Vuelta 2022 Over-de-kop-Wisselspel

1 2 ... 5 6 7 8
vernis

Ik heb hem ook nog net kunnen wisselen

pirazzi

'@Meijers: Ja gefeliciteerd, ik weet dat ik laatste ga worden onder meer door het uitvallen van Hayter. 😭

tempo789

Weer een hoop wissels vandaag vlak vóór de etappe. De meesten die het nog konden hebben Ethan Hayter gewisseld. Met wisselend succes. Enric Mas scoort een hoop punten, maar bijvoorbeeld Thymen Arensman helemaal geen. Zelf heb ik vandaag Sam Bennett gewisseld voor Carlos Rodriguez.

*** Tussenstand na etappe 10***
1570 jappe666
1562 vernis
1489 Limal
1474 Rabbiej
1394 Tempo789
1342 Bonorrie
1339 Ab Normaal
1301 Arry1338
1232 Berend
1211 LuukGoverde
1199 De Poezelige Poeksel
1145 Xander24
1082 Supra
1081 SvenVDB
946 BrackenRidgeCycling
904 Meijers
803 pirazzi

pirazzi

Maar het niet starten van Sam Bennett werd pas bekend gemaakt toen de etappe al begonnen was.

Bonorrie

Inderdaad @pirazzi, vandaar dat ik hem per ingang van morgen uit mijn selectie heb gegooid.
Zojuist dus mijn 7e wissel doorgegeven. :)

tempo789

@pirazzi Is dat zo? Ik kon het vandaag niet precies volgen... Was al van plan deze wissel door te voeren, maar dan na etappe 11. Toen ik hoorde dat Bennett niet zou starten, heb ik besloten die wissel meteen maar door te voeren. Maar als het inderdaad pas na de start van de etappe was, moet ik 'm maar terugdraaien.

pirazzi

'@tempo789: Ja, dat schreef Drossard Kudus in zijn spel Fantasy League:

Als ik op de hoogte was geweest van de perikelen vanochtend had ik vervangers zeker nog toegestaan. Voor zover ik heb kunnen herleiden (Wielerflits, Twitter, Bora, andere fora) werd de DNS van Bennett pas wereldkundig na de start van de tijdrit. Daarom heb ik besloten om de vervangers van Hayter nog wel toe te staan en Bennett (helaas) als uitvaller te noteren.

Prima oplossing zo, thnx.

Limal

Het nieuws over Bennett kwam inderdaad pas uit toen de tijdrit al begonnen was (om 14u12 in de Sporza liveblog) en dan nog niet eens officieel door Bora zelf, maar gewoon omdat Bennett niet aan de start verschenen was om 14u09. Dat de reden covid was werd eerst bevestigd in een finish-interview met ploegmaat Ryan Mullen.

Schlemiel van de dag was wel de arme Pedersen die - niet op de hoogte - nodeloos en zonder resultaat voluit zijn tijdrit afhaspelde, op jacht naar puntjes voor de groene trui. Om 14u44 gestart, dus zijn team had hem natuurlijk voor of tijdens zijn TT moeten inlichten...

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het nieuws over Bennett bedoel je, Limal?
Laat ik dan ook maar sportief zijn en vermelden dat ik onterecht 3 punten heb gekregen voor Hayter in etappe 10 ...
Dat zou 117 moeten zijn ipv 120:

HAYTER Ethan 120 etappe 2 t/m X
is eigenlijk
HAYTER Ethan 117 etappe 2 t/m 9.

Laatst gewijzigd
tempo789

Klopt, ik heb inmiddels in m'n excel verwerkt dat Hayter vanaf etappe 10 geen (team)punten meer krijgt.

Mijn wissel zal ik terugdraaien en vandaag alsnog doorvoeren.

Limal

Netjes, pirazzi en tempo! (en ja, ik bedoelde in die eerste paragraaf natuurlijk Bennett ipv Pedersen - aangepast - die laatste doet gelukkig nog mee!)

Laatst gewijzigd
vernis

'@tempo789 mogen wij ook hier onze wissels doorvoeren?
Of toch liever via mail?

vernis

Hopelijk houden we nog wat renners over.
Yates en Sivakov ook uit

Limal

Ook bij mij Yates en Sivakov uitgevallen, maar ik heb het geluk dat ik ze nog kan wisselen. Daarmee nog even gewacht, om eerst te zien wie er morgen weer allemaal aanloopt tegen de twee streepjes...

Meijers

Vanochtend keurig Kelderman gewisseld haha, zo ga ik nooit stijgen natuurlijk :)

tempo789

Hopla, ik heb weer even tijd gehad voor de administratie, dus hierbij een update. Jappe loopt verder weg van Vernis, die het moeilijk gaat krijgen met nog maar 6 actieve renners na het uitvallen van Sivakov en Yates. Let ook op Ab Normaal. Hij is bezig aan een inhaalrace in de laatste etappes!

*** Tussenstand na etappe 12***
1836 jappe666
1782 vernis
1766 Rabbiej
1720 Limal
1683 Ab Normaal
1602 Tempo789
1548 Berend
1545 Bonorrie
1505 Arry1338
1438 LuukGoverde
1422 De Poezelige Poeksel
1353 Supra
1310 Xander24
1309 SvenVDB
1139 BrackenRidgeCycling
1120 Meijers
965 pirazzi

Laatst gewijzigd
pirazzi

De Poezelige Poeksel is ook Poeksel, blijkbaar had hij bij inschrijving zijn nickname aangepast.

tempo789

Wat wil je hiermee zeggen? Ik snap je punt niet.

pirazzi

Het is geen punt, meer een constatering.
Edit: Poeksel is nog niet begonnen met wisselen zo te zien, de laatste mogelijkheid is vanaf etappe 14.

Laatst gewijzigd
Limal

Gokje gedaan voor de 7e vervanging, in een poging een verschil te maken met de teams voor mij. Én Ab Normaal, die gevaarlijk komt opzetten en van de top-5 nog het meeste wissels achter de hand heeft...

Ab Normaal

Dan ga ik mooi even afwachten wie jij gewisseld heb en daarop reageren. Al heb ik mijn wissel voor morgen al klaar.

tempo789

Met opnieuw een etappe-overwinning kruipt Ab Normaal richting het podium. Kan hij verrassen en er in Madrid met de winst vandoor gaan?

*** Tussenstand na etappe 13***
1973 jappe666
1910 vernis
1906 Limal
1892 Rabbiej
1874 Ab Normaal
1732 Tempo789
1670 Berend
1649 Bonorrie
1576 Arry1338
1569 De Poezelige Poeksel
1554 LuukGoverde
1489 Supra
1459 Xander24
1367 SvenVDB
1311 Meijers
1256 BrackenRidgeCycling
1088 pirazzi

pirazzi

01-09-2022 bijgewerkt t/m etappe 10
Staat er nog.
@tempo789: Stuur je een reminder naar de spelers die nog moeten wisselen of is dat hun eigen verantwoordelijkheid?

Meijers

Ik had de nummers 1,2 en 4 in de ploeg, weet je zeker dat Ab Normaal deze Etappe heeft gewonnen?

Laatst gewijzigd
tempo789

Ik wissel voor etappe 15 GROVES Kaden voor LOPEZ Miguel Angel.

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.