Hiphop weet ik niet, maar ik herinner me nu een hilarisch radiofragment van een jaar of 4 geleden tijdens de Verrukkelijke 15 (muzieklijstje op R2) waar normaal gesproken een stemadvies gegeven wordt om op bepaalde nieuwe muziek te stemmen. Maar bij wijze van uitzondering kreeg Tweede Kamerlid Peter Quint van de SP zendtijd om een negatief stemadvies te geven voor een nieuw nummer van Volbeat. Hij veegde subtiel de vloer aan met alles van die band.
De peroxidepopulist is goed afgemaakt gisteren. En maar huilen en afgeven op anderen. Een centrumlinks kabinet lijkt nu de meest logische optie. CDA, PvdAGL, D66 gaan elkaar sowieso vinden. Dan nog even kijken wat er omheen gebouwd wordt. Het zou me overigens niks verbazen als die drie bij elkaar al boven de 75 zetels uit gaan komen, het zit nu al aardig in de buurt en zowel CDA als D66 zitten nog goed in de lift.
Het was niet al te serieus bedoeld en wat ik in ieder geval suggereer is dat dit soort nieuws partijen niet slecht uitkomt. Als het een quizvraag is wat ik denk, dan zal dit waarschijnlijk niet in scène gezet zijn. Deze reactie is veel te serieus en maar al te vaak zijn mensen er hier op uit om een rel te creëren over iets onschuldigs.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.