Hoi Sies,
Voor mij is dit eerlijk gezegd wel een verplichting anders hou ik de plaats liever open voor de ander.
Daarnaast wordt je gedwongen om te kiezen wanneer je een Romain Gregoire of een Remco Evenepoel voor geel/groen wilt spelen en voor wit. Ik dat niet zomaar weghalen bij iemand die alleen voor geel/groen wenst te spelen.
Duidelijk,
dan mag je mijn plekje aan iemand anders geven, want ik ben bang dat dit me dan teveel tijd gaat kosten door uit te zoeken wie er in aanmerking komt voor en wite trui en wie niet. Ik snap je afweging wel, maar voor mij gaat dit niet werken!
Ja, de organisator(en) van het Bagagedrager Jaarspel hebben niet stil gezeten om hun meest boeiend/spannende, interessant/verrassende, frustrerend/irritante spel, nog een niveautje op te trekken door er een dubbele, of zelfs drievoudige competitie van te maken. Heel wat denkwerk over de juiste tactiek... Chapeau, Ceramiche Ariostea en Maillot a Pois. Ik kijk er naar uit.
@Sies, ik denk dat we vooraf de eerste wedstrijd een lijst kunnen produceren met renners van 1999 en jonger die in aanmerking komen voor de witte trui ? Maar dan moet ik Maillot even lief aankijken.
Zeker is dat mogelijk, ik zal zelfs meer zeggen, die lijst is er nu al.
Ik kan eventueel, voor wie dat wil, ook een Excel-bestandje ter beschikking stellen dat jullie helpt je keuzes bij te houden en ook automatisch nagaat of een renner in aanmerking komt als jongere.
@Ceramiche, ik mail je later vandaag!
Ik heb gisteren een lijst van Maillot gekregen met 1268 renners die in aanmerking komen voor de witte trui. Uiteraard zitten hier de nodige tropische verrassingen bij maar mijn eerste gedachte is dat het doenbaar gaat zijn. Deze lijst en een eigen invullijst om je renners bij te houden gaat vooraf zeker gedeeld worden maar eerst wil ik het deelnemersveld vol hebben.
@Rabbiej
Ik maak zelf gebruik van een iPhone en heb het dan dus ook voor iOS gecreëerd. Ik kan niet goed vinden of je het ook kan exporteren naar een Google agenda. Voor de iOS gebruikers kopieer onderstaande link waarna die automatisch je agenda opent. Druk vervolgens op abonneer en er wordt een nieuwe agenda aangemaakt onder de naam Wielerflits Bagagedragerspel."
Ik las nog een leuk bericht van je in het Bagagedrager-topic 2023. Ga je dit deze keer ook weer verzorgen ??? Dat zou wel heel mooi zijn. 😊
Ik vond vorig jaar de herrinneringen via de mail van de organisatie wel heel netjes en was het eigenlijk niet van plan... maar ik zal van de week eens kijken mocht het toch gewaardeerd worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.