Afvalkoers Vuelta 2023

1 2 ... 6 7 8 9
Treenert

Ah eindelijk weer eens in de bloemen. Das alweer ff geleden en niet hier. Heb ook nog Dhr.Denz (14e). Die moet mij de komende weken een paar keer gaan redden vanuit de ontsnapping.

Mithrandir

Pfff ik dacht met Almeida veilig te zijn.
Toch nog maar net save in de tiebreak.
De laatste 2 teams zonder Almeida hebben REV.
Het wordt elke dag spannender.

Ab Normaal

Ik had alles handmatig gewijzigd en bij mij stond overal JDV21. Heeft me veel tijd gekost en echt overal tot en met de laatste etappe (zoveel verwacht ik dus van je JDV) handmatig gewijzigd in JDV21. Voor mij dus een raadsel waarom er nu weer 2x Poeksel in staat.
Het is een geweldig bestand maar als er eenmaal een fout gemaakt is dan is het bijna niet te herstellen, althans niet door mij.
Als ik namelijk een formule kopieer verzint het bestand zelf iets anders.
De instellingen zullen dus anders zijn zoals ik altijd met formules werk.

Wat ik dus ga doen is mijn bestand terug naar Jefgodfather sturen (en aangezien ik nu op mijn werk ben kan dat pas vanavond) met de vraag of hij er naar wil kijken en het wil veranderen en terugsturen.
Tot die tijd dus geen uitslag meer helaas.

JDV21

Dat is vervelend Ab, dat je zoveel problemen hebt met het bestand. Hopelijk lukt het je snel om het op te lossen en we zullen geduld hebben. En denk niet dat ik het einde ga halen. Ik verwacht er deze week uit te gaan zonder Dainese, Martinez en Evenepoel in mijn team

Ab Normaal

Ha, het is mijn eigen schuld. Zelf een fout gemaakt. En dan is het lastig te herstellen met al die formules.

JDV21

Rawolf er volgens mij uit op CQ score. Het niet hebben van Thomas breekt hem op

erveedeeee

Ludi heeft Gregoire niet. Dat lijkt me problematischer

JDV21

Je hebt gelijk! Ik dacht dat alle teams Gregoire hadden, maar dus niet

jefgodfather

'@Ab Normaal, check je mailbox al, mijn bestandje al doorgestuurd zodat je daar verder mee kan werken. enkel de rit van vandaag nog verwerken

Ab Normaal

La Laguna Negra. Het zwarte meer. Of was het meer het zwarte gat? Of een zwart scenario?
In ieder geval was er voor de wielerliefhebber niet veel aan. De mensen die gekeken hebben krijgen deze uren nooit meer terug.

Jesus Herrada maalt daar niet om. Hij mag een overwinning op zijn palmares bijschrijven en over een jaar weet niemand meer hoed deze tot stand kwam. Gregoire werd tweede, voor Kron.
De favorieten deden niets. Rustdagje.

Twee renners in de punten. Vandaag maar die scores. 780 voor de mensen met beiden en dat zijn er 7.
Vier mensen met alleen Gregoire en degene met de laagste CQ is Rawolf.
Daarom zal hij opgelucht ademhalen dat er nog één speler was zonder Gregoire en dus slechts Thomas in de punten.
En dat is de meest succesvolle Afvalkoers speler van de laatste twee jaren, een Afvalkoers grootheid die vandaag sneuvelt en dus voortijdig afscheid neemt van deze Vuelta. Gelukkig voor hem zit hij nog wel in de klassiekers variant.
Maar voor nu het hasta la vista Ludi.

