Bespreek hier alles over de Tour of Guangxi 2024

1 2 3 4 5
Jean Dumas

Gaat tussen Flip en Hirschi.

eddyvv

hup flip

 

Wheely
Jean Dumas
Gaat tussen Flip en Hirschi.

Ik hoop Flip.

eddyvv

geen kutxa

Jean Dumas

Flip tactisch wonder.

Wheely

Hirschi maakt t af, gekke sprint van Flip.

Il Leopardo della Primavera

Hirschi, wauw

Il Leopardo della Primavera

Mooi trouwens, die Palestijnse vlaggen bij de finish.

Raul Alcala

Ja mooi

eddyvv

zat niks meer op bij flip

Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

Dit weekend zijn twee mooie WorldTour-wedstrijden in de Europese avonduren. Vrijdag is de GP Québec en zondag de GP Montréal, allebei met de finales tussen 21.00 en 23.00 uur. In dit topic kan je het verloop van beide koersen bespreken.

Voorbeschouwing GP de Québec 2024

Deelnemerslijst

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Lekker kerosine knallen, bij mooi weer een fantastisch werelddeel zien liggen daaronder, uitstappen, en vervolgens een lang weekend de urbane zones niet uitkomen. Jeej!

Nokere Koerse

2x Pogacar met de vingers in de neus. Let maar op. Even warmdraaien voor het WK.

Organisatie heeft toch wel een indrukwekkend deelnemersveld weten te regelen.

Laatst gewijzigd
xistnc
Romāns Vainšteins
Lekker kerosine knallen, bij mooi weer een fantastisch werelddeel zien liggen daaronder, uitstappen,...

Tijdens de eerste editie verplaatste het peloton zich tussen Q en M per trein. Dan pakken ze toch een paar honderd kilometer buiten die urbane zones mee. 

Romāns Vainšteins

Wat sympathiek van ze dat ze niet ook daar vliegen, of is dit achterhaald nu?

Marik
Romāns Vainšteins
Wat sympathiek van ze dat ze niet ook daar vliegen, of is dit achterhaald nu?

Lekker deugen, lekker deugen, lekker deugen.

Romāns Vainšteins

Dat hele 'bwèèè, deugers!' is allang uít. Bovendien verzamel ik baardaapscalpen, hoe ondeugdzaam wil je het hebben?

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Jorgenson met 18 sec voor op 5 km.

Arry1338

Ben ik de enige die meteen een slappe krijgt als hij Jan Hermsen hoort praten?
Ik ging vroeger al nooit naar de meeste hoorcollege's op school omdat veel van de leerkrachten echt niet konden vertellen. Dan maar wat meer uit de boeken lezen.
Nu is het iets dat ik wil zien, maar dan begeleid door iemand die alleen maar 'ook, eigenlijk, ook' kan zeggen. Onvolledige zinnen, echt een hele waslijst aan irritaties. Hoe kan iemand die zo slecht praat, zo slecht namen kan uitspreken en over het algemeen niet eens bijzonder veel weet van de sport (en dan heb ik het niet over wikipedia info over renners, maar echt de sport an sich) zo'n functie bekleden en alleen maar meer en belangrijkere wedstrijden verslaan??

HupKelme

Eehm is dit wat er over is gebleven, van het "volg hier"? 
Hier wordt toch niemand (sponsors, de wielerflitsters en ook de redacteuren/eigenaren blij van?) of mis ik een groot voordeel van dit?

JumbowintdeTour

Dit is niet wat het ooit was.

josemanuelfuente

Ik begrijp ook niet hoe het zo achteruit is gegaan, is toch jammer.

Etika

Wat een aanval weer.

Bimbo Visma

Misschien kan Jip Bilbao nog een keer Buitrago noemen

the student

Dat gaaat een DSQ worden voor Bilbao. Handen op t stuur waren al op t randje en nu een aero tuck. 

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.