Tourzomer.nl is terug met de Tour de France 2025

1 2 »
pirazzi

Aha vandaar dat er maar 3 heuvelritten zijn, 6, 16 en 20.

pirazzi

Wat buienradar betreft, dat was vroeger gratis. Nu moet je of een abonnement nemen of gepersonaliseerde advertenties toestaan.

Dirk

@pirazzi, nog over etappe 15, op papier is het een heuvelrit volgens mij (zie ook https://www.letour.fr/en/overall-route)

Dit jaar zit het er niet in voor mij qua punten... Ik wist net ook niet wie ik allemaal nog moest selecteren voor week 3, dus heb maar net het totaal punten toegevoegd aan de "Mijn ploegen" pagina die je ook kunt sorteren

pirazzi

Bedankt Dirk!

Poeksel

Gefeliciteerd alvast pirazzi. Ik zie geen realistisch scenario waarin ik je inhaal.

pirazzi

Het is wel zo dat ik het aantal behaalde punten van de renners die al in mijn team waren voor de derde week niet kon zien, dan zou ik ze eerst moeten verwijderen. Dat vond ik wat omslachtig dus niet gedaan.

pirazzi

Bedankt Poeksel, misschien iemand anders wel die Pogacar, Lenny Martinez en Lipowitz tot de derde week bewaard heeft. 🙂

Dirk
pirazzi
Het is wel zo dat ik het aantal behaalde punten van de renners die al in mijn team waren voor de der...

Ja inderdaad. Dat stuk aanraken kan weer wat lastiger zijn. Even kijken wat ik daarmee doe, want daar staan de renners natuurlijk ook per week en komt net wat andere logica kijken.

pirazzi

Never change a winning team! Eerst had ik Alaphilippe als achtste renner voor week 3, toch gewisseld voor De Lie. Maar ik verwacht meer punten voor Alaphilippe vandaag. Misschien is dat morgen en etappe 21 weer anders.

pirazzi

V. Paret-Peintre 11 x gekozen, 1 x kopman voor week 3. Had hem wel overwogen. Proficiat voor de 11 spelers die hem gekozen hebben!

pirazzi

Er zijn teams die bij de uitslag van etappe 16 120 punten voor Tadej Pogacar hebben gekregen. Het juiste aantal is 56 of 72 bij kopman. 30 punten voor Jonathan Milan klopt ook niet.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Gefeliciteerd alvast Poeksel/En Danseuse, ik denk niet dat ik je in de komende twee etappes nog inhaal. 🎉

Poeksel

Sorry, dit had ik niet zien aankomen :) 

Maar Max staat virtueel bovenaan, ik denk dat hij gaat winnen.

pirazzi

Misschien wel omdat hij Pogacar en Bittner heeft. Maar het verschil tussen ons is maar 6 punten dus dat is nog niet beslist.

Poeksel

Zeker, het is in ieder geval spannender dan ik begin deze week had verwacht.

Dirk

Eindelijk een keer dagwinst! Misschien is het leuk om dat soort data op 1 pagina te laten zien

Dirk

Wel echt mooi voor die Arensman toch? Geweldig

pirazzi

Gefeliciteerd Dirk met de dagwinst, misschien wel leuk ja om het op pagina 1 te laten zien maar toch niet van alle leagues? De dagwinnaar in de stand gisteren was Steven met 248 punten.

pirazzi

Met nog 1 etappe te gaan heb ik 52 punten voorsprong op Max, spannend! Pogacar haalt er minimaal 40 dus dan hangt het van Bittner en Grégoire af.

Poeksel

Ja zo keren de kansen weer. 

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.