Nachtdienst Vueltaspel 2024

esims2.0

Op zaterdag 17 augustus gaat de Vuelta a España van start en het lijkt me leuk om dan opnieuw het Nachtdienst Vueltaspel te spelen. Iedereen kan meedoen. Het enige wat je moet doen is 20 renners kiezen uit de lijst op het deelnameformulier.

Het spel onderscheidt zich van de meeste andere spellen door de ‘bonusrenners’. D.w.z. weinig gekozen renners leveren dubbele punten op. Verder heeft het spel leuke graphics en spelprognoses voor de volgende etappe en de eindwinnaar. Ook de bingo wordt weer gespeeld. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

https://www.youtour.nl/

Laatst gewijzigd
esims2.0

De grote vraag is natuurlijk of Tiberi z'n kat stuurt.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Vergallito, dat lijkt me een mooie naam voor een chasse patate.

"Wat ging er mis vandaag Luca?"
"Ja ik heb me een beetje vergallitood."

esims2.0

Laatst gewijzigd
esims2.0

De officiële startlijst is bekend.

Ik had er nog bij moeten zeggen dat het niet nodig is om opnieuw in te sturen als alleen de nummering veranderd is.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Laatst gewijzigd
esims2.0

pirazzi

Server Error in '/' Application.

Field 'reacties.naam' cannot be a zero-length string.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.OleDb.OleDbException: Field 'reacties.naam' cannot be a zero-length string.

Source Error:

Line 134:	myCommand.Parameters.Add("bericht", f.format_bericht(Bericht))
Line 135:	myCommand.Parameters.Add("cardlink", true)	
Line 136:	myCommand.ExecuteNonQuery()			
Line 137:	
Line 138:	dbconn.Close()


Source File: D:\www\esims.nl\www\youtour\forum\default.aspx    Line: 136

Stack Trace:

[OleDbException (0x80004005): Field 'reacties.naam' cannot be a zero-length string.]
   System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandTextErrorHandling(OleDbHResult hr) +1217001
   System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandTextForSingleResult(tagDBPARAMS dbParams, Object& executeResult) +256
   System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandText(Object& executeResult) +216
   System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommand(CommandBehavior behavior, Object& executeResult) +60
   System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteReaderInternal(CommandBehavior behavior, String method) +164
   System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteNonQuery() +112
   ASP.youtour_forum_default_aspx.btn_verzend_Click(Object Source, EventArgs e) in D:\www\esims.nl\www\youtour\forum\default.aspx:136
   System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +9800602
   System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +211
   System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +12
   System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +15
   System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +35
   System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1696

 


Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.8.4718.0

pirazzi

Ik wilde op het forum reageren op dit bericht: 


O shit, ik zie dat ik Kaden Groves vergeten ben in mijn team ðŸ™ˆ 

Laatst gewijzigd
esims2.0

https://www.youtour.nl/vuelta/spelers.aspx

De aliassen zijn voor alle duidelijkheid namen die de spelers eerder gebruikt hebben als teamnaam in het spel. Voordat daar weer gedoe over ontstaat.

 

esims2.0

O ik had het eerste bericht van de foutmelding niet gezien. Je moet bij mijn forum (in tegenstelling tot hier) ook een naam invullen, omdat er niet met registratie gewerkt wordt. Maar daar zou normaal gesproken op gecontroleerd moeten worden, zonder die foutmelding te krijgen. Dat ga ik nog uitzoeken en verbeteren.

Laatst gewijzigd
esims2.0

esims2.0

Crisis is een relatief begrip, als je geen Kaden Groves hebt in een bonusetappe..

esims2.0

Nee we willen weten wie er gewonnen heeft!!

esims2.0

"Wat ging er mis vandaag Luca?"
"Ja ik heb me een beetje vergallitood op die laatste klim."

Arry1338
esims2.0
"Wat ging er mis vandaag Luca?""Ja ik heb me een beetje vergallitood op die laatste klim."

Hoe zit hier een grap in? .. 
"Wat ging er mis vandaag Gijs?"
"Ja ik heb me vandaag een beetje leemgereize."

pirazzi

Dat Gijs Leemreize wel in de ontsnapping van de dag was, maar niet lang genoeg voor 25 punten.

esims2.0

SvenVDB doet vandaag goede zaken bij de bingo.

esims2.0

In navolging van Wielerflits Ploegleider een top 10 van best presterende renners in dit spel (na 9 etappes).

Laatst gewijzigd
esims2.0

Hup McNulty!

Laatst gewijzigd
esims2.0

And I'm free, free fallin'
Yeah I'm free, free fallin'

https://www.youtour.nl/vuelta/meteo.aspx

Laatst gewijzigd
esims2.0

13 mensen geëlimineerd bij de bingo. Waar nu alleen nog in de race zijn:
Patsterman, bastaix, Leo, coolietje en SvenVDB

esims2.0

"We weten dat zo'n HC niet altijd even makkelijk is, maar we weten ook dat we het met z'n allen ... kunnen."

N.a.v.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.