Bespreek hier de aankomst bergop in de Ronde van Romandië (zaterdag)

Gesloten
Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

Vandaag staat een bergop aankomst in de Ronde van Romandië op het programma. In Turkije wordt de voorlaatste etappe van de Turkije verreden. Verder wordt er ook nog gekoerst op Spaanse en Belgische bodem.

De koninginnenetappe in de Ronde van Romandië telt 152 kilometers. Met twee beklimmingen van eerste categorie en een aankomst bergop op de Leysin hebben klimmers genoeg kansen om het verschil te maken. De rit start om 11.50 uur en finisht tussen 15.40 en 16.00 uur.

De zevende en voorlaatste etappe in de Ronde van Turkije kent een vlakke finale. Grote kans dus dat Fabio Jakobsen en co gaan uitmaken wie er wint in Izmir. De wedstrijd start om 10.30 uur en finisht tussen 13.10 en 13.25 uur Nederlandse tijd.

Verder wordt in Spanje de tweede etappe van de Vuelta Asturias verreden met de start om 12.05 uur en de finish tussen 16.50 en 17.20 uur. Op Belgische bodem rijden de junioren vanaf 14.00 uur de E3 Saxo Classic. Ze finishen tussen 16.30 en 17.00 uur.

SprintMaster

Goedemiddag. We mogen weer!

Laatst gewijzigd
De Capybara van de Conradkade

VDB heeft de tussensprints van vandaag overleefd

De Capybara van de Conradkade

Bacardi Lemmen mee in de kopgroep in Romandie.

Jean Dumas

Goedemiddag. Remco heeft mij zojuist geappt dat Van Wilder Romandië gaat winnen.

Wheely

Goedemiddag luitjes, leve de monarchie!

Raul Alcala

Als Remco het zegt, Jean.Hoera driewerf en Hup Bart Lemmen. Verder hoop ik nog op een gedig van Frans, en wb Bart Lemmen, schrijf die maar op voor de rest van het seizoen.

josemanuelfuente

Heerlijk, van de drukte van koningsnacht naar de rust van het Wielerflitsforum

kraamverlof
Raul Alcala
#7
Als Remco het zegt, Jean.Hoera driewerf en Hup Bart Lemmen. Verder hoop ik nog op een gedig van Fran...

Ja waar blijft fransie??

Wheely

Hebben jullie het nieuwe konijn van Wout al gezien?

SprintMaster

Nog 12 km in Romandië. Ineos sleurt aan het peloton. 

kraamverlof
Wheely
#10
Hebben jullie het nieuwe konijn van Wout al gezien?

Pommelien is een vlaams memmeke, dit is verwarrend!

Wheely

Van Wilder op de pijnbank.

 

Wheely

Ayuso gekilled

SprintMaster

Ayuso lijkt gezien. Carapaz voor de ritzege.

Wheely

Schitterend 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.