Erveedeeee 780 8.641
Ceramiche Ariostea 780 8.884
Mithrandir 780 9.077
Poeksel 780 9.081
JDV21 780 9.179
Jefgodfather 780 9.336
SammySosa 780 9.480
Pier Tol 500 7.956
Bode80 500 8.560
Treenert 500 9.154
Rawolf 500 9.394
Ludi 280 9.373

Team Ludi
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
ROGLIC Primoz
AYUSO PESQUERA Juan
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
COQUARD Bryan
GROVES Kaden
DAINESE Alberto
DUNBAR Eddie
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian
MENTEN Milan
UIJTDEBROEKS Cian
KUSS Sepp
VAN DEN BERG Marijn
MARTINEZ Lenny

Ludi

Had niet verwacht dat Grégoire zo vaak gekozen zou zijn met dit enorme budget. Hoopte Grégoire dagen op CQ door te komen. Dat pakt ongelukkig uit

Bedankt ab

Onbekende gebruiker

Alle overgebleven deelnemers hebben Groves, Van den Berg en Molano, dus daar kan een streep doorheen. Rawolf, JDV21 en ik missen Dainese, dat is kwetsbaar. Treenert heeft alleen Dainese daarnaast, dat is ook kwetsbaar.

Treenert
DAINESE Alberto

Sammysosa
AULAR SANABRIA Orluis Alberto
GOVEKAR Matevz
BARTHE Cyril

Bode80
DAINESE Alberto
MENTEN Milan

Poeksel
Dainese Alberto
Van Eetvelt Lennert

Rawolf
PAGE Hugo
ENGELHARDT Felix

Jefgodfather
THEUNS Edward
MENTEN Milan
DAINESE Alberto

erveedeeee
WATSON Samuel
DAINESE Alberto
MENTEN Milan

JDV21
MENTEN Milan

Mithrandir
MENTEN Milan
DAINESE Alberto
HEIDUK Kim

Pier Tol
Govekar Matevz
Menten Milan
DAINESE Alberto
Engelhardt Felix

Ceramiche Ariostea
DAINESE Alberto
MENTEN Milan
ENGELHARDT Felix

JDV21

Dat is het voor mij. Page, Aular en Dainese eindigen voor Menten. Enige hoop die ik nog kan hebben is een diskwalificatie van een van hen

Onbekende gebruiker

Denk dat je gelijk hebt. Dan hoef Ab het bestand ook niet meer aan te passen :)

Ik moet hopen op een OTL van Dainese voor Madrid anders kan ik het vergeten.

Ab Normaal

Een sprint zou het worden. En een sprint werd het. Zonder vallen deze keer, bel de krant.
En Groves won niet. Nog noemenswaardiger. Nee, Kaden werd tweede en was direct heel teleurgesteld.

Jefgodfather meenemen naar Madrid is vragen om ellende blijkt vandaag weer. Elke sprintetappe eindigt Jef bij de beste. Maar liefst 260 punten meer dan erveedeeee.
Onderaan, hij gaf het zelf al aan, JDV21. Ik hoef eigenlijk de uitslag niet meer te posten.
Lang leek het er op dat ik JDV21 er uit wilde hebben, wat niet zo was. En nadat ik dat bewezen heb, vliegt hij er uit.
Dank voor je deelname!

Jefgodfather 1.940 9.336
Erveedeeee 1.680 8.641
Pier Tol 1.660 7.956
Bode80 1.660 8.560
Ceramiche Ariostea 1.660 8.884
Mithrandir 1.660 9.077
Poeksel 1.540 9.081
Treenert 1.540 9.154
SammySosa 1.500 9.480
Rawolf 1.480 9.394
JDV21 1.460 9.179

Team JDV21
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
ROGLIC Primoz
AYUSO PESQUERA Juan
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
COQUARD Bryan
GROVES Kaden
DUNBAR Eddie
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian
MENTEN Milan
UIJTDEBROEKS Cian
RUBIO REYES Einer Augusto
VAN DEN BERG Marijn
LAZKANO LOPEZ Oier
GREGOIRE Romain

JDV21

De Tour Vuelta dubbel is te veel gevraagd voor me en mijn was vanaf de start duidelijk niet goed genoeg. Ben op zich al blij de tweede week gehaald te hebben. Bedankt Ab voor de organisatie! Mijn team zorgt hopeljk voor geen problemen in je bestand meer. Nu snel op het vliegtuig naar Quebec en kijken of ik niet twee dagen op rij uit de afvalkoers vlieg

Bode80

De teams met Evenepoel gaan het moeilijk krijgen vandaag (en waarschijnlijk ook morgen).

