Raad de renner uit het blote hoofd XI

1 2 ... 12 ... 16 17
ditisdavid

Bradley Wiggins?

Maillot à Pois
ditisdavid
Bradley Wiggins?

Ik probeerde het niet al té obvious te maken, maar dat was duidelijk buiten ditisdavid gerekend 😅

Puntje dabei!

ditisdavid

Het was te vroeg voor Thomas en Wiggins was de enige andere klassementsrenner voor wie de combinatie Roubaix - ToB logisch was.

Stand:

4 JDV21

4 matwiel

4 A3anus en Patrick

4 ditisdavid

3 Maillot à Pois

2 Dr.Watt

2 Joachim

1 vernis

1 ZwartebroekengeIetrui

 

Opgave:

2016

87e Tour de San Luis

2017

17e Vuelta a San Juan

1e Nationaal Kampioenschap weg

2018

1e geschrapt uit de uitslag Vuelta a San Juan 

Maillot à Pois

Ik weet niet of ik zijn naam exact juist heb, maar het is iets als Laureano Rosas.

Rawolf

Er staat niet bij NK van welk land? Ik ga uit van argentinie. 

Volgensmij was er zon argentijn die 6 NKs op rij won maar ik ben zn naam ff kwijt.

Arry1338

Dan ga ik voor die Argentijn Diaz!

Adrianus en Patrick

Geen idee 

 

wilde gok Richeze

Limal

Lionel Messi?

JDV21

Sepulveda? 

Lalsacien

Ribeiro?

Rawolf

tivani

ditisdavid

De NK is inderdaad van Argentinië en we hebben zowat alle Argentijnen gehad behalve de juiste.

Hij is niet meer in actie gekomen sinds die laatste San Juan.

Limal

Di Maria?  (ik ken geen Argentijnse renners meer dus random achternamen van de nationale voetbalploeg zijn mijn enige kans 😄)

Lalsacien

Sanchez?

Adrianus en Patrick

Ik pas ook 

Robertje

Haedo?

Joachim

Van mij gaat het ook niet komen. Ik kon me nog wel ergens herinneren dat er in San Juan een keer iemand minuten voorsprong had op de rest, en dat erg ongeloofwaardig gevonden werd (terecht zo bleek). En dat die iemand een onbekende Argentijn was vermoedde ik ook, maar kon niet op de naam komen dus heb het al opgezocht. 

JDV21

Ik heb hetzelfde gedaan als Joachim. Dus ik pas ook

Maillot à Pois

Ik was heel erg overtuigd dat ik met Rosas de juiste Argentijn in mijn hoofd had, maar niet dus (die is zelfs nooit betrapt op doping, excuses aan Laureano dus).
Intussen ook opgezocht. Wanneer de naam genoemd zal worden, zullen velen volgens mij een aha-momentje hebben - zijn zaak heeft destijds toch wat stof doen opwaaien.

Limal

Nog één finaal gokje: Martinez? (geïnspireerd op de voormalige spitsbroeder van Lukaku)

En nu geef ik ook op want dit wordt anders een beetje zielig. Ik heb overigens geen herinnering van iemand die betrapt werd in San Juan dus een aha-moment zal er hier niet volgen denk ik.

matwiel

Ja ik weet hem!!! Na opzoeken.... Dus ik sla ook even over.

ditisdavid

Te obscuur dus?

Het goede antwoord:

20.2 kilometer, 4.3%, boven de 2600 meter... 32.8 kilometer per uur gemiddeld na bijna de hele klim solo te hebben gereden. Een paar maanden later kwam de onvermijdelijke positieve test op CERA naar buiten.

En een nieuwe opgave:

2021

4e Étoile de Bessèges

2e Omloop Het Nieuwsblad

6e Nokere Koerse

29e Cholet - Pays de la Loire

Joachim

Jake Stewart

Joachim

Makkie voor mij want Stewart had ik dat jaar in m'n team in het Wielermaster CQ spel op dit forum. Was de Omloop die Ballerini won, denk Gilbert en Vanmarcke ook in de top 5.

ditisdavid

Daar valt geen speld tussen te krijgen.

1 2 ... 12 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.