs. (8) Drossard Kudus
Bonorrie (10) vs. (11) Arry1338

SvenVDB

Jammer, het ging zo goed. Ach dan kan ik volgend jaar weer als eerste kiezen! :D

Drossard Kudus

Etappe 19: Talavera de la Reina > Talavera de la Reina - Kwartfinales
Misschien wel de moeilijkst te voorspellen etappe van de laatste week. Uiteindelijk weet Mads Pedersen (alweer) te winnen. Veel interessanter was het vandaag bij ons. Gisteren een heel relaas over upsets, maar die had ik eigenlijk voor vandaag moeten bewaren. Van de vier geplaatste teams in de plaatsingsronde is er nu nog maar één over. Het sprookje van vernis hield vandaag op met bestaan. Regular Season Champion Ab Normaal bleek daarvoor te sterk. Ook ziet hij zijn beoogde concurrenten één voor één wegvallen.

Eerst maar eens het duel dat de directe tegenstander moet leveren, dat tussen de gehavende Zwartebroekengeletrui en Rabbiej. De verliezen wegen duidelijk op de prestaties van Zwartebroekengeletrui in deze eindfase, maar Rabbiej tekende vandaag ook een monsterscore op, waardoor hij doorstoomt naar de halve finales. bastaix versus Mithrandir dan. bastaix, gisteren nog de betere van Zwartebroekengeletrui, zag Remco Evenepoel vandaag in de buik van het peloton binnenkomen en dus modaal scoren. Tegenover hem stond echter de man van de dag, Mads Pedersen, en dus werd het nooit echt spannend tussen hem en Mithrandir. Zege voor die tweede. Ten slotte dan King Kelly en pirazzi. Dat was lang een heel spannend duel, totdat de teampunten verrekend moesten worden. Quick Step en Trek Segafredo scoren vandaag goed en mocht pirazzi van beiden nu een klein legioen hebben. Daarmee strandt ook King Kelly, in het reguliere seizoen nog twee keer de betere van pirazzi, in de kwartfinales.

Uitslagen Kwartfinales
Ab Normaal (88 - 36) vernis
Zwartebroekengeletrui (67 - 149) Rabbiej
King Kelly (76 - 112) pirazzi
bastaix (23 - 75) Mithrandir

Daarmee hebben we morgen een #6 seed, een #7 seed en een #9 seed in de halve finales. De #2, #3 en #4 seed stromen in in het tweede troosttoernooi om de 5e plaats en de 5e pick in een volgende draft.

Halve finale
Ab Normaal (1) vs. (6) Rabbiej
Mithrandir (7) vs. (9) pirazzi

Troosttoernooi B
vernis (12) vs. (3) Zwartebroekengeletrui
bastaix (4) vs. (2) King Kelly

In het eerste troosttoernooi vandaag een soort plaatsingsronde, waarbij werd bepaald wie de relatief makkelijke en wie de relatief moeilijke halve finale speelt. Een spannend duel tussen SvenVDB en mij valt de kant van SvenVDB uit en Bonorrie kent een sterke dag tegen de gehavende Arry1338. Daardoor speelt SvenVDB morgen tegen Arry1338 en Bonorrie tegen mij.

Uitslagen
SvenVDB (74 - 61) Drossard Kudus
Bonorrie (70 - 7) Arry1338

Halve Finales Troosttoernooi A
SvenVDB (5) vs. (11) Arry1338
Drossard Kudus (8) vs. (10) Bonorrie

Drossard Kudus

Overigens voor de liefhebbers is het NFL-seizoen vannacht begonnen. Een ontketende Josh Allen en de Buffalo Bills waren te sterk op bezoek bij de titelhouders, de Los Angeles Rams. Meer duels volgen aankomende zondag, die ongetwijfeld in het teken zal staan van de aanslagen op 9/11, zondag 21 jaar geleden. Op diezelfde dag ook de verwelkoming van de nieuwe leden van de Naismith Basketball Hall of Fame. Onder meer Tim Hardaway, Manu Ginobili, Swin Cash, Lindsay Whalen en George Karl zullen met gouden rand worden vereeuwigd in de basketbalgeschiedenis.

