Of alles wat eindigt op master:). Een beetje website heeft uitermate goede spamfilters, bij WF doen ze het nog handmatig heb ik het idee. Maar het valt nog te overzien geloof ik.
Gerelateerde vraag hierop; waarom is er geen "rapporteer" knop op het forum? Ik begrijp dat het voor de redactie lastig is om alle topics op elk moment in de gaten te houden, waardoor nu 'scam' posts veel te lang blijven staan (naar mijn mening, sommige berichten meer dan een week).
Als voorbeeld, de spamberichten hier staan er nog steeds;
https://forum.wielerflits.nl/t/1550-tourtoto-2023?page=1#post-3
Hier staat één spam bericht van 7 maanden (!) geleden en eentje van 2 weken geleden.
Met een rapporteer knop voor dit soort berichten heb je heel snel overzichtelijk waar je moet kijken om dit soort rotzooi te verwijderen en accounts te bannen... Een probleem als dit los je aan 2 kanten op, de voorkant (registratie proces veranderen, posts goedkeuren van nieuwe users etc.) én van de achterkant (actief modereren, op korte termijn posts verwijderen).
Ik zag hem ook net, dat is wel next level spamming.
Ook héél makkelijk te weren van de website. Maar zoveel tijd later is er van die hoge-prioriteit eerste-reactie-check en het terugbrengen van de rapporteerfunctie nog steeds niets in huis gekomen.
Wanneer gaat die door Maxim voorgestelde behind-the-scenes op Wielerflits HQ door? Over een jaar of twintig wanneer alle kleine aanpassingen doorgevoerd zijn? ;-p
Maar waarom weren? Is leuk toch, zo'n beetje erkenning?
"Geweldig dat je ploegje het zo goed deed in de Giro, Ivo!"
"Bedankt voor je bijdrage, Limal! Ik kijk uit naar je analyse van het parcours van de eerste Tour-rit"
Draagt volgens mij bij aan de goede sfeer hier ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.