Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 137 ... 200 201
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Graag adequate actie en een reactie. Dit is funest voor een forum.
Bedankt voor je melding. Ik heb je even een [s]mail[/s] pb gestuurd om het adequaat op te kunnen pakken.

Laatst gewijzigd
Dikke Kater

Ik zou het een verbetering vinden als de live topics over een en dezelfde koers gaan. Nu gaat het wisselend over de mannen- en vrouwenwedstrijd. Dat volgt niet lekker. Het zijn twee totaal verschillende wedstrijden. Dat hoort niet bij elkaar. Ik volg er ook maar een van.

SprintMaster

Vandaag bereikt de chat een nieuw dieptepunt. Zeker twee heren zitten continu off-topic te zeuren over van alles behalve wielrennen. De redactie mag wel eens hard optreden. Hint: de een heeft al meer dan 100 berichten, de ander zit bijna op 80. Het is toch jammer dat daardoor de hele boel verziekt.

Laatst gewijzigd
Lalsacien

De chat en de minnetjes werken helaas mee aan de verloedering van deze voor de rest prettige site.

Laatst gewijzigd
Sies

Kunnen we klachten over bepaalde mensen op de chat of forum oid niet gewoon met naam en toenaam noemen? Ik merk dat er spanning heerst op de chat over of mensen zich wel of niet aangesproken moeten voelen.

En op een iets serieuzere noot: Ik ben van mening dat er echt ontzettend veel geklaagd wordt hier. Over de plusjes en minnetjes, of het off topic praten in de chat, het al dan niet serieus reageren onder nieuws berichten etc.

Als dit soort dingen je zo enorm dwars zitten dat het je zover brengt om er over te gaan klagen, moet je je misschien ook zelf even afvragen of je zelf wel goed in je vel zit. Adem even 3 keer diep in en uit en bedenk dan nog een keer of dit het waard is om over te klagen.

Ik kan vooral meepraten over de chat, want daar zit ik het meest en ja, er wordt af en toe veel onzin gedeeld, maar dit is ook waar genoeg leden voor komen. Gewoon gezellig ouwehoeren, niets meer en niets minder. Ook over de koers, maar ook over alle andere dingen in het leven.

Ik zou zeggen, til niet te zwaar aan al die dingen, het leven is al serieus genoeg!

samuello

Als je de optie hebt om op chronologische volgorde reacties te lezen snap ik oprecht niet waarom je om duimpjes zou geven.

Het grote aantal artikelen vind ik erg jammer. Ik heb allang geaccepteerd dat de kwaliteit van Wielerflits enorm is gedaald met het vijfvoudige aan artikelen en met al de filmpjes is het dataverbruik ook belachelijk hoog, maar die keuze zie je bij alle nieuwssites terug, of het nou shownieuws, gewoon nieuws of sportnieuws betreft. Wielerflits was daarin lang een uitzondering, maar met de groei had ik ook niet verwacht dat dat zou blijven.

Wat ik niet snap is waarom de flutartikelen ook worden uitgelicht en je met onduidelijke titels niet meer kunt herkennen wat nou de wedstrijdverslagen zijn. De voorpagina skip ik 80% van de tijd vanwege de onzinartikelen die uitgelicht zijn en bij mobiel ook vanwege de filmpjes die de helft van het scherm blokkeren, maar ook in het nieuwsoverzicht is niet meer makkelijk het wedstrijdverslag te vinden. Alleen de voorbeschouwingen zijn in één oogopslag te vinden en zijn daarom ook de artikelen die ik het vaakst lees. Ik zou verwachten dat de belangrijkste artikelen worden uitgelicht. Misschien wordt dat gepoogd met de gele balkjes, maar 10 verschillende categorieën die daaronder vallen, is daar het bos tussen de bomen ook niet meer terug te vinden.

Voor mezelf zorgt het dat ik het na 4 artikelen het vaak mooi vind geweest, waar ik vroeger (4+ jaar geleden) vrijwel alle artikelen van de dag las.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Kan er iets gedaan worden aan die hele lange gebruikersnamen, soms wel meer dan 60 karakters waar men dan allerlei onzin in gaat zetten? Verder zijn sommige namen niet heel erg vleiend.

Romāns Vainšteins

Wat mij betreft desnoods die 60 karakters inclusief onzin maar dan wel vast en onveranderbaar.

Van allerlei one trick ponies zitten hier nu al onder hun 8e naam richting volgende ban te werken: stel die vaste namen in en ze zullen rap inbinden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Van allerlei one trick ponies zitten hier nu al onder hun 8e naam richting volgende ban te werken: stel die vaste namen in en ze zullen rap inbinden.
Wanneer een gebruikersnaam bij hetzelfde account hoort, kunnen we eerdere reacties daaraan linken. Mijn ervaring is dat gebruikers die onder hun 8e naam zitten dat doen onder andere accounts (want eerdere geband) en iets wat het IP-adres maskeert. Dat maakt het voor ons lastiger om een verband te leggen en daarop te handelen.

SprintMaster

Via het email adres is toch wel te achterhalen wie er al op zijn zoveelste account zit?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Via het email adres is toch wel te achterhalen wie er al op zijn zoveelste account zit?
Er is maar 1 account per e-mailadres mogelijk. Maar e-mailadressen zijn gratis tot in het oneindige aan te vragen ...

