Heel veel plezier iedereen die gaat! Het is echt heel leuk zo'n proloog/tijdrit, ik ga bijna ieder jaar naar de start van de Tour (bij het bericht van Cancellara besefte ik me dat ik bij al zijn proloogzeges geweest ben).
Vergeet niet een horloge met secondewijzer om te doen, dan kan je mooi in de gaten houden hoe iedereen het doet (als je op dezelfde plek blijft staan, en niet 1 km. van de start staat). Verder is de l'Équipe een must, met daarin de startvolgorde, zodat je weet wanneer je favorieten langskomen. Zet iets op je hoofd en zorg voor voldoende water, dan houd je het wel vol zou ik zeggen.
Ikzelf zit in Utrecht op de bank voor de buis, met m'n drie weken oude zoon op schoot, 37 graden is echt te warm voor zo'n ventje. Zondag loop ik wel even de straat uit met de kinderwagen, zodat ik toch de eerste Tour met m'n zoon kan beleven :)
bijna was ik verplicht om toch te gaan kijken....
gisteren de bliksem ingeslagen bij ons in de flat, alles er uit, geen tv, geen internet. (ook geen bel en lift kapot) gelukkig had mijn provider (kpn) zelf geen storing, dus even de modem wezen omruilen en alles doet het weer. andere providers hebben wel storing, en ze komen maandag pas dus voor veel mensen uit mijn flat hele weekend geen internet en tv. of ze vanavond bij mij goede tijden mogen komen kijken, dikke mik echt niet. :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.