Waar nog wedstrijden op TV kijken

Gabe

Via discovery en GCN zoektermen kon ik hier nog niets vinden, daarom maar even hier vragen.

Nu GCN+ ten einde is, welke streamingdienst kan ik nu terecht voor bijna hetzelfde aanbod? Eurosport biedt streaming, Discovery+ wordt overal genoemd, HBO Max..... Maar het is moeilijk te zien welke wedstrijden zij in de toekomst gaan bieden. Ik zou zeker de grote klassiekers willen kijken en natuurlijk de grote rondes. Veldrijden natuurlijk. Mountainbike als dat ook nog kan......  Eigelnijk was het GCN+ aanbod perfect, maar ja....  Liefst NL commentaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Discovery+ of Eurosport en natuurlijk kan je gewoon bij Sporza de meeste klassiekers en de Tour kijken. Discovery is wel een euro per maand goedkoper dan Eurosport. Daar wordt hetzelfde uitgezonden als voorheen op GCN. 

Gabe
Rahim Vlasblom
#2
Discovery+ of Eurosport en natuurlijk kan je gewoon bij Sporza de meeste klassiekers en de Tour kijk...

Ah dank, ik was bang dat we nu ook net als met "gewone" films een groot verschil gingen krijgen, dat je eigenlijk beide abo's moest gaan nemen. 

VincentK

Hebben ze bij Discovery een "kijk vanaf het begin" knop? Want die mis ik bij Eurosport (bij GCN hadden ze die wel). Irritant dat je eerst live moet inschakelen voordat je naar het begin kunt.

Gabe

Abo afgesloten bij Discovery+, dacht dan krijg je er nog een hoop TV/films bij. Maar die content valt wel erg tegen. Veel Amerikaanse "spannende" TV die 45min duurt maar in 5min had gekund :-) Het type "Big Foot hunting" en "UFO secrets" :-)

VincentK

HBO en Discovery+ gaan binnenkort samen. Gaat add-free ca 200 dollar / jaar in Amerika kosten. Zal hier niet veel anders zijn. 
Vooralsnog is de enige reden om op te stappen bij Eurosport dat ze geen prettige app hebben (met de eerder genoemde "kijk vanaf het begin" optie).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@VincentK discovery+ blijft ook als aparte dienst bestaan. Ze zijn bang om hun vaste klanten kwijt te raken die niet geïnteresseerd zijn in HboMax. Dat is onlangs bekend gemaakt. 

VincentK

Dat wist ik niet.  Verandert het maken van een keuze wel.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.