Het grote Mathieu van der Poel topic

Heipaal

Het programma voor het komende voorjaar van Mathieu van der Poel is bekend. De wereldkampioen zal in nagenoeg elke topklassieker zijn opwachting maken.

Programma voorjaar 2024 flag-nl Mathieu van der Poel
Milaan-San Remo
E3 Saxo Classic
Gent-Wevelgem
Ronde van Vlaanderen
Parijs-Roubaix
Amstel Gold Race
Luik-Bastenaken-Luik

Jammer dat hij Dwars Door Vlaanderen overslaat. Vaak toch een van de meest amusante koersen. Wat vinden jullie van zijn programma? 

Laatst gewijzigd
Nokere Koerse

Zaterdag is het eindelijk zover! Zijn comeback op de weg. Benieuwd of Mathieu er meteen gaat staan in Milaan-San Remo. 

Zou me niet verbazen als hij toch een tikkeltje tekort gaat komen omdat hij over een maand pas echt wil pieken. Maar goed... met Van der Poel weet je het nooit.

Heipaal

Sinds het WK veldrijden bivakeert hij in Spanje, waar hij heerlijk aan het trainen is onder de Spaanse zon. Die gaat er echt wel staan. Twijfel ik niet aan. MVDP for the win!

Nokere Koerse

Seizoendebuut van Mathieu van der Poel sinds 2017
2023: Strade Bianche (14e)
2022: Milaan-San Remo (3e)
2021: UAE Tour: Rit 1 (1e)
2020: Volta ao Algarve: Rit 1 (58e)
2019: Tour of Antalya: Rit 1 (1e)
2018: Boucles de la Mayenne: Proloog (2e)
2017: Baloise Belgium Tour: Rit 1 (142e)

 

Nokere Koerse


Wat een klasbak is deze man! Mag trots zijn op zijn prestatie in Milaan-San Remo. Geen overwinning, maar wel een sleutelrol.

Laatst gewijzigd
Willem Dam

Ik denk dat Mathieu vandaag iedereen op een hoopje rijdt. Minstens 1 minuut voorsprong

Nokere Koerse
Willem Dam
#6
Ik denk dat Mathieu vandaag iedereen op een hoopje rijdt. Minstens 1 minuut voorsprong

Goed gezien!!

Ik denk dat de komende vijf zondagen saai gaan zijn... Mathieu is in bloedvorm!

Heipaal

Supporters misdragen zich opnieuw bij passage Mathieu van der Poel

Keihard aanpakken deze raddraaiers! Maar ja, hoe doe je dat... De koers gaat over de openbare weg. Ik zeg: meldplicht op het politiebureau en een gebiedsverbod tijdens de wedstrijd.

Willem Dam

Mathieu wint vandaag nadat Jasper Philipsen de sprint voor hem aantrekt. Mijn vorige voorspelling was er knal op, dus kijk maar...

Kees Kletser
Willem Dam
#9
Mathieu wint vandaag nadat Jasper Philipsen de sprint voor hem aantrekt. Mijn vorige voorspelling wa...

Met dit koersverloop is het gewoon wachten tot derde keer Kemmelberg. Splijtende demarrage waarbij hij iedereen uit het wiel kletst en daarne soleren tot in Wevelgem. 

Laatst gewijzigd
Kees Kletser
Kees Kletser
#10
Met dit koersverloop is het gewoon wachten tot derde keer Kemmelberg. Splijtende demarrage waarbij h...

Met zo'n sterke Pedersen had ik even geen rekening gehouden. 😅 Desondanks gewoon weer een supersterke koers van MVDP. Parcours van de Ronde ligt hem beter.

Willem Dam

Wat verwachten jullie van Mathieu zondag? Ik denk dat hij solo gaat voor de laatste Oude Kwaremont en zo zijn derde zege pakt in de Ronde 🤩

Heipaal

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.