Bagagedrager Jaarspel 2023 (World Tour + Pro Series heren editie)

1 2 3 4 ... 36 37
Ceramiche Ariostea

Jefgodfather, Limal, Sies, Erveedeeee, BrackenRidgdecycling bevestigen jullie nog even voor het jaarspel als jullie in de gelegenheid zijn.

Nieuwe spelers zijn uiteraard nog steeds welkom om in te schrijven. Het spel staat nog open voor een aantal deelnemers

BrackenRidgeCycling

I'm in

Arry1338

Ik denk oprecht dat wanneer je de vrouwenwedstrijden buiten beschouwing laat, je meer mensen zult vinden die geinteresseerd zijn. Of eventueel apart een versie organiseren voor de vrouwenwedstrijden.

Ab Normaal

Tja, ik wil, sowieso uit respect voor de organisator, alleen meedoen met een spelletje als ik het serieus neem tot het einde.
Ik vind het bagagdrager spel leuk, maar om dit goed te doen vergt dat veel voorbereiding en gepuzzel, wat het juist leuk maakt.
Ik volg het vrouwenwielrennen niet. Niet omdat ik het volledig oninteressant vind, helemaal niet, sterker, er is geen wielrenner voor wie ik zoveel bewondering heb als voor Annemieke van Vleuten.
Maar verder weet ik er weinig van. Met mijn baan, gezin, andere interesses en andere spelletjes die ik speel en organiseer ontbreekt het mij simpelweg aan de tijd om dit ook nog te volgen. Is voor mij een kwestie van keuzes maken.

Dus heeft het voor mij weinig zin om hier aan mee te doen. Juist door die dames wedstrijden. Maar hou ze er vooral in. Er zijn ook zeker mensen die dit wel volgen en er zijn al genoeg spellen voor enkel mannen wielrennen, maar ik pas wel hierdoor.

erveedeeee

Bij deze mijn bevestiging.

Sies

Hier ook mijn bevestiging, waar ik wel de zorgen van anderen deel wat betreft de dames wedstrijden

Ceramiche Ariostea

Oké het is mij inmiddels duidelijk er is blijkbaar nog te weinig draagvlak voor een spel met daarin dameskoersen verwerkt. Ik heb daar mijn gedachte bij maar soit die is irrelevant.
Bij deze de melding dat ik het spel ga terugbrengen naar de 54 mannenkoersen uit de World Tour en de Pro Series dus voor een ieder die dan alsnog wel wilt meedoen schrijf je vooral in!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dan schrijf ik me bij deze in!
Het was van mijn kant zeker niet bedoeld als kritiek, helemaal niet. Misschien is het zeker goed om iets met dames te doen. Ik wilde alleen uitleggen waarom het voor mij een reden was om niet mee te doen.

Ik vind het vooral disrespectvol om je in te schrijven voor een spel waar iemand veel tijd insteekt om het goed te organiseren en dan niet serieus mee te spelen of af te haken.

Ik denk dat dit spel namelijk een hele gecompliceerde puzzel is om te leggen juist omdat je iedere renner maar één keer mag gebruiken.

hartstikkebedankt

Ik doe ook mee

Maillot à Pois

54 koersen is misschien ook wel ruim voldoende voor een spel als dit.
Voor de volgers van het dameswielrennen, of voor wie het graag wat beter wil leren kennen (een spelletje is daarvoor een ideale manier), ben ik van plan dit voorjaar een 2de editie van Fan Féminin te organiseren.
Vorig jaar waren we met 12 vaste deelnemers, het zou mooi zijn als dat aantal elk jaar een beetje kan groeien.

Flowtosti

Leuk Mark! Lets try it!

jefgodfather

ik doe ook mee

Ajvenema

Als je nog plek hebt doe ik mee

Franco Bitossi

Even goed over nagedacht; count me in. Ofwel, ik doe mee.

Ceramiche Ariostea

5 plaatsen nog te vergeven voor een vol bagagedragerjaarspel 2023.

Willen de volgende deelnemers een emailadres sturen naar [email protected] zodat ik jullie kan opnemen in de verzendlijst:

Bastaix, Coolietje, BBflood1, Harstikkebedankt, Ajvenema, Rico, Rimenno

Laatst gewijzigd
Rico.

Ik zou graag meedoen.

Limal

Excuses voor de late reactie, Ceramiche, beetje familie/vakantie/terug-naar't-werk druk geweest hier...

Ik meld me hierbij aan en zal mijn best doen om nooit een deadline te missen! :-) Van mij hadden de vrouwen er best bij gemogen - elke deelnemer kon voor zichzelf uitmaken hoeveel tijd daar in te steken en invloed op het herenklassement had dat niet - maar het zij zo, dan hou ik wel een oogje open voor Maillot's Fan Féminin spel.

rimenno

Wil mij ook opgeven voor dit spe

Ceramiche Ariostea

5 plaatsen nog te vergeven voor een vol bagagedragerjaarspel 2023.

.

Willen de volgende deelnemers een emailadres sturen naar [email protected] zodat ik jullie kan opnemen in de verzendlijst:

Bastaix, Coolietje

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Het Australische wielerseizoen gaat komende nacht van start met de Nationale Kampioenschappen gevolgd door de Santos Tour Down Under en de Cadel Evans Great Ocean Road Race. Deze laatste wedstrijd maakt deel uit van het bagagedrager jaarspel dus wil je er dit wielerseizoen vroeg bij zijn schrijf je dan in voor dit spel er zijn nog een paar plaatsen vrij.

kschiffmacher

Ik wil wel mee doen! :)

Ceramiche Ariostea

4 plaatsen nog te vergeven voor een vol bagagedragerjaarspel 2023.

..

Willen de volgende deelnemers een emailadres sturen naar [email protected] zodat ik jullie kan opnemen in de verzendlijst:

Bastaix, Coolietje + eventuele nieuwe aanmeldingen

Nijmos

Begrijp ik goed dat anders dan in de rondes het winnen van een klassieker geen rol speelt? Het maakt dus niet uit of je in de panne jakobsen of dupont pakt als die in de zt finishen wanneer de ene wint en de ander 32e wordt? Er is immers geen equivalent van de puntentrui, toch?

Ceramiche Ariostea

'@Nijmos, Dit heb je helemaal goed. Op dit moment gaat het alleen op tijd en wil ik nog niet beginnen aan een puntentrui of iets dergelijks. Omdat dit de opbouw van de sheet nog complexer maakt. Van het ontwikkelen hiervan heb ik zelf de ballen verstand en mijn credits voor dit jaar zijn wel op bij de ontwikkelaar van de sheet. De toekomst zal het leren of dit nog aangevuld gaat worden.

Simpel gezegd dit spel gaat op tijd kortom zorg ervoor dat je renner geen tijd verliest. De Panne is een koers waar je misschien dan niet heel erg het verschil kan maken tenzij het weer is zoals in de editie maar er blijven nog genoeg koersen over om wel het verschil te maken.

Ab Normaal

Nou, je renner moet in de Panne wel gewoon in de eerste groep de finish halen

1 2 3 4 ... 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.