jefgodfather

Ik ben niet zeker dat ik Madrid ga halen om te kunnen sprinten voor de overwinning. Mijn klim-team is niet zo sterk door het falen van Thomas.
Gelukkig kan ik nu rekenen op de teams met Remco om nog meer in de problemen te komen in de bergritten

Onbekende gebruiker

De Ayuso/Mas/Cian combi redt me hier, het zal gedaan zijn voor Pier of Treenert denk ik

Ab Normaal

Een Jumbo-Visma demonstratie. Dat was het. Remco Evenepoel bleek ook maar een gewone sterveling die ook zijn off days kent.
TJV was de kat, de rest was de muis. Moet een geweldig gevoel geven als alles lukt wat je van plan bent.
Zij bepaalden wie won. En dat was Vingegaard. Voor Kuss en Roglic.

De rest stond er bij en keer er naar.
Onze TJV is Bode80. 2170 punten maar liefst.
Hij vertrouwde volledig terecht volledig op de supermarkt boys. Wie dit niet graag nog een keer zien zijn Treenert en Sammysosa. Vandaag kwamen ze met de schrik vrij. Maar morgen...
Voor wie het wel einde verhaal is, is Pier Tol. Nergens in de problemen geweest en dan ineens, bam. Klaar.
Ook dat is dit magniefieke spel.

Tot ziens Pier.

Bode80 2.170 8.560
Ceramiche Ariostea 1.960 8.884
Rawolf 1.830 9.394
Mithrandir 1.720 9.077
Erveedeeee 1.670 8.641
Poeksel 1.670 9.081
Jefgodfather 1.490 9.336
SammySosa 1.260 9.480
Treenert 1.121 9.154
Pier Tol 1.020 7.956

Team Pier Tol
Evenepoel Remco
Roglic Primoz
Ayuso Pesquera Juan
Groves Kaden
DAINESE Alberto
Molano Benavides Juan Sebastian
Menten Milan
Uijtdebroeks Cian
Van Den Berg Marijn
Govekar Matevz
Lazkano Lopez Oier
Martinez Lenny
Gregoire Romain
Poole Max
Engelhardt Felix

Onbekende gebruiker

Iedereen heeft Roglic & Ayuso dus die schrappen we.
Sammy & Treenert geen Vingegaard, daarvoor in de plaats REV,
Sammy geen Almeida, maar als enige Mas.

Treenert en ik lijken veilig door REV, Rawolf door Vlasov, Park door Kuss. Dan denk ik dat Jef het verliest op de afwezigheid van Cian.

Ceramiche Ariostea
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
BUITRAGO SANCHEZ Santiago
KUSS Sepp
MARTINEZ Lenny
GREGOIRE Romain

Mithrandir
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
BUITRAGO SANCHEZ Santiago
UIJTDEBROEKS Cian
GREGOIRE Romain

erveedeeee
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
UIJTDEBROEKS Cian
MARTINEZ Lenny
GREGOIRE Romain

Jefgodfather
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
SOLER GIMENEZ Marc
ONLEY Oscar
GREGOIRE Romain

Rawolf
VINGEGAARD Rasmussen Jonas
VLASOV Aleksandr
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
UIJTDEBROEKS Cian
MARTINEZ Lenny
GREGOIRE Romain

Poeksel
Vingegaard Rasmussen Jonas
Thomas Geraint
Almeida Joao Pedro Gonçalves
Uijtdebroeks Cian
Van Eetvelt Lennert
Martinez Lenny
Gregoire Romain

Bode80
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
UIJTDEBROEKS Cian
KUSS Sepp
MARTINEZ Lenny
GREGOIRE Romain

Sammysosa
EVENEPOEL Remco
MAS NICOLAU Enric
THOMAS Geraint
UIJTDEBROEKS Cian
MARTINEZ Lenny
GREGOIRE Romain
BERNAL GOMEZ Egan Arley

Treenert
EVENEPOEL Remco
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
BUITRAGO SANCHEZ Santiago
UIJTDEBROEKS Cian
RUBIO REYES Einer Augusto
GREGOIRE Romain
BERNAL GOMEZ Egan Arley

Ab Normaal

Wielrennen. Het blijft een rare sport. Gisteren een complete off day. Leeg was de tank, zo omschreef hij het zelf.
Nou, die is vannacht dan weer flink aangevuld want vandaag reed hij iedereen op een hoopje.
De laatste die dat deed na een complete off day was Floyd Landis.

