WF Grand Tour Spel: Tour de France 2015

1 2 3 4 5 6 »
Peter Post Forever

Leuk spel. 1e keer meteen 7e na lang op podium te hebben gestaan. Ben tevreden. Is dit spel er bij de vuelta ook? Hoop het wel want dan wil ik graag weer mee doen!!

wilco kelderman

Bedankt voor de felicitaties

In het eerste jaar nooit top 10 kunnen halen in dit spel. In de Giro werd ik 6e en nu 1e. Mijn doelstelling top 10 is ruimschoots gehaald.

Bedankt voor het organiseren Rahimns

Silent Hill

Het onvoorspelbare maakt dit spel zo mooi. De goeie organisatie ook natuurlijk. Thx Rahimns.
Zelf kon het moeilijk slechter. Op de verrassing gespeeld, maar 1 voor 1 vielen ze allemaal tegen. Deze keer waren AK-mannen nemen blijkbaar de goede tactiek. Onvoorspelbaar dus.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er komt absoluut een Vuelta versie

billi

een spannende editie waarin de verschillen redelijk beperkt bleven, altijd leuk

op de valreep toch nog een top-10 notering in een etappe, 10e in de laatste rit, mijn beste klassering :)
uiteraard dan ook geen top notering in de eindstand, al bij al dan toch tevreden met een 17e plek op 24

gefeliciteerd wilco kelderman, mooie overwinning met een duidelijke voorsprong, deze zege staat mooi op je palmares, klasse

bedankt rahimns, weeral keurig georganiseerd, klasse

Onbekende gebruiker

Dank voor de organisatie wederom Rahimns!

Complimenten aan Wilco, knappe overwinning.

Volgens mij heb ik zelf nog nooit zo goed gescoord, dit was mijn team:
BARDET Romain
CONTADOR Alberto
DEGENKOLB John
FROOME Christopher
KRISTOFF Alexander
MATTHEWS Michael
MOLLEMA Bauke
NIBALI Vincenzo
PINOT Thibaut
QUINTANA Nairo
RODRíGUEZ Joaquim
ROLLAND Pierre
SAGAN Peter
VALVERDE Alejandro
VAN GARDEREN Tejay

honderdprocent

Vorige Giro nog eerste geworden, deze Tour slechts 16e . Toch weer genoten van dit spel. Zoals Silent Hill al zei het onvoorspelbare maakt dit spel zo leuk. Wilco Kelderman gefeliciteerd met de overwinning en Justincase van harte met de rode lantaarn ! Ben weer graag van de partij met de vuelta-editie.

Rahimns natuurlijk weer zeer bedankt voor de organisatie !

PS: Het zou leuk zijn (geen idee of dit veel werk is) om voor de eerste etappe een lijstje te posten met welke renners hoe vaak zijn gekozen. Dat maakt het een stuk leuker om te volgen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@honderdprocent Ik ga het proberen erbij te zetten....

waggie

Zou er iemand zijn die het gemiddeld genomen over alle edities slechter doet dan mij xD

billi

vrees, dat ik ook kans daar op maak :o

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.