Om nog even terug te komen op Eurobasket. België wist inderdaad te winnen van Bulgarije en is zo doorgestoomd tot de achtste finales. Daar wacht morgenmiddag in Berlijn wel het Slovenië van Goran en Zoran Dragić, Vlatko Čančar, maar natuurlijk vooral superster Luka Dončić. Misschien wel de zwaarst mogelijke kluif voor de Belgian Lions.

Ab Normaal

Kneep 'm vooraf wel een beetje voor vandaag.
Onder normale omstandigheden zou ik Rabbiej morgen moeten kunnen hebben. Tenzij Evenepoel er volledig doorzakt natuurlijk

Rabbiej

Al erg blij met een plekje in de halve finale. Misschien is er vandaag wel nog een upset mogelijk.. ;-)

Mithrandir

Toch een beetje tegen mijn verwachting opnieuw de halve finale gehaalt.
Met de zware etappe van vandaag is er tegen Pirazzi ook nog wel iets mogelijk.
Wie weet gaan we morgen met Pedersen en Groves wel voor de overwinning sprinten.

Ab Normaal

Ja, jij moet er wel uit vandaag.
Tegen jou ga ik het zeker afleggen in de finale.

Drossard Kudus

Etappe 20: Moralzarzal > Puerto de Navacerrada - Halve Finales
Vijfenhalfjaar geleden zaten we als wielernatie voor de TV gekluisterd. 37 jaar na Joop Zoetemelk wist er, met de vieze nasmaak van de Vuelta van 2015 en de Giro van 2016 in het achterhoofd, eindelijk weer eens een Nederlander een grote ronde te winnen. De inmiddels gestopte Tom Dumoulin wist de natie in vuur en vlam te zetten door het roze terug naar Maastricht te brengen. Dat was ook het jaar dat Remco Evenepoel de noppen verrool voor de trappers. Nu mogen ook onze zuiderburen morgen ook naar het café toe. Remco Evenepoel zal de rode trui naar Madrid brengen en zo de Vuelta winnen. 44 jaar na Johan de Muynck, die dat jaar de Giro wist te winnen, wint er nog eens een Belg één van de grote ronden. Veel te lang natuurlijk voor het koersland bij uitstek. En in een weekend waarin de basketbalwereld de allergrootsten gaat eren, zou dit wel eens een opmaat kunnen worden voor een grote carrière in de wielersport. Het is geen talent meer, de belofte is ingelost.

Richard Carapaz pakt ritzege 3 en stelt ook de bergtrui verder. In dit huishouden betekent dat feest, ondanks het nipt missen van de zege door Thymen Arensman. Morgen nog een keer sprinten en we zijn binnen. Klassementen gespeeld, spanningsboog weg. Maar nog niet voor ons! Morgen volgen namelijk nog de finales en dus staat de spanning er nog vol op. Let wel, morgen tellen ook de eindpunten voor klassementen mee, ook voor bankrenners. De opstelling heeft morgen enkel betrekking op de dagpunten.

Ik heb al veel termen uit het Amerikaanse sportjargon gebruikt, maar eentje die nog ontbrak was Cinderella Story. Een Assepoestersprookje zouden wij zeggen, en daar mogen we intussen wel van spreken. Rabbiej, als #6 seed aan de Play-Offs begonnen en met het op één na laagste puntentotaal gaat morgen de tweede Wieler Bowl spelen. Hij weet topfavoriet Ab Normaal in een spannend duel van zijn voetstuk te tikken en stoomt zo door naar de finale. Als we dan toch een sleutelfiguur aan mogen wijzen kiezen we voor Alejandro Valverde, met zijn beste daguitslag deze Vuelta goed voor 18 punten. Het verschil tussen beiden was 13 punten. Rabbiej zal het morgen opnemen tegen Mithrandir. Zowel hij als pirazzi beschikten over Jai Hindley, waarmee de belangrijkste troef van pirazzi werd geneutraliseerd. Morgen dus de finale tussen de #6 en #7 seed. Wellicht geen March Madness, maar dan wel September Shenanigans.

