Bagagedrager Jaarspel 2023 (World Tour + Pro Series heren editie)

1 2 ... 8 ... 36 37
Ceramiche Ariostea

'@coolietje : nog ruim een uur voor het inleveren van jullie bagagedrager renner voor de trofeo laigueglia

Laatst gewijzigd
Limal

Mijn renner staat nu klaar voor de start.

Nijmos

Voor ciccone gegaan. Lijkt al vorm te hebben dit jaar en het zal niet snel "te zwaar" voor hem zijn. Is zowel een goeie klimmer als ook explosief. Ik denk hem niet elders nodig te hebben. Alternatief is Costa, maar ik zit nog steeds een beetje te wachten op het moment dat hij zelf doorheeft dat het geen 2011 meer is en gewoon weer uitslagen als de laatste jaren gaat rijden.

Mithrandir

Mijn keuze is op Ulissi gevallen.
Iets meer een eendags renner en een snelle finisher.
Hij kan dit parcour prima aan dat heeft hij in het verleden al bewezen.
Dit is wel een koers waar grote verschillen mogelijk zijn.
1 verkeerde keuze en je valt zo weg uit de top van het klassement.

Ceramiche Ariostea

Ik probeer de renners binnen nu en 90 minuten te publiceren maar ook ik werk gewoon full time dus ik moet even een gaatje tussendoor vinden.

Nijmos

No pressure CA. Wie het leuk vindt kan ook zijn eigen renner al delen hier, toch?

Ab Normaal

Ik heb exact dezelfde keuze gemaakt als Nijmos met exact dezelfde overweging.

Ceramiche Ariostea

Renners Trofeo Laigueglia

CICCONE Giulio 11 SvenVDB, Koekebakker, Nijmos, HeldS, JefGodfather, Limal, Wielervolger, Bastaix, Coolietje, Ab Normaal, Hartstikkebedankt
GIRMAY HAILU Biniam 3 Bonorrie, Arry1338, Franco Bitossi
COVI Alessandro 4 Sies, Erveedeeee, Rico, King Kelly
ROTA Lorenzo 3 Kschiffmacher, Flowtosti, Ajvenema
ULISSI Diego 2 Mithrandir, Capra
LAFAY Victor 2 Zwartebroekengeletrui, BlingSagan
COSTA Rui Alberto Faria 2 BrackenRidgeCycling, Rabbiej
FORTUNATO Lorenzo 1 BBflood1
MOLLEMA Bauke 1 Rimenno
GREGOIRE Romain 1 Maillot a Pois

Laatst gewijzigd
Sies

Heeft King Kelly uiteindelijk nog iets anders doorgegeven via de mail? Want een paar berichten terug stat dat hij voor Covi gekozen heeft

Ceramiche Ariostea

'@Sies klopt helemaal wat je zegt. Blijkbaar in mijn bestand net in de verkeerde regel neergezet.

Nijmos

Ook wel benieuwd hoe groot de namen gaan zijn die zaterdag gekozen gaan worden. Durft men van der poel al te "verbruiken" in deze koers, wordt een mooie vraag denk ik. Natuurlijk ook een koers met potentieel grote verschillen, maar zo komen er voor mathieu nog wel een paar ;)

Sies

Oei! Covi van de bagagedrager gevallen! Als dat maar niet te veel schade betekent!

Capra

Jammer dat de koers nergens te zien is, heb het nog geprobeerd via een livestream van RAI Sport, maar die werkt hier blijkbaar niet.

Sies

Tiz Cycling proberen Capra!

Bonorrie

live stream : https://tiz-cycling-live.io/live.php

Capra

Top, thanks!!

Nijmos

Covi en gregoire lijken goede keuzes..

Sies

Rota ook!

Was even bang voor schade bij Covi na de valpartij, maar heeft zich goed hersteld blijkbaar!

Capra

Rota ook, maar zag ook Ulissi nog binnen de top 10 finishen, ongeveer op 1 minuut van Covi. Valt nog mee.

Ajvenema

Poeh, ciccone vond ik een heel logische keuze maar die kan nog duur uitpakken. Rota bleek prima

Limal

Het zou best kunnen dat er zo weinig renners finishten dat de verschillen voor iedereen redelijk beperkt blijven.

Ik vraag me wel af waarom Ciccone plots van het voorplan verdween. Betrokken bij / een schrik gepakt door de valpartij bij de eerste afdaling op het lokale circuit misschien?

Laatst gewijzigd
Limal

Ouch! Firstcycling heeft nu 27 finishers met als voorlaatste Fortunato op 7:46. Tot dusver geen Ciccone, Girmay, Mollema of Costa te bekennen...

Ajvenema

Fortunato verneukt het hier even flink voor een aantal mensen denk ik?

Wielervolger

Jammer dat Fortunato gekozen is. Weer 8 minuten aan de broek...

Limal

En dan zie je bij de eerste 10 verschillende namen staan die je natuurlijk ook overwogen hebt... Dit spel is hard, keihard :-)

1 2 ... 8 ... 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.