Wielerflits Ploegleider Klassiekerspel 2025

1 2 3 4
WielerFlits Ploegleider
moderator

Nog iets meer dan een week tot de eerste klassieker in ons Wielerflits Ploegleider klassiekerspel. Staat jouw team al?

Heipaal

Voor mijn gevoel is het dit jaar meer keuzes maken. Best wat renners van de tweede rij die qua waardes dicht bij elkaar liggen. Gaat nog even puzzelen worden.

Vinniesmittie

Dacht ik mijn team wel aardig te hebben staan, komt Morgado opeens op de startlijsten! Puzzelen is nog lang niet klaar denk ik zo maar...

Poeksel

En die zou zomaar meer kunnen rijden dan nu aangekondigd.

VincentK
Vinniesmittie
Dacht ik mijn team wel aardig te hebben staan, komt Morgado opeens op de startlijsten! Puzzelen is n...

Volgens mij hoef je hier nog nauwelijks te puzzelen, je moet de goedkope veelrijders met potentieel hebben en daarna is het do - vr kijken naar de favorieten en programma-treintjes.

Laatst gewijzigd
Bob

Die insteek kan ertoe leiden dat je niet genoeg renners kunt opstellen in SB en BDP ben ik bang hoor.

WielerFlits Ploegleider
moderator

Nog minder dan een week tot Omloop Het Nieuwsblad en de start van het klassiekerspel in Wielerflits Ploegleider. Heb jij al je vrienden, familie en collega's al uitgenodigd voor je subleague? Dit maakt het spel alleen maar leuker!

Fallguy

Meer mensen die met smart wachten op renners die zowel msr als strade rijden? Wat een stil topic in vergelijking met scorito btw!

VincentK
Fallguy
Meer mensen die met smart wachten op renners die zowel msr als strade rijden? Wat een stil topic in...

Je hebt hier 22 wissels en dan valt er veel minder te bespreken. Je moet op zoek naar een flexibel startteam en dat is meer een individuele aangelegenheid.

Wat betreft de klassiekers moet je m.i. voor voorpret bij Scorito zijn en voor puzzelplezier in maart -april bij Ploegleider.

Jammer dat Ploegleider niet een gelijk wisselssysteem (of evt 1 ipv 2) heeft in grote rondes. Het voegt echt wat toe.

Laatst gewijzigd
Fallguy

Je hebt dan wel weer een hoop puzzelplezier tussen de wedstrijden door. Ik speel overigens beide en vind de ploegleider opzet een aangename toevoeging

Vinniesmittie
Fallguy
Meer mensen die met smart wachten op renners die zowel msr als strade rijden? Wat een stil topic in...

Paar gratis tips mocht je die zelf nog niet hebben gezien: Gregoire en Vauquelin. En mocht je een budgetoptie voor alleen Strade zoeken: Scaroni is vandaag toegevoegd!

Fallguy

Had ze gezien, merci:-)

Bob
Fallguy

Vooral de Strade!

WielerFlits Ploegleider
moderator

Benieuwd naar het programma van Pogacar, Van der Poel, Van Aert & Co? Hun programma vind je hier

Beïnvloedt dit jouw keuze in het klassiekerspel van Wielerflits Ploegleider?

WielerFlits Ploegleider
moderator

Nog wat gratis tips nodig? Youri IJnsen heeft enkele pareltjes voor het klassiekerspel op een rijtje gezet. Zit er wat tussen? Je vindt de tips hier!

WielerFlits Ploegleider
moderator

Zoek tijdens het Openingsweekend niet naar Biniam Girmay, want de snelle man van Wanty is voor de tweede keer vader geworden en slaat de Omloop en Kuurne-Brussel-Kuurne daarom over. Beïnvloedt dit jouw keuze in het klassiekerspel?

Laatst gewijzigd
Euro Punten

Ik ga het toch maar vragen hoor. Hoewel mijn bijnaam nog meervoud is, heb ik nog één plekje over voor een 1-punter. Het type maakt me niet veel uit. Hoe moet kunnen scoren als ik hem nodig heb. Mijn laatste twijfel bestaat uit Paul Penhoët, Rasmus Pedersen, Joe Blackmore, Alan Hatherly, Iván Roméo, Jelte Krijnsen, Fabio Christen, Filippo Baroncini of Jenthe Biermans. Ik zou normaal altijd voor die laatste gaan, maar ik heb een beetje FOMO bij die jonge gasten en Hatherly. Wie zouden jullie nemen? #keuzestress #nietallemaaltegelijk

WielerFlits Ploegleider
moderator

Onze tip zou Joseph Blackmore zijn, aangezien hij volgens Procyclingstats maar liefst vijf klassiekers in het klassiekerspel rijdt. 

WielerFlits Ploegleider
moderator

Is jouw team klaar voor het klassiekerseizoen? Morgenochtend om 11:30 uur is de Omloop, dus je kan tot dan wijzigingen doorvoeren in Wielerflits Ploegleider.

WielerFlits Ploegleider
moderator

We gaan nu echt bijna beginnen met het Wielerflits Ploegleider klassiekerspel! Doe jij al mee? Hier vind je de laatste pooltips!

Vinniesmittie
Euro Punten
Ik ga het toch maar vragen hoor. Hoewel mijn bijnaam nog meervoud is, heb ik nog één plekje over voo...

Blackmore

WielerFlits Ploegleider
moderator

We zijn live! Heel veel plezier met de koers vandaag en natuurlijk met het klassiekerspel. Wie is jouw verrassing die het moet gaan doen dit voorjaar?

Vinniesmittie
WielerFlits Ploegleider
We zijn live! Heel veel plezier met de koers vandaag en natuurlijk met het klassiekerspel. Wie is jo...

Weinig verrassingen in mijn team, hoop met name in het begin een slag te slaan met een uitgekiende wisselstrategie. Maar dan moet iedereen wil fit blijven natuurlijk 

Wijon

Hier gaan we het mee proberen
W. van Aert  T. Pidcock  M. Mohoric  A. De Lie J. Narváez P. Magnier M. Vacek A. Morgado  

Reserves met het oog op SB
T. Pogacar C. Scaroni A. Valter F. Zana A. Aranburu

6 punten over om wat beter te kunnen transfereren.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Bijna hetzelfde basisteam als Wijon: Philipsen i.p.v. Mohoric. Punten waren ook geen beperking voor de eerste koers.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.