Bardet kon de Kanibaal het langste volgen maar de man met de hamer stond bij het vier kilometer bord.

De jonge Van Eetvelt scoorde een mooie derde plaats.

Aangeschoten wild waren ze, de mannen met Remco in het team. Één voor één zouden ze geëlimineerd worden.
Maar niet voor vandaag. Vandaag staan ze 1 en 2.
Voor de rest was het punten schrapen. Nul acties in het peloton betekende ook nog eens een volkomen random volgorde van binnenkomst.
En random, daar houden Afvalkoers spelers niet van. En Jefgodfather al helemaal niet. Want hij is het, als de rook is opgetrokken, die het spel moet verlaten. Cian Uijtdebroeks doet je de das om.

SammySosa 900 9.480
Treenert 870 9.154
Poeksel 750 9.081
Rawolf 550 9.394
Bode80 510 8.560
Ceramiche Ariostea 450 8.884
Erveedeeee 350 8.641
Mithrandir 350 9.077
Jefgodfather 320 9.336

Team Jefgodfather
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
ROGLIC Primoz
AYUSO PESQUERA Juan
THOMAS Geraint
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
GROVES Kaden
THEUNS Edward
SOLER GIMENEZ Marc
DAINESE Alberto
DUNBAR Eddie
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian
MENTEN Milan
VAN DEN BERG Marijn
ONLEY Oscar
GREGOIRE Romain

Laatst gewijzigd
jefgodfather

een zucht van opluchting trekt door het resterende peloton afvalkoers-spelers. Want diegene met wie ze niet naar Madrid wilden gaan om te spurten, is gesneuveld.
Bedankt Ab Normaal voor de organisatie en tot volgend seizoen !

Ab Normaal

Het duurde vandaag zeker 60 kilometer voordat de vlucht gevormd was. Remco was weer van de partij, niet heel gek als je bedenkt dat die bij ongeveer 90% van alle vluchtpogingen betrokken was. Energie over zo leek het maar op de laatste klim moest hij toch passen. Kämna, Buitrago en Rui Costa waren net even wat sterker dan de rest. De Duitser leek het in zijn voordeel te beslissen toen de ruziënde Colombiaan en Portugees even niet opletten. Opletten deed ook Kämna even niet want opeens lag hij daar in het gras. Einde verhaal voor de Duitser maar Rui Costa en Buitrago konden het nog steeds niet eens worden en opnieuw kwam die terug. De ruzie duurde nog net niet lang genoeg of Remco was ook nog teruggekomen.

Uiteindelijk won zoals zo vaak, diegene die er het minste recht op had. Rui Costa deed niks en won. Sommige noemen het leep, ik noem het laf en volkomen onverdiend.

Treenert verpletterde vandaag de rest. Met Evenepole, Buitrago en Rubio in de gelederen.
CA werd tweede, Mithrandir derde. 4 teams prima scores, voor 4 teams was het drama.
En dan komt altijd die vervelende tiebreaker er aan te pas. Vandaag velde deze het vonnis over Rawolf. Ruim 300 punten te duur. Coquard?
Dank voor je deelname Rawolf!

Treenert 1.180 9.154
Ceramiche Ariostea 490 8.884
Mithrandir 480 9.077
SammySosa 460 9.480
Bode80 90 8.560
Erveedeeee 80 8.641
Poeksel 80 9.081
Rawolf 80 9.394

Team Rawolf
VINGEGAARD Rasmussen Jonas
VLASOV Aleksandr
ROGLIC Primoz
AYUSO PESQUERA Juan
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves
COQUARD Bryan
GROVES Kaden
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian
UIJTDEBROEKS Cian
PAGE Hugo
VAN DEN BERG Marijn
LAZKANO Lopez Oier
MARTINEZ Lenny
GREGOIRE Romain
ENGELHARDT Felix

Poeksel

Phew! Maar rustdag/derde week gehaald. Gefeliciteerd iedereen die ook nog meedoet!

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.