'@sammysosa, mijn team van eind november heeft de kerstdagen ook niet overleefd. Net de wijzigingen doorgegeven en nu zeer tevreden. Uiteindelijk ook een nulpunter in mijn ploeg opgenomen. Zeer benieuwd naar alle andere teams en de keuzes/,overwegingen die hier aan ten grondslag lagen. Fijne jaarwisseling allemaal en een mooi (wieler)jaar 2023 toegewenst
Verzonden! Benieuwd naar de teams, de meest gekozen renners (ik wil wel een gokje doen) en vooral wat het seizoen gaat brengen. Dank @jefgodfather voor de altijd formidabele organisatie! Moge de gelukkigste man (m/v/x) winnen!
En een gelukkig nieuwjaar voor allen.
Ik heb ook een team ingestuurd. Met daarin één renner voor het derde opeenvolgende jaar. Zeven anderen die vorig jaar in mijn selectie zaten, zijn ook gebleven. De overige 19 heb ik moeten laten gaan, voornamelijk wegens te goede prestaties afgelopen seizoen ;-)
Van de 19 nieuwkomers zijn er 3 weer terug na 1 seizoen afwezigheid.
Ik heb een ploeg in elkaar gedraaid maar heb niet het gevoel dat ik er mijn 7e plaats van vorig jaar mee ga evenaren, laat staan verbeteren. Morgen met een fris hoofd nog eens naar kijken...
Momenteel heb ik er trouwens 7 "neo's" van minder dan 300 punten in staan - @jefgodfather, het maakt niet uit zeker welke 5 ik als dusdanig aanduid? (bij afwezigheid van een neo-klassement - ideetje voor de toekomst? ;) )
alle ploegjes die ik heb ontvangen, zijn verwerkt. We zijn al met 43.
de ploegjes die vanaf nu worden doorgestuurd, kan ik niet meer nakijken omdat ik niet meer thuis ben vanmiddag. Dus het is jouw verantwoordelijk dat je ploegje helermaal voldoet aan de voorwaarden en je de juiste rennerswaardes gebruikt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.