Bespreek hier alles over het veldrijden

Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

Elke winter is het weer uitkijken naar het veldrijden. Van september tot en met februari staan bijna alle weekenden in het kader van de cross! Waar doen Mathieu van der Poel en Wout van Aert mee? Is het zonder die twee niet spannender in de andere veldritten?

In dit topic op het WielerFlits Forum kan je alles bespreken over het veldrijden, van relletjes tot transfers en live updates tijdens de veldritten!

Ardoisier

Wie weet er nog een site waar je tijdens een veldrit met elkaar snel kan communiceren over war je op dat moment in de koers ziet gebeuren? 

En dan bedoel ik dus geen forum zoals dit, dat gaat niet snel genoeg (is niet geschikt om op de acties die je ziet te reageren). Een forum is meer om serieus van gedachten te wisselen.

Ik weet dat Wielerflits dit heeft gedaan voor het wegwielrennen (niet alle koersen, wel de belangrijkste). Maar voor het veldrijden wordt dit helaas niet gedaan...

Wheely
Ardoisier
Wie weet er nog een site waar je tijdens een veldrit met elkaar snel kan communiceren over war je op...

Geen idee, ik zou dit het liefst op WF doen, de chat leent zich bij uitstek voor de cross. Ze moeten hem dan ook enkel die paar uurtjes dat de crossen bezig zijn open zetten. Het zou een regelrechte hit zijn dit cross seizoen.

kraamhol
Ardoisier
Wie weet er nog een site waar je tijdens een veldrit met elkaar snel kan communiceren over war je op...

Je zou natuurlijk een eigen discord-chat kunnen openen, en daar veldfans voor uitnodigen. Als ie niet al bestaat. En dan hier een linkje naar die pagina.

Ardoisier
Wheely
Geen idee, ik zou dit het liefst op WF doen, de chat leent zich bij uitstek voor de cross. Ze moeten...

Dit bedoel ik natuurlijk. Onbegrijpelijk dat de chat nu niet aan staat. Want ja, WF is (was ondertussen?) de plaats om live te babbelen over de cross. 

Maar goed, het reageren op artikelen is sowieso een punt van orde bij de WF-redactie. Als dat verdwijnt, en ook de chat niet beschikbaar is tijdens het cross-seizoen (de "stille" wielermaanden zullen we maar zeggen), dan is het bezoeken van de site een stuk minder aantrekkelijk geworden. 

Ardoisier
kraamhol
Je zou natuurlijk een eigen discord-chat kunnen openen, en daar veldfans voor uitnodigen. Als ie nie...

Nog geen ervaring mee. Zal eens kijken of dat iets kan zijn voor de WF-Cross-volgers.

Wheely
Ardoisier
Dit bedoel ik natuurlijk. Onbegrijpelijk dat de chat nu niet aan staat. Want ja, WF is (was ondertus...

Ik snap er ook niks meer van, ze maken de site allemaal nodeloos ingewikkeld en onlogisch. Het is echt niet mijn bedoeling om hier de redactie en hun keuzes af te zeiken maar als ze zich eens wat meer zouden verplaatsen in wat voor ons als gebruikers interessant zou zijn dan zouden ze daar zelf alleen maar beter van kunnen worden.

Ardoisier
Ardoisier
Nog geen ervaring mee. Zal eens kijken of dat iets kan zijn voor de WF-Cross-volgers.

https://discord.gg/j93PmzCa

Ben wel bang dat je dan een account aan moet maken.... moest ik ook doen.

Wheely
Ardoisier
https://discord.gg/j93PmzCa Ben wel bang dat je dan een account aan moet maken.... moest ik ook doe...

Ja dat ga ik dus niet doen. ;)

Laatst gewijzigd
Ardoisier
Wheely
Ik snap er ook niks meer van, ze maken de site allemaal nodeloos ingewikkeld en onlogisch. Het is ec...

Helemaal eens Wheely. Maar ja, het snelle geld via clicks is belangrijker dan langdurig geld via trouwe bezoekers. Amerikaanse financiële gedachten, van Q1 naar Q2 etc en daar dan medewerkers hard op afrekenen.... Die Telegraaf koppen zijn er niet voor niets hè :-)

Wel jammer dat het oude (twee jaar terug of zo) Wielerflits niet meer terug gaat keren...

Denk dat het dadelijk alleen nog met een "kleine" bijdrage van 99 cent per maand is te bezoeken. En het jaar erop voor 1,99 per maand etc...

 

Laatst gewijzigd
Ardoisier
Wheely
Ja dat ga ik dus niet doen. ;)

Snap ik. Ben tot nu tot het enige lid :-) We zijn het nog eens met elkaar...

Laatst gewijzigd
Wheely

Wel mooi crossje ondertussen.

Wheely

Hup Ceylin!

Wheely

Gaaf.

kraamhol

ja discord is tegenwoordig geloof ik met account. Je zou op het forum hier een poll kunnen maken, of er interesse is in een livechat voor de cross, dan weet je gelijk hoe laat het is. Maar ja, stel er zou vandaag een livechat zijn, dan moet er ook een moderator bij (zou mooi zijn als het gewoon zonder kan natuurlijk).

Wheely
kraamhol
ja discord is tegenwoordig geloof ik met account. Je zou op het forum hier een poll kunnen maken, of...

Moderatie is echt niet nodig als we nou gewoon afspreken ons te gedragen tijdens de chat, af en toe een blik werpen is voldoende. Hoeft echt niet altijd on topic te zijn maar een mem is wel een ban waard imo ;) En zoals gezegd, die chat hoeft echt niet om 8 uur in de ochtend open, gewoon tijdens de uitzending.

 

Laatst gewijzigd
Ardoisier

Precies Wheely. Nu open was leuk geweest. Even zagen over Mettepenningen die niet het verschil begrijpt tussen de jury en de de UCI :-)

 

Ardoisier

Val KAMP, aiaiai

 

Tim

Wat een k.... jaar tot nu toe voor Kamp

kraamhol
Wheely
Moderatie is echt niet nodig als we nou gewoon afspreken ons te gedragen tijdens de chat, af en toe...

Ja dat zou mooi zijn (behalve dat stukje over mem, zonder memmen geen kraam in de chat, en vice versa:). Maar je weet dat ook in het veldrijden er meerdere 'kampen' zijn, zeker als de twee groten meedoen. Dan krijg je automatisch wat ruis. Misschien is het een idee dat wf een vrijwilliger aanstelt als moderator voor het veldrijden bv, die er zot van is dus altijd beschikbaar. 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.