Offtopic-topic

1 2 3 »
esims6.0

Ik vond in het Spamfilter topic dat Leopardo naar de bekende weg zat te vragen, maar nu WF blijkbaar wel het gat in de toepassing van het filter kan dichten maar niet reageert op de kritiek erop, wil ik me ook wel bij zijn kritiek aansluiten. Dit bericht zou ik normaal gesproken in dat topic plaatsen, maar daar is een afbeelding door kraamhol geplaatst die ik ver over de grens vind.

OneTrickPony

Een beeld zegt meer dan duizend woorden (én komt door het filter; duizend woorden meestal niet). Kijk er toch nog maar eens goed naar, voordat het wordt weggemodereerd.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony
aap not mis
Dit is een fraai topic, opgeluisterd met wat muziekvideo's. Maar net als gevraagd in het spamfiltert...

Dat is een goede vraag. Er zijn op zich algemene forumregels. Als je je daar wél aan houdt kan het zijn dat een bericht er níét door komt, en andersom. Is geen peil op te trekken.

esims6.0
OneTrickPony
Een beeld zegt meer dan duizend woorden (én komt door het filter; duizend woorden meestal niet). Kij...

Ik had ook nog wel iets willen zeggen over jouw opmerking eronder, omdat die afbeelding precies in jouw str..tje is. De vergelijking met de terr... van Isr.. gaat in meerdere opzichten niet op. Onder anderen niet tegen willekeurige burgers gericht. Ook wilde je in de Vuelta discussie dat we ook daarvoor moet demonstreren. Hoezeer je ook moeite doet om later te verdr...ien wat je toen bedoelde, de oorspronkelijke tekst laat daar helemaal geen ruimte voor.

OneTrickPony

Wie heeft het nou steeds over een vergelijking?

Ik vergelijk niks, ik vind dit gewoon heel erg. Kijk er nog maar eens wat langer naar.

de dulle griet

@pony: dat beeld is uitzonderlijk pijnlijk, omdat het precies ook aangeeft wat er ging gebeuren. De boyz weer terug op straat, de treur (staat het filter nog aan?) weer onder de mensen. Er gaat niets maar dan ook helemaal niets veranderen. 

@esims: die afbeelding komt gewoon van de nos hoor, check de bron maar. 

esims6.0
OneTrickPony
Wie heeft het nou steeds over een vergelijking? Ik vergelijk niks, ik vind dit gewoon heel erg. Kijk...

Die vergelijking maakte je hier letterlijk.

OneTrickPony

Nee.

Wat ik letterlijk zei meen ik nog steeds. Ik denk niet dat jij goed voor ogen hebt ...

Nu staat er een plaatje. Doe er je voordeel mee.

aap not mis

tester

...blijkbaarkomteenhelenormalereactieernietdoorheen...datneemtiederevormvandiscussieweg...

...eenstukjevandeoorspronkelijkereactiesstaaternogalsjeopheticoontjevanhetlidklikt...ditterinfo...

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Reageer toch niet telkens op hem. Hij leeft in z'n eigen wereldje

de dulle griet
Whatsinaname
Reageer toch niet telkens op hem. Hij leeft in z'n eigen wereldje

Dat wereldje mag best worden aangepakt, whatsinaname, als dat wereldje de boel aan het versieken is.

Whatsinaname

-laat maar-

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.