Ik zie dat iemand met een nog niet bevestigd team al zijn renners als vrije keuzes heeft ingevuld. Vrije keuzes zijn alleen bedoeld voor renners die niet in de lijst met renners staan. Misschien is de werking van het zoekvak bij de selectie niet duidelijk. Daar verschijnen suggesties als je drie letters typt.
Hoi esims6.0,
Ik wilde graag Drake Ffion in mijn team zetten maar staat niet in de lijst. Ik dacht het via eigen keuze op te lossen maar dat lukte ook niet. Hoe kan ik haar in mijn team krijgen?
Waar gaat het precies mis? Want ik heb net een vrije keuze geprobeerd en dat gaat goed. Als je het vakje 'Eigen keuze' aanvinkt, dan kun je typen in de velden 'Achternaam' en 'Voornaam' en ook CX-punten invullen. Meestal nul voor vrije keuzes. Je mag dit soort vragen ook mailen op het adres waarvan je de bevestiging ontvangt. Nu verklap je je dark horse :)
Edit: Het zou kunnen dat je geen waarde bij CX-punten hebt ingevuld. Dat heb ik net ook geprobeerd en dan gebeurt er niets. Ik zal verbeteren dat dit dan automatisch nul wordt.
Eddie,
Het lijkt erop dat het is gelukt. Ik moet alleen al mijn renners weer overnieuw erin zetten omdat ik met een lege lijst heb gekeken of het lukte. Maar dat is geen probleem. Dat is zo gebeurd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.