Wielerflits ploegleiderspel 2026

1 2 ... 5 6 7 8
dawizz

Viel toch klein beetje tegen met slechts 72 punten. Wel 7 plekken gestegen. Op naar de top 100!

Woutomaat

Ook voor mij viel het een beetje tegen ook slechts 72 punten wel iets van 38 plekken gestegen! Op naar de top 500! :)

dawizz

Evenepoel of toch Pedersen morgen?

Woutomaat
dawizz
Evenepoel of toch Pedersen morgen?

Ik vind Pedersen nog niet super dus voor morgen zou ik Evenepoel kiezen maar Pedersen zou je natuurlijk ook nog kunnen gebruiken voor Roubaix 

dawizz

Ja, daar schuilt het probleem. Remco er nu inwisselen betekent of geen Pedersen in Roubaix (want geen budget meer)of geen 8 man om op te stellen in AGR( want niet genoeg wissels). Remco op de bank houden tijdens Roubaix betekent voor mijn budget geen Philipsen en geen Pedersen. Dat vind ik het denk ik niet waard. Ik ga toch voor mijn oorspronkelijke plan en laat Pedersen staan.

Puccini

Heb precies dezelfde overweging maar twijfel toch vanwege bericht over pedersen gisteren vanuit de ploeg

dawizz

Top 100 binnen gekrabbeld naar plekje 94. Met 206 punten beste score tot dusver. Tweede in de 'wie verslaat wielerflits' subleague. Verwacht voor volgende week echter niet zoveel te scoren, maar kan er vooralsnog 8 opstellen en richt vizier op Amstel waar ik verwacht met 8 starters veel te kunnen inlopen. So far so good!

Woutomaat

Ben gisteren met 177 punten plekjes gezakt. Voor Roubaix verwacht ik daarentegen veel te stijgen want ik heb voor zondag: V/d Poel, Pogačar, Ganna, Van Aert, Philipsen/Evenepoel, F. Vermeersch, T. Van Dijke en Kubis

Laatst gewijzigd
dawizz
Woutomaat
Ben gisteren met 177 punten plekjes gezakt. Voor Roubaix verwacht ik daarentegen veel te stijgen wan...

Voor mij mogen Pogacar, van der Poel, van Aert, Pedersen, Laporte, de Vermeerschjes en Senechal of Bittner het doen zondag. En weet iemand wanneer bekend wordt gemaakt of Vauquelin nog wat gaat rijden? Staat er nog niet op voor de laatste wedstrijden.

Woutomaat

Ik zit te denken om Stuyven en Laporte erin te wisselen ipv Philipsen. Na zijn optreden in de scheldeprijs waarin hij zei dat hij geen sprint meer had denk ik een beetje als je de Scheldeprijs al zwaar vindt dan Roubaix helemaal. Wat denken jullie 

dawizz

Ik neem hem wel mee denk ik en dan ipv Pedersen. Komt ook beter uit ivm wissels voor AGR en daarna.

dawizz

Yes. Vauquelin toegevoegd voor de laatste 3 koersen. Dan gaat hier de boel toch weer op de schop 😁

Bratte

Volgens mij gaat er iets niet goed.

Tim van Dijke ontvangt de punten waar broer Mick hard voor gereden heeft. @Wielerflits

dawizz

Gelukkig toch voor Pedersen gekozen ipv Philipsen en met 173 punten gezakt naar net buiten de top 100. Maar met Evenepoel, Laporte, Gregoire, Vauquelin, Lapeira, Schmid, Scaroni en nog een in te wisselen pionnetje wel een aardige ploeg staan voor zondag. Kanshebbers voor laatste plekje zijn in volgorde van waarschijnlijkheid: Healy, Pidcock(indien fit), Skjelmose of Jorgenson. Nog even vrijdag afwachten en dan definitief beslissen.

