Bagagedrager Jaarspel 2024 (World Tour + Pro series heren editie)

1 2 3 4 ... 13 14
Sies

Uiteraard ben ik er weer bij!

Robertje

Ik wil het ook wel een keer proberen!

Sies

Nog wel een vraag mbt de witte trui, is dit een verplichting? Of mag je ook enkel je renners voor geel/groen doorgeven?

Ceramiche Ariostea
Sies
#28
Nog wel een vraag mbt de witte trui, is dit een verplichting? Of mag je ook enkel je renners voor ge...

Hoi Sies,

Voor mij is dit eerlijk gezegd wel een verplichting anders hou ik de plaats liever open voor de ander. 

Daarnaast wordt je gedwongen om te kiezen wanneer je een Romain Gregoire of een Remco Evenepoel voor geel/groen wilt spelen en voor wit. Ik dat niet zomaar weghalen bij iemand die alleen voor geel/groen wenst te spelen.

Sies
Ceramiche Ariostea
#29
Hoi Sies, Voor mij is dit eerlijk gezegd wel een verplichting anders hou ik de plaats liever open v...

Duidelijk,

dan mag je mijn plekje aan iemand anders geven, want ik ben bang dat dit me dan teveel tijd gaat kosten door uit te zoeken wie er in aanmerking komt voor en wite trui en wie niet. Ik snap je afweging wel, maar voor mij gaat dit niet werken!

bastaix

Ja, de organisator(en) van het Bagagedrager Jaarspel hebben niet stil gezeten om hun meest boeiend/spannende, interessant/verrassende, frustrerend/irritante spel, nog een niveautje op te trekken door er een dubbele, of zelfs drievoudige competitie van te maken. Heel wat denkwerk over de juiste tactiek... Chapeau, Ceramiche Ariostea en Maillot a Pois. Ik kijk er naar uit.

Ceramiche Ariostea
Sies
#30
Duidelijk, dan mag je mijn plekje aan iemand anders geven, want ik ben bang dat dit me dan teveel t...

@Sies, ik denk dat we vooraf de eerste wedstrijd een lijst kunnen produceren met renners van 1999 en jonger die in aanmerking komen voor de witte trui ? Maar dan moet ik Maillot even lief aankijken.

Maillot à Pois
Ceramiche Ariostea
#32
@Sies, ik denk dat we vooraf de eerste wedstrijd een lijst kunnen produceren met renners van 1999 en...

Zeker is dat mogelijk, ik zal zelfs meer zeggen, die lijst is er nu al.

Ik kan eventueel, voor wie dat wil, ook een Excel-bestandje ter beschikking stellen dat jullie helpt je keuzes bij te houden en ook automatisch nagaat of een renner in aanmerking komt als jongere.

@Ceramiche, ik mail je later vandaag!

coolietje

Ik doe ook graag terug mee!

ZwartebroekengeIetrui

Ik doe graag weer mee

kokkie1975

Indien nog plek doe ik graag mee.

Ceramiche Ariostea

Er zijn nog voor een aantal koersliefhebbers nog 6 plaatsjes over om mee te doen aan dit spel.

Heb je interesse, schrijf je dan nu in!

Sies

Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en vind het spel te leuk om te missen, dus schrijf me toch maar weer op! :)

Nijmos

Als er nog plek is, speel ik graag mee. 59 jongeren kiezen wordt wel een uitdaging!

Ceramiche Ariostea
Nijmos
#39
Als er nog plek is, speel ik graag mee. 59 jongeren kiezen wordt wel een uitdaging!

Ik heb gisteren een lijst van Maillot gekregen met 1268 renners die in aanmerking komen voor de witte trui. Uiteraard zitten hier de nodige tropische verrassingen bij maar mijn eerste gedachte is dat het doenbaar gaat zijn. Deze lijst en een eigen invullijst om je renners bij te houden gaat vooraf zeker gedeeld worden maar eerst wil ik het deelnemersveld vol hebben.

Bonorrie

@Rabbiej

"Wanneer ik meedoe aan een spel lever ik ook graag een bijdrage. Het grootste risico van dit spel lijkt mij het vergeten om een renner in te sturen. Om dit risico te verkleinen heb ik alle wedstrijden in een agenda geplaatst met een herinnering een dag ervoor.

Ik maak zelf gebruik van een iPhone en heb het dan dus ook voor iOS gecreëerd. Ik kan niet goed vinden of je het ook kan exporteren naar een Google agenda. Voor de iOS gebruikers kopieer onderstaande link waarna die automatisch je agenda opent. Druk vervolgens op abonneer en er wordt een nieuwe agenda aangemaakt onder de naam Wielerflits Bagagedragerspel."

Ik las nog een leuk bericht van je in het Bagagedrager-topic 2023. Ga je dit deze keer ook weer verzorgen ??? Dat zou wel heel mooi zijn. 😊

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Nog 4 plekjes open voor het bagagedrager jaarspel. Bij interesse meld je dan in dit topic want vol is vol voor dit spel.

Ab Normaal
Ceramiche Ariostea
#42
Nog 4 plekjes open voor het bagagedrager jaarspel. Bij interesse meld je dan in dit topic want vol i...

Misschien Wielervolger een berichtje sturen?

Wielervolger

Ik had een internetloze 5-daagse ingelast maar gelukkig voor mij zit het spel nog niet vol. Ik doe uiteraard mee!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Totaal het openen van dit topic gemist, maar ik speel ook graag mee.

Ceramiche Ariostea

Allebei verwerkt op de deelnemerslijst. Nog 2 plekjes in te vullen !

King Kelly

Voor de zekerheid, als een renner door mij is gekozen voor wit in een bepaalde wedstrijd, mag ik diezelfde renner dan nog een keer kiezen voor geel/groen in een andere wedstrijd?

Ceramiche Ariostea
King Kelly
#47
Voor de zekerheid, als een renner door mij is gekozen voor wit in een bepaalde wedstrijd, mag ik die...

Jazeker een witte renner mag je 2x in een jaar spelen. 1x voor wit en 1x voor geel/groen maar nooit in dezelfde wedstrijd.

Laatst gewijzigd
Rabbiej
Bonorrie
#41
@Rabbiej [quote]"Wanneer ik meedoe aan een spel lever ik ook graag een bijdrage. Het grootste risic...

Ik vond vorig jaar de herrinneringen via de mail van de organisatie wel heel netjes en was het eigenlijk niet van plan... maar ik zal van de week eens kijken mocht het toch gewaardeerd worden.

Bonorrie
Rabbiej
#49
Ik vond vorig jaar de herrinneringen via de mail van de organisatie wel heel netjes en was het eigen...

Top, maar mocht het niet lukken, geen probleem hoor. De mails van de organisatie zijn altijd mooi op tijd.

Was meer bedoeld als geheugensteuntje voor het gehele overzicht. 

1 2 3 4 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.