Welke racefiets is het beste voor beginners?
Ik ondersteun de piste alu en trek domane, sterker nog rij ik daar nog steeds op. Comfortabel frame met gravelbanden er op zodat ik vrij parcours kiezen kan en nooit twijfel van 'gaat dit?'. Ik vind het verschil alu-carbon (1000eu) de moeite niet waard en ben van plan om mijn laatste fiets all the way titanium te gaan, dan nog eerder.
bedenk misschien ook vantevoren: welk type wielrenner wil ik zijn. wil je elke dag sneller hetzelfde rondje beter doen en hou je van jezelf tot het bot uitpersen of wil op de fiets de aarde beter leren kennen? Dat maakt verschil bij je keuze.
Belangrijk is verder voor mij:
1-schoenen
2-broek
3-helm
normaal zou ik rem er bij doen maar alles is schijf tegenwoordig.
succes in alle overwegingen
Ik ook niet echt.. ook omdat ik de links niet doorhad. Je moet kennelijk licht paranoia zijn tegenwoordig, beter verbied je op discussiefora élke vorm van (hyper)links, gewoon je publiek informeren en élke post die dat heeft laten doodbotsten. Je hebt geen links nodig om discussie te voeren vind ik.
En het is natuurlijk andersom hè, AI inspireert zich op de grote Vainsteins! Toonaangevend en verspreidingswaardig.
RileySmithers: 3 forumberichten, 1 topics
SamTucker: 3 forumberichten, 0 topics; link naar bike-exchange
DarcyWoodcock: 2 forumberichten, 0 topics; obscure link naar chicken road game
Alledrie de nieuwe accounts hebben dezelfde nickname-structuur, klinken hetzelfde, en de hele conversatie lijkt opgezet om twee links te kunnen delen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.