Nachtdienst Tourspel 2024
Op zaterdag 29 juni gaat de Tour de France van start en het lijkt me leuk om dan opnieuw het Nachtdienst Tourspel te spelen. Iedereen kan meedoen. Het enige wat je moet doen is 20 renners kiezen uit de lijst op het deelnameformulier.
Het spel onderscheidt zich van de meeste andere spellen door de ‘bonusrenners’. D.w.z. weinig gekozen renners leveren dubbele punten op. Verder heeft het spel leuke graphics en spelprognoses voor de volgende etappe en de eindwinnaar. Ook de bingo wordt weer gespeeld.
Ben jij degene die onder de naam Minipup meedoet aan dit spel en ga je nu hier de boel saboteren? Dat eerste is een aanname. Ironisch genoeg was de winnaar van vorig jaar De Witte Jeffrey, maar ik heb geen uitnodiging kunnen versturen zonder e-mailadres. Hij won op indrukwekkende wijze en ik had graag gezien dat hij zijn titel verdedigde.
The haves and the have nots, zoals sommigen dat noemen.
Deze stand was gisteren al bereikt maar ik vond de video hierboven (en ook de eerdere) sfeerverpestend. Ik begrijp ook niet waarom Wielerflits forumgebruikers als moderator aanstelt zonder dat die iets doen.
Zoals je misschien wel gelezen hebt op het forum bij het spel, begon ik al aan mezelf te twijfelen bij het begin, omdat een aantal deelnemers die ik toch hoger inschat dan mezelf, Vingegaard niet in hun team hadden :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.