Vuelta 2022 – Bagagedragerspel.

1 2 3 4 ... 10 11
Franco Bitossi

Ik doe graag mee!

tempo789

Tof! Ik doe ook graag mee.

niek-vdv

Ik doe weer graag mee.

BrackenRidgeCycling

Count me in please

coolietje

Nog nooit meegedaan met dit spel maar wil nu wel eens een poging wagen !

Rije Rudy

Ik doe graag mee!

jappe666

Doe graag weer mee!

VincentK

Stel dat je voor twee etappes tegelijk instuurt en je renner voor de tweede etappe valt in de eerste uit: heb je dan een DNS achter je naam staan?

Bonorrie

Dan gewoon even een andere renner doorgeven @VincentK, niet zo moeilijk lijkt me. Anders krijg je de tijd van de laatste finisher, omdat je 1x geen renner hebt doorgegeven. Bij 2x deze situatie ben je exit volgens mij.

VincentK

'@Bonorrie, bedankt voor je reactie, ging er ook vooral om hoe flexibel onze wedstrijdleider is, maar dat zit wel goed blijkbaar.
2x niet inleveren exit lijkt mij meer dan redelijk. Gaat mij ook niet gebeuren, want ik ben van plan om met een trui om de schouders te eindigen ;-)

Koekebakker

Ik waag ook graag weer een poging

voetbalkampi

Beste, heeft er iemand een idee of er terug een veldritspel 22-23 wordt georganiseerd? Een aantal jaar geleden nam een fervent forumgebruiker 'Verweggistan' hier het voortouw in. Alvast bedankt, groetjes Glenn

Bonorrie

Deadline is voor aanvang ploegentijdrit.

Laatst gewijzigd
Limal

Mijn eerste renner is nu ook doorgemaild

VincentK

Ik heb mijn etappe 1 renner ook gemaild.

patrickwondergem

Doe graag weer mee!

ditisdavid

Ben er ook weer bij.

Bonorrie

Bij het updaten van de deelnemerslijst kreeg ik bericht dat er deelnemers het verkeerde mailadres gebruiken.
Omdat wielervolger met vakantie is, gebruiken we deze keer een ander mailadres!!!

Met opgave van renners bij het onderstaande mailadres ben je verzekerd pas van deelname:

[email protected]

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Zet mijn naam er ook maar bij, Bonorrie! Dank om deze organisatie over te nemen!

Xander24

Hoi Bonorrie, ik zie mn naam er niet tussen staan maar ik doe graag mee. Ik heb toch wat te verdedigen lijkt me haha. Ik heb de eerste renner reeds doorgegeven. Succes allemaal

Limal

Mooi dat je erbij bent @Xander24, zo nemen de laatste roze- en geletruiwinnaars het tegen elkaar op in de Vuelta. Nu maar bidden tot de wielerspelletjesgoden dat we in de strijd om rood niet roemloos achteraan eindigen ;-)

mensFaber

eerste renner ingestuurd

Bonorrie

Update deelnemerslijst (met ingestuurde renners):
27 deelnemers op dit moment.

Let op:
Met opgave van renners bij het onderstaande mailadres ben je pas verzekerd van deelname:

[email protected]

succes allemaal.

volgende update: na 16:00 uur !

Laatst gewijzigd
coolietje

Heb mijn renner voor rit 1 ingestuurd

Laatst gewijzigd
Bonorrie

UPDATE: Aantal deelnemers die al hun 1e renner hebben doorgegeven:
1 Bonorrie
2 Tempo789
3 Zeewolde
4 SvenVDB
5 MichielCR7
6 Drossard Kudus
7 pirazzi
8 Limal
9 VincentK
10 Patrick Wondergem
11 Zwartebroekengeletrui
12 ditisdavid
13 Franco Bitossi
14 Bizziecle
15 HeldS
16 Kanarie
17 Ab Normaal
18 Arry1338
19 King Kelly
20 kievit
21 Rabbiej
22 Xander24
23 jappe666
24 Wielervolger
25 Kooltje
26 Maillot à Pois
27 mensFaber
28 Niek-vdv
29 coolietje
30 LuukGoverde
31 Rije Rudy
32 BlingSagan
33 Boasson en Hagen
34 Bastaix
35 Koekebakker
36 Denisinho
37 Meijers
38 Supra
39 JapieJapo

Deelname kan nog tot aanvang ploegentijdrit. (En eventueel ook nog morgen, maar dan heb je de eerste renner al een DNS en krijg je de tijd van de laatste gefinishte renner.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.