Megaflits Cyclocross Manager 25-26

1 2 »
esims6.0

Ik zie dat iemand met een nog niet bevestigd team al zijn renners als vrije keuzes heeft ingevuld. Vrije keuzes zijn alleen bedoeld voor renners die niet in de lijst met renners staan. Misschien is de werking van het zoekvak bij de selectie niet duidelijk. Daar verschijnen suggesties als je drie letters typt.

Rondje 25
esims6.0
Een vrije keuze en het leek me vrij pijnlijk dat die zou ontbreken in mijn lijst, want aardig wat pu...

Hoi esims6.0,

Ik wilde graag Drake Ffion in mijn team zetten maar staat niet in de lijst. Ik dacht het via eigen keuze op te lossen maar dat lukte ook niet. Hoe kan ik haar in mijn team krijgen?

esims6.0
Rondje 25
Hoi esims6.0, Ik wilde graag Drake Ffion in mijn team zetten maar staat niet in de lijst. Ik dacht h...

Waar gaat het precies mis? Want ik heb net een vrije keuze geprobeerd en dat gaat goed. Als je het vakje 'Eigen keuze' aanvinkt, dan kun je typen in de velden 'Achternaam' en 'Voornaam' en ook CX-punten invullen. Meestal nul voor vrije keuzes. Je mag dit soort vragen ook mailen op het adres waarvan je de bevestiging ontvangt. Nu verklap je je dark horse :)

Edit: Het zou kunnen dat je geen waarde bij CX-punten hebt ingevuld. Dat heb ik net ook geprobeerd en dan gebeurt er niets. Ik zal verbeteren dat dit dan automatisch nul wordt.

000525.png

Laatst gewijzigd
Rondje 25
esims6.0
Waar gaat het precies mis? Want ik heb net een vrije keuze geprobeerd en dat gaat goed. Als je het v...

Je hebt gelijk. Sorry dat ik mijn keuze hebt verklapt. Maar ik ga even kijken of het lukt.

Rondje 25
Rondje 25
Je hebt gelijk. Sorry dat ik mijn keuze hebt verklapt. Maar ik ga even kijken of het lukt.

Hoi, nogmaals,

Ik heb precies hetzelfde gedaan wat in het voorbeeld van jou staat, maar het lukt niet. Ook niet nadat ik mijn 12e renner had weggehaald

Rondje 25
esims6.0
Waar gaat het precies mis? Want ik heb net een vrije keuze geprobeerd en dat gaat goed. Als je het v...

Hoi nogmaals, ik heb precies hetzelfde gedaan zoals in het voorbeeld van jou. Ook na het weghalen van de 12e renner. Maar het werkt niet.

Ik had het ook zo al voorheen gedaan.

esims6.0
Rondje 25
Hoi, nogmaals, Ik heb precies hetzelfde gedaan wat in het voorbeeld van jou staat, maar het lukt nie...

Ik stuur even een mail.

Rondje 25
esims6.0

Eddie,

Het lijkt erop dat het is gelukt. Ik moet alleen al mijn renners weer overnieuw erin zetten omdat ik met een lege lijst heb gekeken of het lukte. Maar dat is geen probleem. Dat is zo gebeurd.

BK1984
Rondje 25
Hoi esims6.0, Ik wilde graag Drake Ffion in mijn team zetten maar staat niet in de lijst. Ik dacht h...

Drake is haar meisjesnaam, je kunt haar vinden op Gilbert

esims6.0
BK1984
Drake is haar meisjesnaam, je kunt haar vinden op Gilbert

Ik had ook al gezien dat ik eerder over het woordje 'haar' heen gelezen had. Schermafbeelding is dus niet helemaal juist.

aap not mis

Hoe doe je mee aan dit spelleke?

esims6.0
aap not mis
Hoe doe je mee aan dit spelleke?

Als je met al jouw accounts gaat meedoen, dan haal ik de 15 deelnemers wel.

aap not mis
esims6.0
Als je met al jouw accounts gaat meedoen, dan haal ik de 15 deelnemers wel.

Wat bedoel je?

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.