TopCoach BE

Danny Van de Wetering

Beste WielerFlitsers,

Voor de geïnteresseerden heb ik een subleague aangemaakt voor de TopCoach Pro League: La Brabançonne. Doe gezellig mee en toon je talent als topcoach. Meld je aan via de volgende link: [TopCoach Pro League - La Brabançonne]

(https://www.scorito.com/subleague/905136/topcoach-be-2024-2025/la-brabanbonne/6ff9953e-7b57-43be-9a0e-92d0708c5f0f?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv).

Daarnaast is er ook een bijpassende MatchKing subleague. Test je voorspellende skills en strijd mee om de overwinning! Doe mee via deze link: [MatchKing - La Brabançonne]

(https://www.scorito.com/subleague/905143/match-duel-be-2024-2025/la-brabanbonne/6029e4ff-801a-4f64-ab47-2560186e46f0?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv).

Succes!

NiekPro2005

De competitie begint hier over een week al. hebben jullie al een team klaar staan voor speelronde 1. 

dawizz

Hoe groot is de kans dat Puertas nog verkocht gaat worden?

NiekPro2005

Ik denk dat dat een kleine kans is als hij vanavond speelt zal die wel blijven.

dawizz

Ik heb nu een team met 2x Club, 2x USG, 2x Anderlecht, 2x Cercle, 2x Genk en 1x Westerlo. Bank vooral veel Leuven, gezien de eerste tegenstander...

Ben redelijk tevreden, maar kan zijn dat als de opstelling van de eerste wedstrijd bekend is, er dan nog wat Club spelers bijkomen.

BrackenRidgeCycling

 

Ik heb er van Beerschot op de bank ipv Leuven, denk dat die de eerste wedstrijd toch wel gaan winnen thuis

NiekPro2005

Ik heb er ook 2 juist van Beerschot op de bank, heb nu 3 van brugge maar het liefst pak ik er 4 zodat ik zeker weet dat die 4 sowieso starten.

NiekPro2005

heel tevreden over mijn selectie alleen weet niet of ze allemaal gaan starten.

4 Club Brugge
2 Gent 
2 Genk
2 Anderlecht
1 USG

Bank:
1 Genk
1 USG
1 Anderlecht
1 Beerschot

Laatst gewijzigd
Waarschijnlijkaanhetwerk

Moet heel eerlijk zeggen dat ik weinig verstand heb van de belgische competitie, maar wou toch een jaar mee doen. Heb voor de 1e speelronde onderstaande selectie:

 

Moris

Odoi, Burgess, Watanabe

Leoni, Ekkelenkamp, Puertas (C), Stroeykens

Dolberg, Denkey, Kabangu,

Wissels: Matijas, van den Bosch, de Sart, Fernandez

 

Mis ik nog spelers of spelers die niet gaan spelen?

 

NiekPro2005

Ziet vrij prima uit op het eerste oog.

Korovic

Ben tevreden met hopelijk 15 basis spelers voor de eerste week. Zoals het nu staat basis:

3 Anderlecht. 4 brugge, 2 aa gent, 2 union. Bank Charleroi (keeper, Antwerp uit, wou die van Leuven maar mis 250k dan, maybe als goedkopere verdediger brugge ofzo speelt dat ik die erin kan doen. En 3 racing genk.

Hier heb ik imo alle parels en toppers die je moet hebben. Enige twijfel die ik is leysen(goal maker supercup) maar heb me wel vaker vergist in verdedigers union. Belgie kenners of unionkenners die weten of die basis gaat staan?

Los van keeper (ook niet kansloos dat ze de 0 houden of 1-0 verlies (of 1 tegengoal) wat niet zo erg is en tegen antwerp niet onmogelijk). Denk allemaal verdedigers die 0 kunnen houden l en punten pakkers in alle linies. (Puertas tissadouli, dreyer, tzsolis vanaken vetlesen gandelman) met toppers als arokadare en bangoura (1.5 mil volgens podcast basisspeler Genk en ook al gescoord voorbereiding) gewoon op bankje. Sardella verdediger brugge (nu Seys maar miss speelt een 2.5 mil man) leysen (maar twijfel) en smets (ook basis genk).als verdedigers.

Denk mooi uitgebalanceerd. Normaal haal ik altijd 90+ topcoach met ook meerdere zilvere en gouden bekers laatste jaren (8e engeland 2023 en 50ste Nederland vorig jaar), maar België wil nooit lukken. Vooral omdat ze dan ineens niet meer basis spelen, maar moet zeggen is ook de competitie die ik het minste volg dus baseer het vooral op stats. Hopelijk gaat het dit jaar beter. Denken jullie dat bovengenoemde spelers basis staan ronde 1? (Los van Brugge want die check ik van te voren wel)

pirazzi

Ik kan de wedstrijd van de week niet voorspellen, de knop reageert niet. Inmiddels opgelost, klikken op de voetbal.

Laatst gewijzigd
Jun Allrich
Korovic
#11
Ben tevreden met hopelijk 15 basis spelers voor de eerste week. Zoals het nu staat basis: 3 Anderle...

Gandelman doet mee met de OS dus die zou ik al zeker vervangen...

Korovic

Oke bedankt ik heb gandelmann en tissadouli (transfer) vervangen voor hong en fernandez-pardo. Impressive stats Fernandez. Zet hem wel bank voor geval die niet basis staat. 

Rob94

@Korovic, keeper Charleroi? In de podcast benoemen ze dat die plek juist onzeker is, dus zou dat risico niet nemen. En Fernandez speelde afgelopen donderdag niet, dus zou persoonlijk voor dat geld een andere speler kiezen

HZ57

Belgische competitie is weer even onvoorspelbaar begonnen als altijd.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.