Helaas gaat het mij voor deze Giro niet lukken om dit spel voor een 2e divisie te organiseren, ik ben in de week voor de Giro een week weg dus organiseren gaat hem dan niet worden. Deelnemen wordt al een aardige opgave maar dat moet wel lukken.
Voor de Tour ben ik wel in de gelegenheid om te helpen. Mocht een 2e divisie dan nodig zijn dan geef ik me graag op.
Even een bump voor Tempo789 en Noordbiker. Graag bevestigen als jullie mee willen doen.
Daarnaast is er nog steeds mogelijkheid om in te schrijven als reserve en/of de handschoen op te pakken voor een 2e divisie. Ik ben best bereid voor de organisator om mijn opzet in Excel te delen waardoor je al een stuk minder werk hebt.
Daarnaast is het goed mogelijk om nog de helft van het werk te hebben wanneer het spel met 12 spelers gespeeld word.
Poeh het bod net verzonden, maar heb een beetje een idee dat het zo gaat zijn als in mijn eerste deelname. Toen had ik slechts één speler en moest ik noodgedwongen op zoek naar noodverbanden. Dat was maar een matig jaar, Tour & Vuelta al meer richting volle teams en dat werkte beter. Ben zeer benieuwd naar de uitkomst. Succes allen.
16/24 teams binnen.
Let op! Ben je bij de reserves maar stuur je geen team in, dan garandeer je ook geen plek voor de Tour wanneer je niet alsnog mee kunt doen aan dit spel of bij de 4 net-niet-geselecteerden zit.
Helaas (voor jullie) heb ik vanavond een feestje, maar omdat ik morgen vanaf vroeg in de ochtend alleen thuis ben met m'n dochter zal ik in de ochtend waarschijnlijk al achter de laptop gaan zitten om de uitslag te verwerken.
Bieding zit in je mailbox! Stevige gok (dat is het natuurlijk altijd) maar fingers crossed en op hoop van zegen enzo. Was een flink ei om te leggen weer, toch wel een zeer onvoorspelbare Giro imo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.