Even helemaal off topic: kregen jullie mijn toevoeging niet te zien Dr.Watt en Joachim? (M.n.: "Edit: ik kan nooit wachten dus heb gespiekt en Madouas eindigde slechts 1x rond die plaats in de Tour (10e vorig jaar), dit jaar 20e.") Geplaatst lang voordat jullie reageerden.
Als dat zo is dan hebben we een nieuw probleem met het forum ontdekt...
Sterk ditisdavid, Popovych is juist. Elke uitslag was wel een beetje een hint. Giro + Romandië -> ronderenner, 46e Meisterschaft von Zürich -> geen uitblinker in heuvelachtige klassiekers, deelname aan ronde van Wallonië was hint naar Belgische ploeg Landbouwkrediet omdat de doorgaans Italiaanse teams van usual suspects als Simoni, Di Luca, Garzelli, Cunego, Savoldelli zelden of nooit zo'n kleinere Belgische wedstrijden reden.
Stukje geluk erbij, had vrij recent wat gelezen over die Giro. Bizar dat we Fauniera en Sampeyre sindsdien niet meer gezien hebben, wat een koninginnenrit was dat!
Stand:
6 ditisdavid
3 rahim vlasblom
3 Joachim
1 Koekebakker
1 BlingSagan
1 Maillot à Pois
1 Dr. Watt
Opgave:
2012
2e GP de Fourmies
3e Olympische Spelen (wegrit)
6e Rund um den Finanzplatz Eschborn-Frankfurt
15e Ronde van Vlaanderen
Echt weten deed ik het niet, maar het was een beredeneerde gok, snelle man die ook het Vlaamse werk en een iets zwaarder parcours aankan.
Stand:
6 ditisdavid
3 rahim vlasblom
3 Joachim
2 Maillot à Pois
1 Koekebakker
1 BlingSagan
1 Dr. Watt
Opgave
2014
15de Parijs-Nice
5de Parijs-Roubaix
10de Clasica San Sebastian
1ste Binche-Chimay-Binche (Mémorial Frank VDB)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.