Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 104 ... 198 199
Verweggistan

Laat maar lukt al, zal denk ik aan de hoeveelheid linkjes liggen. Heb die nu niet, ik doe ze ook al per etappe, dus dat is niet erg.

Laatst gewijzigd
Julius9K

Beste Wielerflits

Ik heb reeds driemaal geprobeerd een bericht te plaatsen op het forum Scorito Grand Tour spel 2020. In geen van de gevallen verschijnt het bericht vervolgens op het forum, hoewel ik het verzonden heb. Wat is hier gebeurd en hoe kan ik mijn bericht wél posten op het forum?

Julius9K

Heb het nogmaals geprobeerd en krijg de melding: "Fout, gedupliceerd bericht. Het lijkt erop dat je dit bericht al eerder geschreven hebt." Ligt het dan aan mij dat ik het niet zie verschijnen op het forum?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb reeds driemaal geprobeerd een bericht te plaatsen op het forum Scorito Grand Tour spel 2020. In geen van de gevallen verschijnt het bericht vervolgens op het forum, hoewel ik het verzonden heb. Wat is hier gebeurd en hoe kan ik mijn bericht wél posten op het forum?
De posts stonden in de moderatie-bak. Inmiddels zijn ze als het goed is gepubliceerd.

Julius9K

Top, dank je wel! Ik weet nu meteen ook dat ik sowieso mijn bericht maar één keer moet verzenden, want nu staan letterlijk àlle posts erop... Sorry hiervoor!

AWestie

Zeker nu is de advertentiemarkt niet je van het, dat begrijp ik. Hoop alleen wel dat jullie scherp kunnen zijn op nepadvertenties over bijvoorbeeld bn'ers en nepmedicijnen. Dank.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Zeker nu is de advertentiemarkt niet je van het, dat begrijp ik. Hoop alleen wel dat jullie scherp kunnen zijn op nepadvertenties over bijvoorbeeld bn’ers en nepmedicijnen.
Heeft zeker onze aandacht, die troep hebben we liever ook niet. Omdat het geautomatiseerd wordt ingekocht en deze boefjes nogal hardnekkig zijn, komen ze helaas vaak terug. Niet dat het een excuus is, maar op sites als AD en Nu.nl zie ik ze ook nog steeds regelmatig voorbij komen. Neemt niet weg dat wij er kort op blijven zitten om dit te verwijderen en te blokken.

Keshi

Ik vind het jammer dat er geen mogelijkheid is om in een non-spoilermode de wedstrijd ook achteraf te kunnen beleven. Je ziet gelijk de uitslag, de lol van het verslag is er al af voordat het kan beginnen. Zeker met het Grand Tour spel nu is dat jammer. En voor die lol was het nou juist bedoeld, toch?

xistnc

IF naam-lijkt-op 'Anna' THEN doe-maar-niet-automatisch-plaatsen. Toch niet zo heel moeilijk?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

IF naam-lijkt-op ‘Anna’ THEN doe-maar-niet-automatisch-plaatsen. Toch niet zo heel moeilijk?
Probleem is wat gecompliceerder omdat er ook andere namen gebruikt worden.
Desalniettemin doen we het nodige om dit te verhelpen.
We hebben een tijdje het aanmaken van een nieuw account uitgeschakeld, al is dit geen blijvende oplossing.
Ip-adressen worden geblokt en de zwarte lijst wordt aangevuld met steeds meer termen, waardoor er meer berichten tegengehouden worden. Helaas houdt dit soms ook berichten tegen waar geen kwaad in de zin is, waardoor het finetunen blijft.

Recent hebben we een nieuwe plugin tegen spam (Akismet) geinstalleerd.
Die houdt wel wat tegen, maar helaas niet alles.

Vanaf nu komen alle reacties van iemand die nog niet eerder gereageerd heeft tijdelijk in de wachtbak terecht.
Voor nieuwe bezoekers minder gebruiksvriendelijk, maar dit zou het probleem voor een groot gedeelte moeten verhelpen.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Zouden jullie in het bakje 'tegengehouden posts' kunnen kijken en mijn etappeverslag kunnen plaatsen. Dank.

Edit: Nou, ik heb het verboden woord gevonden hoor.. Deze coureur bleek de boosdoener: https://cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=24057
Dus jullie mogen al mijn pogingen verwijderen uit je bakje.

Laatst gewijzigd
Ludi

Mijn posts komen sinds vanmorgen nergens meer te staan

Laatst gewijzigd
FrankV

wanneer gaan jullie dat inlogprobleem eens defintief oplossen?? godskolere!!

Romāns Vainšteins

Hoezo? Je bent al ingelogd.

Charlie33

Wielerflits is de enige site waar ik elke dag opnieuw moet inloggen, zowel op mobiel Android als op tablet iOS.

ProfrondeZevenbergen

Dat opnieuw moeten inloggen is idd vrij irritant. Daar is nu ook weer verschrikkelijke reclame bijgekomen.
(Ipad)

Araldo

Het is mij als nieuwe gebruiker volstrekt onduidelijk hoe ik kan reageren op een eerdere reactie bij een nieuwsbericht. Ik zie andere mensen wel reacties op een reactie plaatsen, dus het moet kunnen, maar geen flauw idee hoe.

Araldo

Bovenstaande vraag hoeft niet meer beantwoord te worden. Ik zie nu ineens, in tegenstelling tot eerder, een link met 'beantwoorden'. Nu gaat het wel. Geen idee waarom het eerder niet ging.

Romāns Vainšteins

Jullie hebben nog steeds last van dat inloggedoe en dan specifiek op het eerste topic waarop je wenst te reageeren.

Daar aangekomen blijft er kennelijk een koekje hangen dat je eerst moet inloggen terwijl je dat in andere draden dan wel kan doen.

Charlie33

In het topic van scorito grand tour staat een reclame voor fake paspoorten.

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Dank voor het melden. Bericht is verwijderd, gebruiker geblokkeerd.

FDJ

Geen verbeterpunt, meer een idee/suggestie: Tijdens Coronatijd en zonder koersen een soort rubriek van renner in Coronatijd. We lezen allemaal wel de verhalen over de WT renners, maar interessant ook hoe een vrouw of renner uit het nationale circuit het vergaat tijdens de crisis. Velen moeten ernaast werken of studeren. Liggen wel verhalen lijkt mij zo.

ProfrondeZevenbergen

Ik zie onderaan op de homepage recente reacties staan welke ik bij de topics zelf niet te zien krijg.
(Ipad)

Rendo

Bij laatste reacties op de homepage mss het onderwerp bij zetten. Dan is het duidelijk waarover de reacties gaan.

Cyclinglife

Het inloggen is erg belabberd. Soms zelfs tijdens het typen van een reactie, aan het begin van het schrijven ben je ingelogd en bij verzenden ben je ineens uitgelogd.

En kan de geel zwarte reclame van 1 of andere western union geblokkeerd worden? Ik krijg deze heel erg veel bij wielerflits en als deze reclame aan staat in een artikel of homepage dan werkt de gehele site extreem traag.

1 2 ... 104 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.