WF Grand Tour Spel: Tour de France 2015

1 2 3 4 5 6
Onbekende gebruiker

'@Waggie; ik tel er toch meer, 2, 4, 5, 7, 13 (eventueel), 15 (waarschijnlijk), 21. Ik was in eerste van plan géén sprinters mee te nemen, had ik in de Giro ook niet, maar als meer mensen dat doen is het juist weer interessant om sprinters mee te nemen!

pirazzi

Donderdag 2 juli is de ploegenpresentatie. Dus de kans is groot dat dan ook de startlijst compleet is. Mocht dat niet zo zijn kan dan de deadline iets verschoven worden?

Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi ik hou natuurlijk in de gaten wanneer een en ander echt duidelijk is. Mocht het zo zijn dat het nodig is om de deadline op te schuiven dan zal ik dat natuurlijk doen en hier communiceren.

Rahim Vlasblom
admin

Het is al een tijdje erg rustig hier... maar na het einde van de RvZ ga ik de formulieren opsturen. Maar we zitten op dit moment op 23 deelnemers (waar ik al erg blij mee ben) maar er is nog ruimte voor 2 meer. Dus heb je zin om mee te doen... stuur even een mailtje naar [email protected]

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Nog altijd geen aanmeldingen meer gehad. Morgenavond ga ik de deelnameformulieren sturen. Natuurlijk mag je nog meedoen... we hebben nog steeds plek voor 2 deelnemers.

Casperge

Ik wil graag ook meedoen.

pirazzi

Eigenlijk is een aantal deelnemers van 20 beter voor het aantal punten dat je kunt halen dan 25. Stel Tom Dumoulin wint de eerste etappe en is door iedereen gekozen. Dan is het aantal bonuspunten bij 20 deelnemers 100:20=5 en bij 25 deelnemers 100:25=4.

Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi in de praktijk zie je dat het aantal renners die door iedereen gekozen wordt er max 3 zijn. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe het met deze editie gaat uitpakken. Aan de ene kant zou het kunnen zijn dat er heel veel ploegen er ong. hetzelfde eruit gaat zien, maar het zou ook kunnen door de enorme keuze dat er juist enorme variaties gaan ontstaan. Als het blijkt dat het eerste het geval is zou je nog kunnen overwegen om het aantal bonuspunten omhoog te halen... maar heel veel verschil zal dat op de uitslag niet uitmaken. Het zijn juist de uitzonderingen, de weinig verkozen renners die over het algemeen het verschil maken.

Peter Post Forever

Ik heb net gemaild dat ik mee wil doen, hopelijk is er nog plek!!!!

Rahim Vlasblom
admin

En met Peter Post Forever zitten we dan helemaal vol. Ik ga de deelnameformulieren verzenden.

Rahim Vlasblom
admin

Deelname formulieren zijn verstuurd. Heb je deze toch niet ontvangen laat het me even weten.
Denk aan de correcte manier van invullen, en ben je niet in staat dit te doen (geen Excel bijv.) stuur mij dan de namen in een mail terug. Maar dan wel graag zoals vermeld op PCS. Zonder een cijfer ervoor.

Dus niet:

1. KELDERMAN Wilco
2. VALVERDE Alejandro

maar

KELDERMAN Wilco
VALVERDE Alejandro

zodoende kan ik deze meteen in een formulier kopiëren.

Een ander ding waarop je moet letten zijn de trema's en andere aparte letters die bij sommige renners gebruikt worden. Laat die gewoon staan. Als iedereen de namen correct kopieert en plakt staan ze bij iedereen hetzelfde. En dat is prima.

Bedankt en we gaan er een leuk spel van maken.

Rahim Vlasblom
admin

De eerste formulieren stromen binnen, de deadline ligt op vrijdagavond 3 juli om 22:00. Dan heb ik nog even de tijd om ze allemaal te verwerken.

Rahim Vlasblom
admin

Nog zo'n 26 uur tot de deadline en ik heb pas 10 ingevulde formulieren terug... hopelijk denk iedereen er op tijd aan.

billi

ik ben op de hoogte :)

Laatste man

Verstuurd.

billi

ha ha, ga er zo aan beginnen, hopelijk is iedereen op tijd

Rahim Vlasblom
admin

Helaas heb ik problemen met mijn Ziggo modem (niet voor het eerst) en heb dus alleen mijn telefoon nog waarop ik Internet heb. Ik kan dus helaas niet mijn mailtjes op pc binnenhalen en dus ook niets verwerken. Maandag komt er pas een monteur. Dus de eerste uitslagen hopelijk maandag en anders pas dinsdag.

billi

geen probleem :)

ZwartebroekengeIetrui

Mail verstuurd

Rahim Vlasblom
admin

Ondertussen 20 ontvangen formulieren dus we gaan de goede kant op... heb er al echt heel veel zin in.

Ondertussen zelf wat aan de knutsel gegaan en heb het internet thuis zelf weer hersteld... dus gelukkig kan ik alles op tijd verwerken

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Verstuurd!

billi

mail verstuurd:

ene naam vlg PCS kreeg ik niet letterlijk identiek ingevuld (kopieren lukte ook al niet)
het betreft de letter "i" met een streepje er op (dit ter info)

ha ha, je bent dus computer technicus, altijd makkelijk ;)

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Nog 3 te gaan:

- Luuuuuuukk
- Rolei
- Robbbert

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Team is verstuurd!!

waggie

Ik stuur binnen nu en een uur als het nog mag :o

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.