SDWorx 2024

Bimbo Visma

Of was er een reden dat deze 'ploeg' nog geen topic had?

 

Als veruit de grootste ploeg in de Tour geen geel, groen, wit of bollen. Dat wordt vannacht vuurwerk in de slaapkamer bij Danny Stam en Anna van der Breggen

AWestie

Deze ploeg verdient nog meer een topic dan alle andere Nederlandse inderdaad, vooral omdat de individuele klasse van de rensters de verschrikkelijke keuzes in de wedstrijd vaak verbloemt. Genoeg voer dan op een forum. En dan daarna ook nog eens met slechte verhalen in de media komen achteraf.

Vorig jaar die vreselijke soap waar Stam de Tour uit moest, dit jaar de strategische flaters en de ploeggenoten die niet wachten.

Ik schrijf Demi alvast op voor het WK.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Als ik hoofd documentaires bij Netflix was zou ik het wel weten!

Bimbo Visma

Lucinda Brand fileert de ploegtactiek vanavond goed bij de Avondetappe. Helaas wordt ze afgebroken door presenta... eh tafelgast Knetemann. Die wilde haar eigen mening er weer eens overheen gooien 

Adrianus en Patrick
Poeksel
Als ik hoofd documentaires bij Netflix was zou ik het wel weten!

Ik verwijs je door naar de Amazon prime documentaire over SD Worx over het jaar 2022.

Tenenkromend, soms zelfs genant en ronduit pijnlijk hoe Danny Stam en in mindere mate z'n toen nog assistente AvdB omgingen met hun rensters. de rivaliteit tussen Kopecky en Vollering wordt opgestookt door het management..

 

Leuk om te kijken maar een toxische ploeg echt om te kotsen.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.