Het grote WvH afzeik-topic

Gesloten
Wouter Van hout

Ik heb gemerkt dat er bij diverse flitsers de behoefte is om personlijk gericht commentaar te leveren op nagenoeg alles wat ik post. Of het nu gaat om reacties bij nieuwsberichten of bij het verbetertopic: overal vertroebelen de persoonlijke boodschappen richting Van Hout de inhoudelijke discussie en de punten die gemaakt worden.

Ik denk dat het een mooi moment is om ruimte te maken voor deze boodschappen. Niet omdat ik het zelf nou leuk vind of geniet van deze vorm van aandacht: integendeel. Maar dan is er in ieder geval de mogelijkheid om de inhoud te scheiden van de mening over de poster. En het goede nieuws: op het forum is er wat meer artistieke vrijheid dan onder de nieuwsberichten.

Dus vind je een bepaalde post van Van Hout te lang of juist te kort, staat zijn mening je niet aan of de manier waarop hij is beschreven, ontbreekt de zelfreflectie, doet ie huilie-huilie of heb je om welke andere reden wat te zeiken over hem, dan is dit de perfecte plek om daarover los te gaan. Maar laat het dan op de andere plekken achterwege a.u.b.

Veel plezier!

Il Leopardo della Primavera

Je kan prima goed onderbouwde reacties neerpennen alleen je incasseringsvermogen is die van een FvD-stemmer die net te horen heeft gekregen dat Tjerry alleen maar op z'n geld uit is en dat reptielmensen niet echt bestaan. Als je daar eens wat aan doet ben je prima te pruimen in z'n geheel. 

Sunneklaas

Huh, we hadden toch al een whatsappgroep voor precies dit?

kraamverlof
Wouter Van hout
#1
Ik heb gemerkt dat er bij diverse flitsers de behoefte is om personlijk gericht commentaar te levere...

Eervolle poging om bagger te verzamelen, maar je weet dat dat niet werkt? Alsof je de remfanbase gaat vragen om bij elkaar te gaan zitten op .be. Trollen houden niet van licht Wouter. 

Raul Alcala

Toen je wat denigrerend recent naar me reageerde dat ik in bepaalde facebook groepen rond hang mbt het gegeven dat er meer Nederlanders achter de boerenprotesen staan dan achter de asfaltklevers van XR, heb ik je niet meer gehoord nadat ik met de nos bron kwam aanzetten.

Voor de rest vind ik je een dikke laiverd, temeer je opbeurende woorden en flauwe grappen na de woningbrand mij goed deden. 

Gewoon achter je laten dit geouwehoer (kon ik er maar in wonen)

😘

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Wouter kweek een ruggengraat en ga verder met je leven


MET VRIENDELIJKE GROETEN A3ANUS en PATRICK

FDJ
Adrianus en Patrick
#6
Wouter kweek een ruggengraat en ga verder met je leven MET VRIENDELIJKE GROETEN A3ANUS en PATRICK

Ach ook hier lukt het Van Hout weer alle aandacht in zijn slachtofferrol te krijgen. Missie geslaagd zullen we maar denken. Op naar de volgende verontwaardiging, pagina volgooien met onzin in het verbeterpuntentopic en we kunnen weer door. 

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit lijkt me niet de bedoeling van het forum... slot erop

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.