Bekijk reactie (Verbeterpunten Wielerflits)

Bekijk onderwerp

Euro Punten

Hoi. Geen actief lid, zelfs speciaal voor dit topic een account aangemaakt (niet belbaar, tenzij ze IP-adres gaan linken aan een Scorito-speler, maar dat zullen ze wel niet (kunnen) doen toch? ;-)), maar wel met stijgende verbazing dit topic gelezen. 

Ik kom al meer dan tien jaar op WielerFlits. En lees alle reacties altijd graag. Maar waar daar voorheen echt heel goede bijdrages tussenstonden, is het de laatste jaren meer en meer verworven tot een plek waar de een nog harder uitdeelt dan de ander. Leden tegen elkaar, maar toch ook met enige regelmaat richting de redactie. Vaak met z'n allen. Daar zal ik me op concentreren. 

Ik vraag me wel eens af: waar hebben ze dat aan verdiend? Ik lees hier vaak terug dat ze kritiek moeten kunnen hebben. Dat is zeker zo. Maar dat gaat ook al een paar jaar heel goed, met een uitspatting hier en daar uitgezonderd. Die ik overigens wel kan begrijpen. Zelf heb ik het idee dat er bepaalde frustraties zijn (ik lees veel over moderatie of het niets doen met verbeterpunten) en omdat dit gevoel niet is weggenomen, dat het op een andere manier wordt geuit op bijvoorbeeld journalistieke content.

Ik ben zelf automonteur. Daar ben ik voor geschoold. Natuurlijk wil dit niet zeggen dat ik de allerbeste ben. Maar als er dagelijks of op frequente basis autoliefhebbers de garage binnenstappen en vervolgens onder de brug gaan staan zeggen wat ik moet doen, dan zou ik daar na verloop van tijd best klaar mee zijn. Als dat ook nog op een vervelende toon is, dan gaat diegene op een gegeven moment echt van het terrein af en zorg ik ervoor dat diegene ook niet terugkeert. Is hier niet gewoon hetzelfde aan de hand? ;-) 

Voor alle fanatieke community-leden: er werken mensen aan een gratis product voor ons. Nu is het typisch Nederlands om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten, maar je kan ook blij zijn met wat je krijgt. Ik las hier of in het andere topic over spiegels voorhouden, maar wie zijn wij dat om te zeggen tegen de eigenaar van deze winkel? Ik krijg soms echt het gevoel dat jullie vooral jezelf erg belangrijk vinden.

@Fied dat is ook zoiets. Hoe weet je dat nu? Als je ergens kritiek op hebt en iemand anders is het daar niet mee eens, dan kan dat toch? Het is niet zo dat als persoon A iets zegt, persoon B dat automatisch maar moet opvolgen. En als persoon B dat besluit niet te doen, persoon A dan maar concludeert dat ze er niets mee doen of er niet mee om kunnen gaan. Er heerst hier alleen bij een aantal fanatiekevolgers de perceptie 'ik heb gelijk, dus jij moet luisteren'.

En fin, het zijn zo maar een paar gedachten van een objectieve lezer van zowel artikelen áls reacties.