Vollering

gebualie

Of die ploegleider heeft een schop onder zijn kont nodig  of die Demi Vollering is zo dom als het achtereind van een ketting Dit is nu al de 3e x dat ik haar onbegrijpelijke tactieken zie uitvoeren tijdens belangrijke koersen.Niet dat ze zichzelf alleen schadee berokkent maar ook haar ploeggenoten  in de kopgroep! NIET meer opnemen in een landenPloeg graag!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Doet een beetje denken aan Joy Beune. Die moest van het Nederlandse volk ook nooit meer opgesteld worden. De bondscoach heeft daar niet naar geluisterd.

OneTrickPony
Poeksel
Doet een beetje denken aan Joy Beune. Die moest van het Nederlandse volk ook nooit meer opgesteld wo...

Bij Joy Beune had ik tijdens het transponderdebacle al het gevoel dat ze ervan zou leren en er sterker en professioneler uit zou komen.

En inderdaad, het toernooi erna reed ze alles aan gort.

Bij Demi Vollering heb ik dat gevoel totaal niet, als ik het interview zo beluister. Ik mis elke vorm van reflectie. Kan nog wel komen, natuurlijk.

Poeksel

Het interview na afloop van Beune maakte het destijds nog erger.

johnpatterson

Het is absoluut een sterke mening, vooral in een omgeving met zoveel inzet!

my perfect hotel

Klootje Kriekeljon

Mooie kans voor WF.  Het imago van Vollering kan wel een oppoetsbeurt gebruiken. Even laten sudderen en dan de kans bieden om een en ander toe te lichten of de wereld uit te helpen.
Mea maxima culpa is het handigst op dit moment lijkt me. 

Poeksel

Zonneveld gaat er ook helemaal over los:

"Volgens Zonneveld was de vete tegen Vos zodanig heftig dat ze hulp inschakelde van haar concurrenten. 'Vollering zei iets tegen Lippert. Ik heb van twee mensen in en rond het peloton gehoord dat Vollering tegen Lippert heeft gezegd: 'Meerijden, anders komt Vos terug'. En je ziet het moment ook. Die is gewoon als de dood dat ze moet gaan sprinten met Vos, die helemaal kapot was maar wel supersnel is."

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/zonneveld-is-nog-lang-niet-klaar-met-vollering-ze-zei-meerijden-anders-komt-vos-terug

Laatst gewijzigd
VincentK

Ik gok dat Vollering een stuk minder egoïstisch is dan velen denken, dat er kortsluiting optrad door de koerssituatie en alles wat er aan vooraf gegaan is en dat Vollering het (wieler)leven momenteel bijzonder lastig vindt. En als ik er naast zit -ik hoop maar van niet-, is dat niet zo mooi. 

Even laten rusten, van het gebeurde leren  en dan een Mea maxima culpa (aan de direct betrokkenen) zoals klootjeK voorstelt, lijkt mij een prima plan. Er zijn wat herstelwerkzaamheden nodig.

Het compleet losgaan door Zonnenveld zegt volgens mij meer over hem dan over Vollering. Ik luister graag naar de kundige podcasts van van Warmerdam en Zonneveld, maar hier vliegt TZ wat mij betreft uit de bocht.

Heipaal

Wat Vollering deed was toch onnavolgbaar dom en egoistisch. Vos nam het na afloop zelfs nog voor haar op. Toont dat Vos een grote dame is en Vollering nog héél veel te leren heeft.

OneTrickPony
Poeksel
Het interview na afloop van Beune maakte het destijds nog erger.

Klopt, ze zei precies de verkeerde dingen, maar ik dacht ook meteen toen ik dat zag: die is op dit moment een keiharde les aan het leren en volwassen aan het worden. Je kon ook zien dat ze zich enorm schaamde dat ze het team in de steek had gelaten.

Het toernooi erna won ze dacht ik de 5km en de ploegenachtervolging, met hetzelfde team dat het vertrouwen in haar had uitgesproken.

Bij Vollering ben ik bang dat het geen onvolwassenheid is, maar gewoon ingebakken koppigheid/egoïsme en ik heb nog geen enkel moment het gevoel dat ze het volgende keer anders zal aanpakken.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.