Nog iets meer dan een week tot de eerste klassieker in ons Wielerflits Ploegleider klassiekerspel. Staat jouw team al?
Volgens mij hoef je hier nog nauwelijks te puzzelen, je moet de goedkope veelrijders met potentieel hebben en daarna is het do - vr kijken naar de favorieten en programma-treintjes.
Nog minder dan een week tot Omloop Het Nieuwsblad en de start van het klassiekerspel in Wielerflits Ploegleider. Heb jij al je vrienden, familie en collega's al uitgenodigd voor je subleague? Dit maakt het spel alleen maar leuker!
Je hebt hier 22 wissels en dan valt er veel minder te bespreken. Je moet op zoek naar een flexibel startteam en dat is meer een individuele aangelegenheid.
Wat betreft de klassiekers moet je m.i. voor voorpret bij Scorito zijn en voor puzzelplezier in maart -april bij Ploegleider.
Jammer dat Ploegleider niet een gelijk wisselssysteem (of evt 1 ipv 2) heeft in grote rondes. Het voegt echt wat toe.
Benieuwd naar het programma van Pogacar, Van der Poel, Van Aert & Co? Hun programma vind je hier:
Beïnvloedt dit jouw keuze in het klassiekerspel van Wielerflits Ploegleider?
Nog wat gratis tips nodig? Youri IJnsen heeft enkele pareltjes voor het klassiekerspel op een rijtje gezet. Zit er wat tussen? Je vindt de tips hier!
Zoek tijdens het Openingsweekend niet naar Biniam Girmay, want de snelle man van Wanty is voor de tweede keer vader geworden en slaat de Omloop en Kuurne-Brussel-Kuurne daarom over. Beïnvloedt dit jouw keuze in het klassiekerspel?
Ik ga het toch maar vragen hoor. Hoewel mijn bijnaam nog meervoud is, heb ik nog één plekje over voor een 1-punter. Het type maakt me niet veel uit. Hoe moet kunnen scoren als ik hem nodig heb. Mijn laatste twijfel bestaat uit Paul Penhoët, Rasmus Pedersen, Joe Blackmore, Alan Hatherly, Iván Roméo, Jelte Krijnsen, Fabio Christen, Filippo Baroncini of Jenthe Biermans. Ik zou normaal altijd voor die laatste gaan, maar ik heb een beetje FOMO bij die jonge gasten en Hatherly. Wie zouden jullie nemen? #keuzestress #nietallemaaltegelijk
Onze tip zou Joseph Blackmore zijn, aangezien hij volgens Procyclingstats maar liefst vijf klassiekers in het klassiekerspel rijdt.
Is jouw team klaar voor het klassiekerseizoen? Morgenochtend om 11:30 uur is de Omloop, dus je kan tot dan wijzigingen doorvoeren in Wielerflits Ploegleider.
We gaan nu echt bijna beginnen met het Wielerflits Ploegleider klassiekerspel! Doe jij al mee? Hier vind je de laatste pooltips!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.