Nachtdienst Tourspel 2023

1 2 »
esims

Oei die groene markeringen 'recent toegevoegd' in de rennerslijst bij esims lijken wel heel erg op die van PCS 😅

Maillot à Pois

'@esims
Het spel van Rahim was slechts een voorbeeld, om aan te geven dat elementen in verschillende spellen terugkomen, in verschillende combinaties en variaties. Wie waar de mosterd haalde is niet te achterhalen, en mijns inziens ook niet zo heel belangrijk.
Mensen kijken of een spel hen als geheel aanspreekt, en vergelijken niet zozeer met andere spellen. En fervente spelletjesspelers doen gewoon aan heel veel spellen mee, zoals @VincentK hierboven aangeeft.
Dus laat iedereen maar promotie maken voor zichzelf, daar zijn alle spellen uiteindelijk bij gebaat. Als het in speltopics alleen maar over conflicten gaat, gaan alle spellen er uiteindelijk alleen maar bij verliezen.

Sies

Ik voel me nu toch even genoodzaakt me ook te mengen in de discussie aangezien het lijkt alsof anderen namens mij hier een strijd van willen maken.

Ik heb mijn mening gegeven en daar wil ik verder niet al te veel extra woorden aan vuil maken. Laten we elkaar allemaal in ons waarde laten en lekker genieten van de tour. Ik heb 1x meegedaan met het nachtdienst spel en vind het spel goed in elkaar zitten en zou zo weer meedoen als ik niet al genoeg andere spellen zou spelen.

Make love, not war!

pirazzi

De stelling van kraamvisite dat Sies er nooit in het weekend is, is dus niet waar.

Sies

Niet op de chat, dus Kraam had deels gelijk

esims

Toch nog een opmerking omdat sommigen geforceerd langs mijn bezwaren heen praten. Dat vrijwel geen enkel spel oorspronkelijk is, doet helemaal niet ter zake. Mijn punt is dat een bestaand spel wordt uitgebreid met het bepalende element van een ander spel in hetzelfde vaarwater.

De basis van dit spel, de bonusrenners, de bonusetappes en de puntenverdeling van de top 10, zijn niet mijn eigen idee. De rest is tot stand gekomen door de jaren heen (al vanaf 1991 zelf georganiseerd, vanaf 2001 online en voor een ander publiek) en ik zeg naar eer en geweten wel allemaal zelf bedacht. Het maakt me nog niet eens zozeer uit als daarvan elementen gekopieerd worden, maar ga dan in een andere vijver vissen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb het concept van het WF Grandtourspel ook niet zelf bedacht... dus ik hou me ver van deze discussie. Ik speel heel veel wielerspellen en gewoon omdat ik het leuk vindt en elke heeft wel zijn eigen twist. Ik zou zeggen veel plezier tijdens de Tour allemaal.

esims

pirazzi komt gewoon uit Nederland zag ik bij de aanmelding. Ik moest gelijk aan die Bertolli pastasauzen denken. Dadelijk gaan ze me nog vertellen dat in een Ferrari gewoon een Spijker motor zit.

esims

Het zou ook nog kunnen dat Marik uit Rotterdam komt. Dat hij daarom zo reageerde gisterenmorgen 6.47.

SvenVDB

'@esims: ik denk niet dat je veel extra deelnemers gaat mogen verwachten in uw spel door hier te blijven zeuren...

esims

Op mensen die dit gezeur vinden zit ik ook helemaal niet te wachten. En dat geldt ook voor jou. Ik las nog eens terug en vroeg me oprecht af of Marik alleen maar zo reageerde vanwege dat NOS Teletekst bericht. Als dat zo is, dan heb ik daar vervolgens niet goed op gereageerd en had er geen discussie over Toerdepoele moeten volgen. Niet dat ik die discussie niet zinvol vind.

Laatst gewijzigd
Marik

Het wordt er niet sympathieker op Esims.

esims

Marik komt uit Rotterdam.

kraamvisite

Voor gezelligheid, het spel der spellen, en allerhande onderwerpen, kom op het nachtcastje!

esims

Haha de regels zitten bij Toerdepoele nu ook achter de registratiewall zie ik. Zodat het jatwerk voortaan niet meer in de gaten loopt. Dus eerst registreren en dan pas kunnen bekijken wat de opzet van het spel is.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vind het echt schandalig dat je prive informatie van waarschijnlijk deelnemers aan je spel zomaar hier op wf gooit vanwege een discussie hier. Dit gaat echt over een grens.

pirazzi

Esims heeft mij een mail gestuurd, hij kan voorlopig niet reageren.

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Al paar keer geprobeerd een definitief team in te sturen, maar krijg elke keer een foutmelding. Hopelijk lint het nog voor de tour begint

VincentK

Volgens mij kun je het op de spel- site zelf in het forum melden, dan komt er vast een oplossing.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Niet om een discussie opnieuw te beginnen, maar ik wil alleen een feit checken. Sies had het hier over cyclingmanager, maar bedoelde hij niet Cyclingmaster? Als dat zo is dan heeft hij zich voor Darkhorse voor de naam laten inspireren door dat spel, maar voor het principe door mijn spel.

esims2.0

Testing..

(afbeeldingen toevoegen op het nieuwe forum)

Laatst gewijzigd
1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.