Wat is de beste app om wielrennen te kijken?

Gibo

Nu GCN geen wielrennen meer uitzendt: wat is het beste alternatief?

Omdat veel ritten aankomen tijdens mijn woonwerkverkeer is het belangrijk dat het eenvoudig speelbaar is op de gsm. Engels of Nederlands commentaar maakt me niet veel uit maar geen andere talen. (ik luister vaak via de auto zonder dat ik naar het scherm kijk)

Mag betalend zijn.

Is de eurosport player ook in vlaanderen zonder VPN bruikbaar?

Romāns Vainšteins

Europsort kan toch ook gewoon zonder app op de telefoon?

AWestie

Ik gebruik onderweg normaal gesproken de telefoonapp van mijn televisieprovider, gaat vlekkeloos.

Dr.Watt

@Gibo

Normaal gezien wel. Ik gebruik ES tijdens de Giro wegens geen uitzendrechten Sporza.
De taal van het commentaar kan je kiezen maar ik raad je enorm de Engelstalige aan.

Geen beter commentaar en uitzending te vinden imo.

Sies

Een (digitale) radio zender met enkel wielrennen en tussendoor wat muziek zou echt een uitvinding zijn voor in de auto. Ik gebruik zelf idd ook eurosport als ik onderweg ben, maar commentaar ala langs de lijn in de tour, maar dan bij elke (WT) wedstrijd zou ik echt fantastisch vinden!

Dr.Watt
Sies
#5
Een (digitale) radio zender met enkel wielrennen en tussendoor wat muziek zou echt een uitvinding zi...

Kan je in NL Sporza radio/Radio 1 niet ontvangen? Die doen namelijk exact waar je naar op zoek bent.

AWestie
Dr.Watt
#6
Kan je in NL Sporza radio/Radio 1 niet ontvangen? Die doen namelijk exact waar je naar op zoek bent.

Wat Sporza radio doet, noemen we in Nederland Langs de Lijn met nog een handvol andere sporten als het tegenvalt

Sies
AWestie
#7
Wat Sporza radio doet, noemen we in Nederland Langs de Lijn met nog een handvol andere sporten als h...

Langs de lijn doet het enkel bij de tour zo uitgebreid volgens mij, zou dat bij elke wedstrijd willen

AWestie
Sies
#8
Langs de lijn doet het enkel bij de tour zo uitgebreid volgens mij, zou dat bij elke wedstrijd wille...

De Belgen doen het vast vaker (maar ook maar bescheiden hoor), maar NPO Radio 1 geeft ook wielerupdates van de grootste wedstrijden. 

Alucard

Tiz of Cycling stream + een Adblocker

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.