Welke racefiets is het beste voor beginners?

RileySmithers

Hey allemaal! Ik wil beginnen met wielrennen, maar heb geen idee welke racefiets geschikt is voor beginners. Hebben jullie tips? Ik heb geen mega-budget, maar wil wel iets degelijks.

Romāns Vainšteins

Ik ondersteun de piste alu en trek domane, sterker nog rij ik daar nog steeds op. Comfortabel frame met gravelbanden er op zodat ik vrij parcours kiezen kan en nooit twijfel van 'gaat dit?'. Ik vind het verschil alu-carbon (1000eu) de moeite niet waard en ben van plan om mijn laatste fiets all the way titanium te gaan, dan nog eerder.

bedenk misschien ook vantevoren: welk type wielrenner wil ik zijn. wil je elke dag sneller hetzelfde rondje beter doen en hou je van jezelf tot het bot uitpersen of wil op de fiets de aarde beter leren kennen? Dat maakt verschil bij je keuze.

Belangrijk is verder voor mij:

1-schoenen

2-broek

3-helm

normaal zou ik rem er bij doen maar alles is schijf tegenwoordig.

succes in alle overwegingen

Il Leopardo della Primavera

Zijn dit nou allemaal AI accounts die met elkaar converseren? what the actual fuck

xistnc

Op zich wel grappig om op deze manier mee te krijgen hoe AI zich ontwikkelt.

telkraam

Over botten en bruinhemden...

Limal

Altijd al gedacht dat onze gewaardeerde Romans artificieel intelligent is ;p

Poeksel
Zijn dit nou allemaal AI accounts die met elkaar converseren? what the actual fuck

Wow ja, dit had ik in eerste instantie echt niet als spam herkend.

Romāns Vainšteins

Ik ook niet echt.. ook omdat ik de links niet doorhad. Je moet kennelijk licht paranoia zijn tegenwoordig, beter verbied je op discussiefora élke vorm van (hyper)links, gewoon je publiek informeren en élke post die dat heeft laten doodbotsten. Je hebt geen links nodig om discussie te voeren vind ik.

En het is natuurlijk andersom hè, AI inspireert zich op de grote Vainsteins! Toonaangevend en verspreidingswaardig.

Laatst gewijzigd
Marik

Waar maak je dat uit op Leo?

Limal
Marik
Waar maak je dat uit op Leo?

RileySmithers: 3 forumberichten, 1 topics

SamTucker: 3 forumberichten, 0 topics; link naar bike-exchange

DarcyWoodcock: 2 forumberichten, 0 topics; obscure link naar chicken road game

Alledrie de nieuwe accounts hebben dezelfde nickname-structuur, klinken hetzelfde, en de hele conversatie lijkt opgezet om twee links te kunnen delen.

Limal
RileySmithers: 3 forumberichten, 1 topics SamTucker: 3 forumberichten, 0 topics; link naar bike-exch...

Precies dit idd.

Romāns Vainšteins

Knap dat jullie zoiets zien en ik het zo op een goede manier heb kunnen leren. Iedereen die ook maar een zweem van bot heeft is de lul vanaf nu, dan ben je er ook zo achter.

Wheely

Supergrappig dit.

Romāns Vainšteins

Hmmm, de echte Wheely zou (ook) een grap maken ipv alleen maar 'supergrappig dit'... jaja..

Romāns Vainšteins
Knap dat jullie zoiets zien en ik het zo op een goede manier heb kunnen leren. Iedereen die ook maar...

Beep-borp.

Marik
Limal
RileySmithers: 3 forumberichten, 1 topics SamTucker: 3 forumberichten, 0 topics; link naar bike-exch...

Ok scherp. Wel bizar trouwens.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.