Tourzomer.nl's Tour de France 2023

1 2 »
Dirk

Ja, dat is geluk voor Luukiepuuk. Het is een vrij open spel en iedereen mag meedoen. Hij zal natuurlijk nooit eind winnaar worden, want dat is niet mogelijk als je in de derde week pas meedoet. Ik snap wel wat Ecko zegt, eigenlijk had je vooraf al iets moeten invullen. Hier zou ik logica voor kunnen toevoegen, daar ga ik over nadenken.

Maar, wat een tour zeg. Vingegaard was wel echt heeeeel goed voorbereid en zonder Wout geen winst zeg ik.

Qua features zat ik eerder te denken al een op chat / forum om meer engagement te krijgen.

pirazzi

Gestegen naar plek 6 algemeen, met een goede uitslag van Jordi Meeus morgen is de top 5 mogelijk. Maar met een top 10 ben ik ook content.

Laatst gewijzigd
Ecko

Van plek 3 naar 17, dat mag je een vrije val noemen. Zag 'm helaas wel aankomen. Nou ja, drie dagen in het geel pakt niemand me af.

John Berger

Nu 16e in TDF editie 2023, maar hopelijk morgen nog iets stijgen door een goede sprint van Coquard, Meeus en Groenewegen. Niet ontevreden en ook mijn 1e plaats in hall of fame weten te behouden. Op naar de Vuelta.

Dirk

Mijn vader is 1ste geworden deze editie, haha!

Wat een heerlijke tour, morgen zet ik de Vuelta editie actief, nu even nagenieten.

Leuk dat jullie weer meededen :-)

Poeksel

En Pirazzi netjes tweede!

Ik begon matig, vooral door in de eerste week Van Aert ipv Philipsen als kopman te kiezen. In de laatste week wel wat hersteld, maar 30e is toch wat ondermaats.

pirazzi

Gefeliciteerd met je vader Dirk!
Mijn vader is bijna 84 dus die zal ik niet vragen om mee te doen.
Zelf het geduld gehad om Pogacar, Vingegaard en Ciccone te bewaren tot de laatste week, leverde genoeg punten op.

Dirk

Hetgeen wat ik nog altijd wil, is dat ik kan programmeren wat het beste team is geweest naderhand. Ik ga eens kijken komende weken of ik dat kan toevoegen. Zou wel leuk zijn toch?

Poeksel

Leuke toevoeging ja!

Is het eigenlijk mogelijk aparte ranglijsten voor week twee en week drie (voor de teams) te zien? Kon dat niet zo snel vinden.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.