Woutomaat

Ik heb voor vandaag niet eens nagedacht over mn wissels toen Pidcock niet zou rijden heb ik hem er niet eens meer uitgehaald! Ik sta er baggerslecht voor ik ben al aan het puzzelen voor de Giro

dawizz

Voor vandaag Evenepoel en Skjelmose erin gebracht dus dat was perfect. Verder Schmid en Gregoire lekker in de puntjes, alleen beetje jammer dat de andere 4 niets scoren. Nu plekje 55 in AK. Zo lekker als het hier gaat, zo slecht gaat mijn scorito, dus ook hier al volop aan het puzzelen voor de Giro 😁

Okkies

Wat is het spannend aan de top! Nu tweede op 11 puntjes, nog twee flinke breinbrekers te gaan...

dawizz
Okkies
Wat is het spannend aan de top! Nu tweede op 11 puntjes, nog twee flinke breinbrekers te gaan...

👍 Lekker hoor, veel succes!

Woutomaat
Okkies

Succes hoor! Wat is nou de key om Ploegleider te winnen? Kan je best zeggen hoor ik sta 294 punten achter op plek 1 dus mij hoef je niet meer te vrezen :) :) :)!!!!

Okkies
dawizz
👍 Lekker hoor, veel succes!

Thanks, jij ook veel succes!

Okkies
Woutomaat
Succes hoor! Wat is nou de key om Ploegleider te winnen? Kan je best zeggen hoor ik sta 294 punten a...

Dankjewel, ik hoop het je zondagavond te kunnen vertellen...

dawizz

Vanmiddag de weg op met Seixas, Skjelmose, Vauquelin, Gregoire, Scaroni, Lapeira, Schmid en twijfel voor laatste plekje tussen Cosnefroy en L. Martinez... succès allemaal 

Woutomaat

(even over het Giro spel) Is het misschien mogelijk dat er de mogelijkheid komt om te zien als er een renner is toegevoegd of als er een renner is verwijderd uit het spel (gewoon als optie in het menu dat je kunt zien bv. L. Kubis toegevoegd of F. Vermeersch verwijderd) dat zou voor mij een zeer welkome toevoeging zijn want nu is het vaak een beetje de teams langsgaan en kijken of je toevallig een renner ziet die nieuw is. Daarbovenop kunnen jullie ook Gee toevoegen aan het spel op meerdere websites waaronder jullie eigen is al bevestigt dat hij start: https://www.wielerflits.nl/nieuws/derek-gee-west-richt-zich-na-zeer-stressvolle-transfersoap-op-giro-ditalia/ . De Lie geldt hetzelfde voor! En het lijkt me ook duidelijk dat voor de Rockets ook Poels en Kubis starten! Het klinkt misschien een beetje autistisch om alle renners op te noemen die toegevoegd kunnen worden maar ze zullen toch ooit toegevoegd moeten worden en ik kan ook niet wachten met echt gaan puzzelen dus daarom hoop ik dat er zo snel mogelijk renners toegevoegd worden :)! (Ik vind Ploegleider een super gaaf spel maar de tenues moeten echt vernieuwd worden het shirtje van Visma is nog uit de oertijd het TDT Unibet shirt stamt af uit het dinosaurussen tijdperk en zo zijn er nog een paar het straalt ook geen professionaliteit uit, ik snap ook dat Ploegleider niet jullie enige zorg is en dat jullie ook andere dingen te doen hebben maar het lijkt me niet heel lastig om ff een shirtje te vervangen) Sorry dat ik weer eens heb gezeurd maar ik heb gelukkig wel het idee dat er op WF iets mee gedaan wordt! Alvast bedankt!

dawizz
Okkies

Eerste deel van je coup is goed gelukt! Dit ga je redden hoor.

Zelf inmiddels aanbeland op plek 22, met 23 puntjes achter de nummer 10. Heb voor zondag 8 kleppers staan., maar dat zal inmiddels voor iedereen gelden, dus ben benieuwd wat er nog mogelijk is...

Veel succes allemaal! Was weer een top editie!

Woutomaat
dawizz
Eerste deel van je coup is goed gelukt! Dit ga je redden hoor. Zelf inmiddels aanbeland op plek 22,...

Zo plek 22 toe maar!!! @Okkies moet bang worden :)

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.