Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 106 ... 198 199
Rawolf

Wat sjonge jonge ook zei het heeft waarschijnlijk te maken met jullie extra beveiligingslaag tegen spam omdat het enkel bij overgaan nieuwe pagina gebeurt. Het rare is wel dat ik het vooralsnog enkel bij het Jumbo-Visma forum heb gemerkt.

Imbatido

Het heeft denk ik te maken met die vertraging die er op het forum zit dat berichten soms pas een kwartier later doorkomen. Dat veroorzaakt een fout met de pagination. Het valt vooral op bij het Jumbo-Visma topic omdat dat het meest actieve topic is.

Er zijn momenteel 173 pagina's in het Jumbo-Visma topic. Als je 173 verandert in 174 krijg je wat vaak gebeurt. https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/team-jumbo-visma-2020/page/174/

Maar datzelfde gebeurt bij alle andere topics. Als je dit topic (nu 106) verandert in 107, 108 of 200 krijg je hetzelfde (alleen het invoerveld).

Laatst gewijzigd
RoBinnn

Hier ook hetzelfde probleem, vanmorgen bij het Jumbo Visma forum alleen een invoerveld. Geen reacties van andere forumleden of tabbladen mogelijk om aan te klikken. Microsoft Edge gebruik ik.

Daarnaast ook het probleem dat er nu staat dat er 4310 berichten zijn, na openen van het forum blijken er 4308 te zijn.

Ook het eerder genoemde probleem met de advertenties is vervelend. Prima dat er advertenties zijn maar stop aub met een na een paar seconden verspringende pagina waardoor je soms op een heel andere link klikt dan je plan bent.

ProfrondeZevenbergen

Op een ipad is het nu echt niet te doen. De helft van het scherm wordt gevuld met een geel scherm/soort menubalk en de rest met reclame.

billi

Had zelf op het forum een bericht geplaatst, ca 3 weken geleden, heb het daar dan ook zien staan na bevestiging.
Later was het weg, 3 a 4 dagen later stond het er wel met de datum/tijd van 3 a 4 dagen later.

Mogelijk heeft het te maken met een ander teruggekeerd probleem dat zich momenteel frequenter voordoet, het steeds weer uitgelogd zijn.

Wheely

Staat er bij jullie ook "ooit geleden" bij de forumtopics? Soort sprookjes aanduiding, "ooit lang geleden hier ver vandaan..."

Scotty

Waar is de "kalender pagina" gebleven?

In deze (komende maanden) tijden een onmisbaar ding!

Busted

'@Scotty Ik was er ook al naar op zoek. De pagina bestaat wel, www.wielerflits.nl/wielerkalender/ , hij is ook bijgewerkt. Maar ik mis hem ook in het menu.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waar is de “kalender pagina” gebleven?
Hij was nog op te roepen via het blokje in de rechterbalk, maar ik heb hem zojuist weer toegevoegd aan het menu bovenaan de pagina.

hartstikkebedankt

Weet Wielerflits of bekend is wat de consequenties zijn als tijdens een ronde of zelfs grote ronde een positieve coronatest wordt afgenomen bij een renner of staflid?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Weet Wielerflits of bekend is wat de consequenties zijn als tijdens een ronde of zelfs grote ronde een positieve coronatest wordt afgenomen bij een renner of staflid
Is mij niet bekend.
Maar daar is dit forumtopic ook niet het juiste plek voor.

Wielervolger

Er zijn zoveel voorbeelden van sites/forums waar je niet om de paar dagen opnieuw moet inloggen, waar het aantal en tijdsaanduiding van reacties wel klopt, waar een topic niet opeens leeg is wanneer een nieuwe pagina start, waar je reactie er onmiddelijk staat en je dus soms geen 5 dagen moet wachten...

En bij Wielerflits slaagt men daar maar niet in? Ik snap dat niet...

