Vrouwenwielrennen

Eddy_Maass

Blijkbaar is het vrouwenwielrennen niet zo belangrijk. Ik kan er nog maar heel weinig over vinden, terwijl er nog niet zo lang geleden een hele categorie op deze site stond. Erg jammer......

Laatst gewijzigd
kraamverlof
Eddy_Maass
Blijkbaar is het vrouwenwielrennen niet zo belangrijk. Ik kan er nog maar heel weinig over vinden, t...

Volstrekt mee eens met je bericht! En niet eens een liveblog voor de Vuelta, maar wel een giroblog een dag te vroeg.

Maillot à Pois
Eddy_Maass
Blijkbaar is het vrouwenwielrennen niet zo belangrijk. Ik kan er nog maar heel weinig over vinden, t...

Die categorie bestaat nog steeds, al moet je een heel stuk naar beneden scrollen op de home page om de link erheen te vinden:

https://www.wielerflits.nl/nieuws/category/vrouwenwielrennen/

Wijsgeer

Heeft er ooit al iemand een analyse gezien van RK over de dameskoers? Hoeveel aandacht gaat er in de podcasts uit naar het vrouwenwielrennen hier op WF?

Terwijl je toch alleen al over de soms onnavolgbare tactieken of de situatie binnen SDWorks prima een hele analyse of podcast kan vullen.

Vroege ontsnapping
Eddy_Maass
Blijkbaar is het vrouwenwielrennen niet zo belangrijk. Ik kan er nog maar heel weinig over vinden, t...

Volstrekt mee eens. Naast dat de vrouwenkoers ook gewoon voldoende aandacht verdiend, is er ook genoeg amusementswaarde en zijn er genoeg journalistieke uitdagingen om de koers en alles wat er om heen speelt meer in de schijnwerpers te zetten.

Raul Alcala

Leuk dat jullie al die live topics van koersen vandaag gelijk weer op slot gooien 

Bespreek hierrrrr

Manmanman

Maillot à Pois
Raul Alcala
Leuk dat jullie al die live topics van koersen vandaag gelijk weer op slot gooien  Bespreek hi...

Nog op slot ipv weer op slot, vermoed ik dan, omdat die koersen pas morgen op het programma staan en er nu nog niet veel live te bespreken valt.

Wel gek dat die topics al te zien zijn.

Raul Alcala

Oh lol, excuses.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.