Tourzomer.nl's Giro 2024

1 2 »
pirazzi

👍

Poeksel

Gewonnen met slechts drie punten voorsprong. Maar de nummer 2 heeft het wel erg laten liggen, die had Merlier in de laatste week maar niet als kopman (in plaats daarvan Bardet). Ook de nummer 3 had kunnen winnen met Merlier als kopman (en had Martinez, een plausibele keuze).

Dirk

@Poeksel, well done en dat met 3 punten verschil! Stiekem meer zin in de Tour de france editie!

kokkie1975

Gefeliciteerd Poeksel.

Ben zelf niet ontevreden met de 3e plek.

Kopman voor 3e week was lastige keuze, en uiteindelijk durfde ik door zijn val niet voor Merlier te kiezen en is de keuze op DFM gekomen. Achteraf niet de beste keuze maar nu reden te meer om het in de tour nog beter te doen. 

John Berger

Poeksel van harte met deze overwinning, volledig terecht.  Slechte giro editie voor mij (Max) en hierdoor ook mijn 1e plek in the hall of fame kwijt geraakt. 1e week iets verkeerd  ingeschat wat betreft parcours en hierdoor ook mede Milan als kopman genomen. 3e week Thomas als kopman ook geen gelukkige keuze. Maar we gaan in de TDF revanche nemen. Nog altijd een leuk spel met per week een andere ploeg en kopman. Blij voor de organisatie dat ook het aantal deelnemers stabiel blijft.

SvenVDB

Proficiat Poeksel.

Hier een 15e plaats, al bij al niet slecht zonder Pogacar als kopman te kunnen spelen. Wijze les voor de komende tour.

In de hall of fame nog steeds op een bronze plak.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.