Het grote 1 maand vd verkiezingen topic (dus geen buitenlandse crap hier)

de dulle griet
Whatsinaname
Het is geven én nemen esims nummer 1 tm 6. En jij neemt alleen maar

Terwijl ie steeds met lege handen staat.

aap not mis
Romāns Vainšteins
En video's zijn voor geconverteerde kirkologists

Ik weet niet hoe dat filter werkt, maar deze van romans vainsteins mag er ook wel uit.

Miek Inderain

Vanavond sbs6 debat, spannend.

esims6.0
Romāns Vainšteins
Op wie moet ik stemmen als ik een hiphopper in de kamer wil?

Hiphop weet ik niet, maar ik herinner me nu een hilarisch radiofragment van een jaar of 4 geleden tijdens de Verrukkelijke 15 (muzieklijstje op R2) waar normaal gesproken een stemadvies gegeven wordt om op bepaalde nieuwe muziek te stemmen. Maar bij wijze van uitzondering kreeg Tweede Kamerlid Peter Quint van de SP zendtijd om een negatief stemadvies te geven voor een nieuw nummer van Volbeat. Hij veegde subtiel de vloer aan met alles van die band.

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Willie Wartaal past dan wel bij romans 

de dulle griet
esims6.0
Hiphop weet ik niet, maar ik herinner me nu een hilarisch radiofragment van een jaar of 4 geleden ti...

Graag ontopic blijven:

aap not mis

Ik zie dat vele berichten van esims6.0 (waar komt die naam vandaan eigenlijk?) er niet doorkomen, dus dat filter functioneert wel degelijk. De vraag is: waardoor wordt dat filter gekietelt?

Whatsinaname

In ieder geval niet door embedded video's

esims6.0
de dulle griet
Graag ontopic blijven:

Ik had gezegd: volgens mij was het topic: geen buitenlandse cr..p, en dat dat wat mij betreft ook voor de Mexicaan en Antilliaan geldt. Ik vond het niet de moeite waard om dat bericht later aan te passen.

Il Leopardo della Primavera

De peroxidepopulist is goed afgemaakt gisteren. En maar huilen en afgeven op anderen. Een centrumlinks kabinet lijkt nu de meest logische optie. CDA, PvdAGL, D66 gaan elkaar sowieso vinden. Dan nog even kijken wat er omheen gebouwd wordt. Het zou me overigens niks verbazen als die drie bij elkaar al boven de 75 zetels uit gaan komen, het zit nu al aardig in de buurt en zowel CDA als D66 zitten nog goed in de lift.

Whatsinaname

Klootje Kriekeljon

Ah ik zie dat het briljante filter inmiddels politieke kleur heeft. 

SprintMaster

Ze mogen wat mij betreft wel stoppen met de peilingen. Laat mensen eens goed nadenken wat het land vooruit helpt i.p.v. dat men de keuze baseert op wie er dan weer voor staat. 

aap not mis

Dat het enige belangrijke onderwerp -het klimaat -niet of nauwelijks ter sprake komt, maakt die hele aanloop naar de verk. zinloos.

Whatsinaname

Spribtmaster bedoelt te zeggen dat hij baalt dat de PVV het zo goed doet in de peilings 

de dulle griet
Whatsinaname
Spribtmaster bedoelt te zeggen dat hij baalt dat de PVV het zo goed doet in de peilings 

Denk dat er een hele lijst is van zaken waar de meister van baalt:)

Whatsinaname

Er wordt op wielerflits wel eens geklaagd over kloppende koppen. Het Parool maakt het ook bont(enbal). Ik zie ik zie wat jij niet ziet

"Nek-aan-nekrace: vier grootste partijen nagenoeg gelijk in nieuwe peiling, CDA verliest vijf zetels"

Laatst gewijzigd
esims6.0

Na Wilders en Timmermans heeft nu ook Yesilgöz haar bedreigingmoment. De kunst is de juiste timing in de campagne.

OneTrickPony
esims6.0
Na Wilders en Timmermans heeft nu ook Yesilgöz haar bedreigingmoment. De kunst is de juiste timing i...

Suggereer je nou dat dit in scène is gezet?

esims6.0
OneTrickPony
Suggereer je nou dat dit in scène is gezet?

Het was niet al te serieus bedoeld en wat ik in ieder geval suggereer is dat dit soort nieuws partijen niet slecht uitkomt. Als het een quizvraag is wat ik denk, dan zal dit waarschijnlijk niet in scène gezet zijn. Deze reactie is veel te serieus en maar al te vaak zijn mensen er hier op uit om een rel te creëren over iets onschuldigs.

OneTrickPony

Ja, daar heb je een punt. Er zijn inderdaad mensen hier die vrijelijk tussen de regels door lezen, dan zelf van alles aannemen over wat je wel en niet bedoeld zou hebben en daar dan vol over doorgaan.

Oh, the irony. ;)

aap not mis
esims6.0
Het was niet al te serieus bedoeld en wat ik in ieder geval suggereer is dat dit soort nieuws partij...

je bent goed op weg naar de 7de

esims6.0
aap not mis
je bent goed op weg naar de 7de

Ik had jou nog willen noemen als de kampioen matenn... in dit verband. Is daar een netter woord voor overigens?

OneTrickPony

Een Wouter Goesje doen?

esims6.0
OneTrickPony
Een Wouter Goesje doen?

Daarover gesproken: ik las op Spreekbuis.nl het gerucht dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij Radio Veronica en weer terug wil naar de NPO. Waarop gereageerd werd met dat ze dan eerst alle spullen moeten vastlijmen op kantoor.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.