Onbekende gebruiker

De wielerflits gebruiker, een dagboek:
Men gaat naar wielerflits.nl
Men opent een topic
Men schuift de reclamebanner weg
Men leest de mateloze REV haat/adoratie
Men wil de reactie een minnetje geven
Men gaat naar de inlogpagina
Men schuift de reclamebanner weg
Men vult de inlog in
Men klikt de vakjes aan waarin een verkeerslicht staat
Men klikt de vakjes aan waarin trappen staan
Men gaat terug naar het onderwerp, ongerelateerd aan REV
Men schuift de reclamebanner weg
Men wil een minnetje geven maar is nog steeds niet ingelogd
Men gaat terug naar de inlogpagina
Men schuift de reclamebanner weg
Men is al ingelogd
Men opent een concurrerende site

Onbekende gebruiker

Fix je kernprocessen:
- Nieuwsvoorziening - nog steeds goed, reden om hier een decennium geleden te komen
- Leesbaarheid site - sinds enkele jaren verminderend
- Community - zelfs het forum is overgenomen door haters en trollen.

Bottomline, mijns inziens (volstrekt gratuit, dat realiseer ik me, ik opereer geen website) verliezen jullie publiek door je kerntaak te veronachtzamen.

Jori

ja, helemaal eens met @sammysosa

Platje

Hier ook eens met Sammy, erg frustrerend het (opnieuw) inloggen en dan alsnog niet ingelogd zijn (naast de andere zaken die worden benoemd)!

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik ben sinds de giro van 2021 aan het wachten op een fix, het laatste bericht is

"We hebben het neergelegd bij onze hoster, maar een indicatie wanneer het verholpen is kan ik je nog niet geven"

Ik ben benieuwd of er inmiddels al een indicatie is wanneer de PB problemen zijn opgeslost. :)

Ab Normaal

Kan me helaas niet anders dan aansluiten bij Sammysosa.
Reden dat ik hier steeds minder kom.
Eigenlijk is de voornaamste reden nog de spelletjes.

Je vergeet overigens de motorcycles.

KissMyAce2.0

Ja en dat gele uiterlijk is ook verschrikkelijk!

Marik

Voor het eerst even op dit forum. Wat een klaagzang is het hier zeg!
Wees blij dat de chat er is. Ja er wordt veel onzin getypt, maar dat is vooral 's ochtends vroeg als de koers nog niet is gestart en de chat staat vaak vanaf 08:30 open. Natuurlijk gaan mensen dan hun eigen onderwerpen bepalen. Ik vind dat zeker z'n charme hebben. Wanneer de koers in de finale komt, dan zie je dat ook in de chat; enkel wielergerelateerde reacties. Volgens mij precies waarvoor het bedoeld is.

AWestie

Ik weet hoe hardnekkig technische hiccups zijn dus ik ga daar niet over klagen. Ik kom ze gelukkig ook minder tegen, maar snap de alsnog frustratie wel van toen ik op oudere apparatuur continu opnieuw aan het inloggen was bijvoorbeeld.

Terug naar waarom ik hier wil schrijven: ik merk dat als 1e de analyses vaak wat Hollands getint zijn wat ik begrijp maar wat ook wat makkelijk is. Waarom niet bijvoorbeeld een verhaal over waarom Ineos en UAE met veel meer blanco cheques de grote transfers verliest aan TJV? Tot nu toe minus Pogi en Poeli het te kloppen team ongeveer. Niet dat ik onderwerpen aan wil dragen, maar in lijn met mijn tweede punt wil ik graag meer ruimte voor tactiek en minder simpele opsomming bij voorbeschouwing. Ik kan ook wel wat namen opnoemen die in vorm zijn. Niks ten nadele van de sterren, maar de teksten zijn inwisselbaar.

Oftewel: hopelijk zorgen de sponsors en clicks ook voor wat investeringen in kwaliteit. Ik kan persoonlijk prima aanhaken op soms wat roddel, achterklap en simpele info, maar ik hoop op wat meer diepte. Wat dat betreft haak ik bij WF juist af.

jm dvg

Reclamebanners heb ik gelukkig geen last van. Wel moet ik steeds vaker naar eerdere bladzijdes klikken voordat ik een reactie kan plaatsen.
En bij de app wordt ik er steeds uitgegooid wanneer ik te ver naar onderen scroll. Hebben meer mensen dit?

PerzikCycling22

Ik zie niet helemaal hoe ik kan zoeken in dit topic dus met het gevaar dat ik dubbele dingen vraag: Is er als een gekeken naar een 'dark mode' voor Wielerflits? De site is behoorlijk fel en aangezien ik gewend ben dat vrijwel alles een dark mode heeft steekt de site daar schril bij af wanneer je 's avonds laat de site opent.

pirazzi

Een oplossing voor het "je bent al ingelogd" probleem is cookies verwijderen.

Yskoud

Bij het artikel van Uran mist de bronvermelding naar IDL. Niet de eerste keer dat jullie nieuws zonder bronvermelding overnemen…

AWestie

'@Yskoud Het kwam van een persconferentie dus lijken de berichten op elkaar. WF gebruikt naar mijn idee altijd bronvermelding.

1 2 ... 137 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.