MEGAFLITS WORLD TOUR MANAGER 2023

1 2 3 4 ... 7 8
John Berger

'@sammysosa, mijn team van eind november heeft de kerstdagen ook niet overleefd. Net de wijzigingen doorgegeven en nu zeer tevreden. Uiteindelijk ook een nulpunter in mijn ploeg opgenomen. Zeer benieuwd naar alle andere teams en de keuzes/,overwegingen die hier aan ten grondslag lagen. Fijne jaarwisseling allemaal en een mooi (wieler)jaar 2023 toegewenst

SvenVDB

Hier een eerste selectie gemaakt.

60 renners over, morgen maken we een tweede selectie en hopelijk kunnen we dit aantal op zijn minst halveren!

BrackenRidgeCycling

Zojuist mijn ploegje door gestuurd, succes allemaal

jefgodfather

Ondertussen al zo'n 20 ploegen ontvangen.
Iedereen die wil kan nog deelnemen: deadline is zaterdag 7 januari 2023 20:00 uur

Onbekende gebruiker

Verzonden! Benieuwd naar de teams, de meest gekozen renners (ik wil wel een gokje doen) en vooral wat het seizoen gaat brengen. Dank @jefgodfather voor de altijd formidabele organisatie! Moge de gelukkigste man (m/v/x) winnen!

En een gelukkig nieuwjaar voor allen.

ivo001

In mijn agenda gezet om vanavond te beginnen met puzzelen! Verwacht dus van mij een team voor de deadline.

Noordbiker

32 rennners en 967 punten over, dat wordt nog even verder puzzelen

Limal

Ik ga de komende avonden puzzelen!

jefgodfather

'@sammysosa, kan je je ploegje nog eens nakijken want volgens mijn berekening zit je boven budget.
zie je mail

arviidd

Ook een team ingezonden.

Pasta

Vandaag ook een team doorgegeven.

Kannibaal van Schepdaal

Team verzonden!

ivo001

Ik heb ook een team ingestuurd!

Noordbiker

Ook verzonden gisteren.
Hoop dat mijn ploegje goedgekeurd wordt.

Peter Post Forever

Team verstuurd

BlingSagan

Ploeg ingestuurd !

omvd

Team verstuurd via mail

Koekebakker

Ik heb ook een team ingestuurd. Met daarin één renner voor het derde opeenvolgende jaar. Zeven anderen die vorig jaar in mijn selectie zaten, zijn ook gebleven. De overige 19 heb ik moeten laten gaan, voornamelijk wegens te goede prestaties afgelopen seizoen ;-)

Van de 19 nieuwkomers zijn er 3 weer terug na 1 seizoen afwezigheid.

Laatst gewijzigd
Limal

Ik heb een ploeg in elkaar gedraaid maar heb niet het gevoel dat ik er mijn 7e plaats van vorig jaar mee ga evenaren, laat staan verbeteren. Morgen met een fris hoofd nog eens naar kijken...

Momenteel heb ik er trouwens 7 "neo's" van minder dan 300 punten in staan - @jefgodfather, het maakt niet uit zeker welke 5 ik als dusdanig aanduid? (bij afwezigheid van een neo-klassement - ideetje voor de toekomst? ;) )

jefgodfather

'@Limal, zolang je met ene ploegje van 32 renners maar minimum 5 Neo's hebt is het helemaal OK., dus 7 is zeker helemaal in orde.

Voor een Neo klassement heb ik ook al nagedacht. Maar zoals in jouw geval heb je 7 Neo's met welke 5 moet ik dan rekening houden ?

Koekebakker

Oh ja, je mag 27 renners kiezen PLUS evt 5 neo's, niet inclusief die neo's. Suf dat ik dat over het hoofd had gezien; ik puzzel nog wat door... :)

jefgodfather

ondertussen al 38 ploegen verwerkt. Het doel is het aantal deelnemers van vorig jaar zeker te evenaren en dat waren er 52.
Elk forumlid dat wil, kan zeker dus nog meedoen. Deadline is zaterdag 7 januari 2023 om 20.00 uur

Ab Normaal

Team ook doorgestuurd

jefgodfather

alle ploegjes die ik heb ontvangen, zijn verwerkt. We zijn al met 43.
de ploegjes die vanaf nu worden doorgestuurd, kan ik niet meer nakijken omdat ik niet meer thuis ben vanmiddag. Dus het is jouw verantwoordelijk dat je ploegje helermaal voldoet aan de voorwaarden en je de juiste rennerswaardes gebruikt.

Tom Cockpid

Heb mijn team ook verstuurd. N.a.v. je bericht hierboven, nogmaals even alles nagekeken en -gerekend.

Succes iedereen!!

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.