Nachtdienst Tourspel 2024

esims2.0

Op zaterdag 29 juni gaat de Tour de France van start en het lijkt me leuk om dan opnieuw het Nachtdienst Tourspel te spelen. Iedereen kan meedoen. Het enige wat je moet doen is 20 renners kiezen uit de lijst op het deelnameformulier.

Het spel onderscheidt zich van de meeste andere spellen door de ‘bonusrenners’. D.w.z. weinig gekozen renners leveren dubbele punten op. Verder heeft het spel leuke graphics en spelprognoses voor de volgende etappe en de eindwinnaar. Ook de bingo wordt weer gespeeld.

https://www.youtour.nl/

Laatst gewijzigd
esims2.0

Ik zat te denken om dit jaar onder de naam 'Zuur Links' aan mijn eigen spel mee te doen, maar ik ben bang dat die grap toch een beperkte houdbaarheidsdatum heeft.

esims2.0

.. and counting.

esims2.0

Ben jij degene die onder de naam Minipup meedoet aan dit spel en ga je nu hier de boel saboteren? Dat eerste is een aanname. Ironisch genoeg was de winnaar van vorig jaar De Witte Jeffrey, maar ik heb geen uitnodiging kunnen versturen zonder e-mailadres. Hij won op indrukwekkende wijze en ik had graag gezien dat hij zijn titel verdedigde.

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims2.0
Ben jij degene die onder de naam Minipup meedoet aan dit spel en ga je nu hier de boel saboteren? Da...

Geintje moet kunnen toch? Ik ken al die restricties niet van je esi, weet alleen dat het er heelveel zijn. 

esims2.0

Het loopt overal uit de hand.

esims2.0

M.P. is wel erg geheimzinnig. Mads Pedersen? Max Poole? Michael Pilarczyk? Michelle Pfeiffer? Mr. Probz? Minister President?

arviidd

Nee joh dat kan alleen maar Marco Pantani zijn. 

 

Succes allen!

esims2.0

Behalve Minipup.

esims2.0
Verwijderd
esims2.0

We hebben een bingo!

Laatst gewijzigd
esims2.0

Biden daarentegen..

esims2.0

The chances of anything coming from Mars..

esims2.0

The haves and the have nots, zoals sommigen dat noemen.

Deze stand was gisteren al bereikt maar ik vond de video hierboven (en ook de eerdere) sfeerverpestend. Ik begrijp ook niet waarom Wielerflits forumgebruikers als moderator aanstelt zonder dat die iets doen.

 

 

esims2.0

"Moet Carlos het maar wezen?"
"Nee want Carlos speelt viool"
"Wat vind je van Pocagar?"
"Maar die leert zo goed op school"

esims2.0

De spam is alsnog verwijderd zie ik. Dank.

esims2.0

Er zijn nog maar 5 deelnemers die een bingo hebben, overigens vandaag niet veranderd:

De Mickies, Pietje Pelle, Mieke, Axess en Minipup.

esims2.0

"Ja ik word genoemd!"
-- Prof. dr. Ir. P. Akkermans

esims2.0

Volgens mij kan het nog spannend worden morgen. Ik pak de eerste tijdrit erbij.

esims2.0

De eindstand.

Maillot à Pois

Proficiat aan de winnaars en bedankt voor de organisatie, esims!
Een volgend keer moet ik misschien eens wat meer tijd besteden aan mijn selectie in plaats van een uurtje voor de deadline 20 vakjes aan te kruisen ;-)

esims2.0
Maillot à Pois
Proficiat aan de winnaars en bedankt voor de organisatie, esims!Een volgend keer moet ik misschien e...

Zoals je misschien wel gelezen hebt op het forum bij het spel, begon ik al aan mezelf te twijfelen bij het begin, omdat een aantal deelnemers die ik toch hoger inschat dan mezelf, Vingegaard niet in hun team hadden :)

esims2.0

De inspiratie voor mijn Tourspel barometer kwam van de New York Times in 2016, bij de presidentsverkiezingen. Daar 'election needle' genoemd. Hij stond vooraf op 80% voor Hillary..

Laatst gewijzigd
esims2.0

De letterlijke interpretatie van de naam van het spel. Ik vond het een grappig effect.

 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.