Naast deze bijzondere Wieler Bowl krijgen we ook een herhaling van de vorige... maar dan wel om de elfde plaats. SvenVDH was in het eerste troosttoernooi vandaag te sterk voor Arry1338, terwijl ik het onderspit moest delven in een bijzonder spannend duel met Bonorrie. Daardoor gaan SvenVDB en Bonorrie strijden om de #1 pick en plek 9. Ik en Arry1338 zullen van 1 en 2 in de Tour naar 11 en 12 in de Vuelta kelderen. In het tweede troosttoernooi pakken Zwartebroekengeletrui en King Kelly de zege en zullen dus strijden om de vijfde plek en pick. vernis en bastaix strijden om plek 7.

Uitslagen
Ab Normaal (100 - 113) Rabbiej
pirazzi (92 - 109) Mithrandir
vernis (118 - 138) Zwartebroekengeletrui
King Kelly (144 - 129) bastaix
SvenVDB (61 - 31) Arry1338
Drossard Kudus (114 - 115) Bonorrie

Programma Etappe 21

Wieler Bowl II
Rabbiej (6) vs. (7) Mithrandir

Plek 3
Ab Normaal (1) vs. (9) pirazzi

Plek 5
Zwartebroekengeletrui (3) vs. (2) King Kelly

Plek 7
vernis (12) vs. (4) bastaix

Loser Bowl II
SvenVDB (5) vs. (10) Bonorrie

Plek 11
Arry1338 (11) vs. (8) Drossard Kudus

pirazzi

Reservebank voor etappe 21 gemaild.

Drossard Kudus

Naar slechte gewoonte vanavond weer een late uitslag. Houd de spanning er zo nog wat extra op

Rabbiej

Best een goede laatste etappe score voor mijn team. Bij een normale etappe had ik denk ik wel gewonnen daarop. Maar met de klassementen zal Mithrandir me denk ik wel voorbijstreven.

Bedankt in ieder geval weer voor het leuke spel DK! Tot in Italië!

Ab Normaal

Zo, de klap van gisteren eindelijk te boven.
Had om eerlijk te zijn nooit verwacht te verliezen gisteren van Rabbiej. Maar Opa presteerde één keer, ook Meintjes en dan ook nog een etappeoverwinning van een Ineos renner.
Onwaarschijnlijk dat het alledrie gebeurde en daardoor een volkomen onverwachte nederlaag.
Extra zuur omdat ik er in de Afvalkoers ook uitgekegeld werd door Rabbiej.

Die hoeft volgend jaar niet op een uitnodiging voor mijn verjaardag te rekenen :)
Desondanks gefeliciteerd Rabbiej!

Vandaag sprinten, dat is bepaald niet mijn beste discipline dus daar verwacht ik helemaal niet van

Drossard Kudus

Etappe 21: Las Rozas > Madrid - Wieler Bowl II
One shining moment, dat zou het vandaag gaan worden voor Rabbiej of Mithrandir. Het nummer geschreven door David Barrett en gepopulariseerd door soullegendes Teddy Pendergrass en Luther Vandross is de vaste hymne waarmee het March Madness college basketbaltoernooi wordt afgesloten. Onder die hemelse klanken gaan miljoenen kinderen naar bed en zetten miljoenen Amerikanen de TV af. Een iconisch hymne, dat wordt afgespeeld terwijl de nationale kampioenen de netten van de baskets knippen. Duizenden spelers hopen ieder jaar het mijnenveld te overleven en met die klanken hun seizoen af te sluiten.

Vandaag tijd voor Wieler Bowl II. Hoe dan ook zou er vandaag een prachtig einde aan een mooi sprookje worden geschreven. Rabbiej of Mithrandir zou zich vandaag kronen tot winnaar van de Vuelta, terwijl zij als respectievelijk een #6 en een #7 seed aan de Play-Offs begonnen. Het zou een zenuwslopend duel worden, maar uiteindelijk is het Rabbiej die met de kroon gaat spannen. 40 punten bedroeg het verschil slechts, wellicht verklaarbaar door de toch wel onverwachtse overwinning van Juan Sebastián Molano. De Colombiaan werd bij de tweede transferdag nog massaal gedumpt en zou nu wel eens een sleutelrol kunnen spelen in dit duel. Rabbiej alvast gefeliciteerd met de zege in de Vuelta!

De afsluiting van het spel volgt morgen, maar ik wilde dit in ieder geval alvast delen.

pirazzi

Bedankt Drossard Kudus voor de uitstekende organisatie! Feli Rabbiej, zelf ook wel tevreden met (waarschijnlijk) een top 3 plaats!

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.