Poeksel

Het valt me op dat Wielerflits geregeld koppen heeft die nogal sensationeel overkomen maar citaten nogal uit de context trekken, de lading van het artikel niet dekken of zelfs feitelijk onjuist zijn. Is dat beleid (clickbait) of onkunde?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Is dat beleid (clickbait) of onkunde?
We hebben geen intern beleid waarbij we clickbait nastreven of bewust zaken verdraaien. Natuurlijk willen we graag dat er op een kop geklikt wordt, maar het streven daarbij is altijd om de kern op een correcte manier weer te geven.

Het kan zijn dat we daar niet altijd 100% in slagen, maar om het dan direct op onkunde te gooien is wat mij betreft wat te kort door de bocht. Het kan voorkomen dat een kop in de tekst zelf genuanceerd wordt, maar dat heeft niets met clickbait te maken, maar met het feit dat een kop wat ons betreft ook bondig moet zijn. Het kan zijn dat we daarin incidenteel een verkeerde afweging maken, maar dat is niet doelbewust.

Poeksel

Ik heb toch het idee dat WF hier inmiddels berucht om is. Zie ook de reacties bij https://www.wielerflits.nl/nieuws/technisch-directeur-team-ineos-gelooft-niet-in-nieuwe-tourzege-chris-froome/

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb toch het idee dat WF hier inmiddels berucht om is. Zie ook de reacties bij https://www.wielerflits.nl/nieuws/technisch-directeur-team-ineos-gelooft-niet-in-nieuwe-tourzege-chris-froome/

Zonder het te willen bagatelliseren: Ik zie onder dit artikel drie comments die op een inhoudelijke manier op de kop ingaan. Daar maak ik niet uit op de we 'berucht zijn om clickbait'. Of is dit gebrek aan nuance als satire bedoeld?
Maar om bij de inhoud te blijven:
We bekijken dit artikel nog een keer en passen indien nodig de inhoud aan.

Imbatido

Probleem in het Jumbo-Visma topic gebeurde net ook weer. Het komt inderdaad doordat er een verschil zit tussen het aantal berichten. In het forumoverzicht zijn het er 4377, in het topic zelf staat 4375. Met 25 berichten per pagina kom je dan precies aan 175 pagina's. Maar het forumoverzicht gaat kennelijk uit van die 4377 berichten (gedeeld door 25 is 176,..), en linkt daarom al naar pagina 176, waar dus eigenlijk nog geen berichten voor zijn.

Verweggistan

Ik heb dat probleem van Imbatido ook bij het WF Fictieve Koersen topic. Als je in de url het nummer van de blz. veranderd is het wel goed. Hij denkt daar op blz. 7 te zitten ipv 6.

xistnc

Dat verschil zit'm in de berichten die nog goedgekeurd moeten worden voor plaatsing. Die worden wel meegeteld, maar niet afgebeeld.

Rawolf

De navigatiebalk vind ik een beetje onlogisch, forum word toch veel meer op geklikt dan de kalender en wielerploegen? Zet die dan direct naast nieuws.

xxkeesxx

Alweer geen toegang tot de jumbo visma 2020 site.
Wel grote dubbele reclames.
Wat wordt er aan gedaan?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Alweer geen toegang tot de jumbo visma 2020 site.
Wel grote dubbele reclames.
Wat wordt er aan gedaan?
Wat is precies de foutmelding die je krijgt?

De navigatiebalk vind ik een beetje onlogisch, forum word toch veel meer op geklikt dan de kalender en wielerploegen? Zet die dan direct naast nieuws.
Goed punt, hebben we aangepast.

xxkeesxx

Ik krijg geen foutmelding., alleen geen toegang tot de laatste pagina. Dat komt herhaaldelijk voor op mijn telefoon.
Het is inmiddels weer mogelijk om op de pagina te komen.

arviidd

Ik kom er ook niet op. Krijg een lege pagina. Dit is vanaf de computer.

Verweggistan

Als je in de url het paginanummer van het forumtopic aanpast naar eentje minder, dan komt het wel weer goed, als het goed is.

1 2 ... 106 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.