Speltesters gezocht

« 1 2
Sies

Hi all!

al een aantal jaar speel ik nu de cycling fantasy spellen. 1 met budget via CQ waarde, en 1 via een draft systeem. Nu is het zo dat we voor het draft systeem een website hebben weten te bouwen welke we graag willen testen. Ik zoek maximaal 14 mensen die mee willen helpen met testen komend seizoen.

Schrijf je in via: https://toerdepoele.nl/cf/draft/leagues/wielerflits en maak een team aan.

Je vormt via een snakedraft systeem een team, waarbij elke renner maar door 1 iemand gekozen kan worden. In totaal kies je 15 renners. Puntentelling is gelijk aan de PCS punten en alle profkoersen doen mee. Laat hieronder even weten als je mee doet!

kokkie1975

Test
Count me in

King Kelly

Leuk, ik doe graag mee, eens zien wat dit gaat brengen. Prima initiatief!

Sies

hebben 9 testers nu. Ik ga om 10 uur de draft starten, mocht je nog mee willen doen kan dat dus nog tot 10 uur.

BlingSagan

Ik test graag mee

Sies

We zijn gestart, inschrijven is niet meer mogelijk!

Robertje

Leuk om je spel te testen Sies, hoeveel tijd heb je om een keuze te maken als je eenmaal aan de beurt bent?

Sies

Zit geen limiet aan, maar het liefst zsm natuurijk :)

Sies

@Robertje

iets hoger tempo is wel gewenst! ;)

Robertje

Excuus Sies, zal het tabblad vanaf nu continu openhouden!

Sies
Robertje
#10
Excuus Sies, zal het tabblad vanaf nu continu openhouden!

Heb je geen mail gekregen dat je aan de beurt was? Want dat is namelijk wel de bedoeling!

Robertje

Misschien wel, heb een account aangemaakt met een spammailadres. Doe dat altijd met accounts voor games. Zal kijken of ik daar iets aan kan veranderen zodat ik de mail wel voorbij zie komen.

Oude Indianentruc

Dus als ik het goed begrijp een renner kiezen en dan

Adrianus en Patrick

Ik heb me ook ingeschreven gr A3.

Edit: ik zie dat er al 14 deelnemers / testers zijn, jammer!

Laatst gewijzigd
Sies

@king kelly is het doorgekomen dat je aan de beurt bent?

King Kelly

Ja, heb nu ingevuld. Succes allen!

BlingSagan

Mogen testers hier feedback geven ? Ik vind zo'n wish lijst heel handig !

Sies

Feedback is altijd goed!

King Kelly

Ik probeer de komende dagen bij te houden als ik moet kiezen, maar ben t/m 5 december in Praag. Sorry als het nog langzamer gaat dan je van mij gewend bent .... Succes allen.

esims2.0

Ik zou Lance Armstrong niet vragen. Never tested positive.

BlingSagan

Twijfelde deze ronde tussen Sam Bennett en Albanese.

Sies

Bennett kan best eens leuk uitpakken, wellicht kan hij het opeens weer :)

Sies

Voor alle deelnemers, dedraft zit er bijna op. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan de rest van de site, dus voorlopig zal je even niets kunnen of zien, maar voor de start van de TDU zal de rest ook af (genoeg) zijn.

bastaix

Ik mis het nu al...

Robertje

Ik heb nu al spijt van sommige renners die ik wel gekozen heb en renners die ik niet gekozen heb. Kunnen we anders alvast een 2e ronde doen? ;)

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.