Bespreek hier de tweede etappe in Critérium du Dauphiné (maandag 3 juni)

« 1 2
Gesloten
Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

In de tweede etappe zoekt de organisatie opnieuw de vele glooiende wegen op die Frankrijk rijk is, maar de finale is – in tegenstelling tot de openingsrit – een stuk lastiger. De renners moeten over een afstand van 142 kilometer toch bijna 2.700 hoogtemeters zien te overwinnen.

De finishstreep is getrokken op de top van de Col de la Loge, op een hoogte van 1.255 meter. Zien we hier een elitesprint tussen de toppers voor het klassement?

Start: 13.30 uur
Finish: tussen 16.45 en 17.05 uur

Etika

Een deftige chat tijdens de Dauphiné, is dat geen basisrecht voor de gemiddelde wielerflitser ?

Marik
Etika
Een deftige chat tijdens de Dauphiné, is dat geen basisrecht voor de gemiddelde wielerflitser...

Zeker, de chat staat ook helemaal onderaan in de Piramide van Maslow.

Robertje

@redactie: Is de chat definitief verleden tijd? Mocht dat niet zo zijn, kunnen jullie aangeven bij wat voor wedstrijden wij deze wel kunnen verwachten?

Marik

Volgens mij alleen bij Grote rondes Robertje.

dazzler2120

Zonde, de chat was voor mij toch echt wel dé reden om de liveblogs van WF te openen. Voor het goed volgen van de koers pakte ik liever Sporza erbij

KennyvanHummel

Help. Waar is de chat gebleven?

Cageman

Er was ooit een tijd dat de chat werd geïntroduceerd en de 'volg hier' reageertopics verving, dat er enorm veel weerstand was tegen de introductie van deze chat. Nu missen we het. Toch leuk, verandering.

Il Leopardo della Primavera

@redactie

Ik ben ook wel benieuwd naar waarom er nu geen chat is, wanneer ie er wel komt, en wat de reden is dat er voor deze oplossing is gekozen.

Jean Dumas

De chat tijdens de Giro verliep volgens mij uitstekend, maar vraagt natuurlijk wel wat moderatie.

Silent Hill

Het zou leuk zijn moest het op die chat over wielrennen gaan. Helaas. Ik voel me een vreemde als ik iets over de koers zeg/vraag. 

Jean Dumas

Dat valt best mee, zeker tijdens de koers. In de ochtenduren kan het wel zeveren.

Robertje

Er worden regelmatig leuke feitjes gedeeld, kwisjes gedaan en daarnaast wordt er tijdens de leuke momenten van de koers ook gewoon over de koers zelf gepraat, dus ik vind het wel meevallen de laatste tijd.

Jean Dumas

Mijn zwager gaat trouwens fietsen met Laurens ten Dam. Hij is personeelsmanager van een accountantskantoor en ze hebben een clinic voor klanten geregeld.

Adrianus en Patrick

Hallo hier is a3. 
Ik zocht vanochtend de chat maar kon deze niet vinden.
Nu zie ik dit topic. Jammer, in de giro was de chat top

Gr a3

Jean Dumas

Ik zie wel een advertentie met memmen rechts, dus de afdeling sales mist de chat ook.

kraamhol

damn, ik heb een adblocker!

NCK17

Je doet de Dauphine al niet zomaar na de Giro laat Tiberi hier zien.

KennyvanHummel

Geen wonder dat tiberi afhaakt inderdaad 

Jean Dumas

Froome ook gelost.

Wijsgeer

Jullie begrijpen er allemaal niets van. Als wij in de bedrijfsvoering zouden luisteren naar sommige flitsers, dan zou WF al lang failliet zijn. Aldus Maxiem.

Jean Dumas

Heeft niets te maken met al dan niet uitzetten van de chat, Wijs.

NCK17

De klimploeg van Bora mist nog iemand als Martinez of Kämna in plaats van Jungels

JumbowintdeTour

Wow een deftig forum. Maar waarom rijdt Vlasov al zo vroeg op kop?

martini151

Pogi was allang binnen geweest

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.