Foto's

« 1 2
MME

Hallo redactie,

Ik zit nu al een tijdje op WF. Echt heel gaaf, alleen zou ik graag via het Forum foto's willen uploaden. Zo heb ik gisteren een aantal mooie foto's gemaakt op het NK tijdrijden. Ik zou deze graag willen delen op WF als dit mogelijk is.

Alvast bedankt!

kartje

'@MME, je kan je foto's uploaden via tinypic ofzo, en de link van de foto's hierop plaatsen. Je ziet niet rechtstreeks je foto's maar enkel als je op de link klikt.

Wicky

Wel leuk, foto's van amateurfotografen hebben geen copyright en kunnen dus vrijelijk geplaatst worden bij de items op de site...?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het was wel een leuke toevoeging geweest aan het forum als er bijvoorbeeld aan je profielpagina een fotoalbum was gehangen... maar ik kan me voorstellen dat dit best wel wat serverruimte had ingenomen...maar dan is de oplossing van kartje nog het beste. Je kan bijvoorbeeld ook een gratis account maken op http://www.mijnalbum.nl. Daar een album maken en de link er hier neerzetten. Ik ben wel benieuwd naar je foto's.

Poeksel

'@Wicky: Dat is niet zo, zie http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/152989/

Ik vraag me ook af of Wielerflits altijd toestemming heeft voor het gebruiken van foto's, maar zolang er niemand klaagt (of een dure claim indient) is er geen probleem (en ongetwijfeld mogen de foto's van http://www.sirotti.it gebruikt worden door WF).

Het zou wel een aanvulling voor Wielerflits kunnen zijn als (amateur-)fotografen foto's voor gebruik (gratis) beschikbaar stellen, dan zijn er in ieder geval geen copyrightproblemen.

Laatst gewijzigd
Daan°

Ik ga naar Utrecht, ik zal ook wat leuke foto's maken ;).

iLLan

'@Poeksel, volgens mij gebruikt WF tegenwoordig alleen nog foto's waar ze de rechten van gekocht hebben. Een paar jaar geleden zijn ze geloof ik al vol professioneel gegaan op dat gebied.

MME

Dag allen,

Bedankt voor de reacties, ik heb de foto's in dit album geplaatst. Link staat hieronder!
http://beta.myalbum.com/album/ZOIfIDkwt3do

Laat even een reactie achter, vind zelf erg leuk om te lezen. Jullie mogen natuurlijk de foto's gewoon gebruiken!

Poeksel

Ja, mooie foto's, en goed dat WF rechten van foto's heeft geregeld. Dat zijn wel vaak archieffoto's, dus een actiefoto zoals van MME zou wel een toegevoegde waarde bij een artikel kunnen hebben. Maar misschien is het te veel gedoe om zoiets te regelen.

Stelvio-fan

Mooie foto's MME! En een beste camera heb jij blijkbaar :)
Wat ook een mooi effect geeft, is vlak boven de grond de foto maken (mits je daar de ruimte voor hebt). Dat geeft gave special effects :P

nafnikleb

Zeer fraaie foto's MME! Je hebt de bever er ook mooi op staan!

iLLan

Wauw, superfoto's inderdaad.
Toch wel een idee misschien om net als nufoto een platform te maken waarop mensen foto's kunnen uploaden, zeker als er meer goede fotografen op de site zijn. (En dan direct er bij vermelden dat Wielerflits de rechten heeft die foto's te gebruiken.)

Laatst gewijzigd
xistnc

Mooie foto's MME, goed plekje gekozen! Daarom zijn ze natuurlijk grotendeels hetzelfde, maar de kwaliteit is prima.

Jullie mogen natuurlijk de foto’s gewoon gebruiken!

Zet daar even bij 'in overleg' en 'met bronvermelding'. Wel zo leuk als je weet wie er wat mee doet, toch?

Daan°

Leuke en goede foto's MME :).

billi

klasse, mooie foto's :)

ga zo door, hoop nog veel foto's van je te mogen zien

ps: misschien een idee, een mailtje naar de redactie wat je zoal doet, je weet nooit

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Avatar of
Maxim Horssels
admin
MME
#1
Hallo redactie, Ik zit nu al een tijdje op WF. Echt heel gaaf, alleen zou ik graag via het Forum fo...

Vroeg of laat luisteren wij altijd! 🤓

Leukefans
Rahim Vlasblom
#18

Tiesj Benoot! 

(En nu dit kan eigenlijk ook een ideale moment om die versie van raad de renner weer op te starten)

FDJ

Foto toevoegen kan alleen via de website zeker? Zie hier geen optie tot uploaden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

@fdj lukt ook vanaf je mobiel

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wheely

Hoe dan?

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.